Live from... (click and post one photo)

Sanna1971

Member
Μηνύματα
556
Likes
2.523
Επόμενο Ταξίδι
Αγνωστο
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη
Ζηλεύω παράφορα γι' αυτό! :)
Η πόλη γενικά με ενθουσίασε! Η δε μουσική της ακόμη περισσότερο. Καντρυ-ροκ, που εγώ λατρεύω. Ξεκινάς με μια μπυριτσα κατά τις 10π.μ. και συνεχίζεις όσο αντεχεις. Και μη φανταστεις μια Bourbon st. Καμμία σχέση. Εδώ ο κόσμος έρχεται για να ακουσει μουσική και όχι για να μεθύσει. Λοιπόν, ναι, πιστεύω ότι η πόλη θα σου πήγαινε γάντι!:cool:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
35.171
Μηνύματα
959.843
Μέλη
40.165
Νεότερο μέλος
calpomenfia1978

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom