Lufthansa Lufthansa Group: Εισαγωγή Ναύλου Economy Light - χωρίς δωρεάν αποσκευή

Vanessa Van

Member
Μηνύματα
18
Likes
10
Ταξίδι-Όνειρο
Περού & Αργεντινή
Γεια σας! Δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κανείς, έψαξα και δε βρήκα κάτι, αλλά η Lufthansa και όλες οι αεροπορικές που εντάσσονται στο Lufthansa Group (Germanwings, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines, SunExpress, Edelweiss και JetBlue) σε πτήσεις εντός Ευρώπης εισάγουν νέο ταξιδιωτικό ναύλο Economy Light. Στην τιμή του δεν περιλαμβάνεται δωρεάν αποσκευή, αλλά μόνο χειραποσκευή.
Ο νέος αυτός ναύλος ισχύει για τις πτήσεις εντός Ευρώπης, ενώ στις υπόλοιπες διεθνείς πτήσεις, εξακολουθεί να ισχύει το πρώτο τεμάχιο αποσκευής βάρους 23 κιλών δωρεάν.

Αυτός τίθεται σε ισχύ, όπως αναφέρουν, σε πτήσεις από 1η Οκτωβρίου και μετά. Κλείνοντας εισιτήριο με ναύλο Economy Light, μπορεί κανείς να αγοράσει επιπλέον τη μεταφορά ενός τεμαχίου αποσκευής. Η τιμή που αναφέρεται αυτή τη στιγμή στο site της Lufthansa είναι 15 ευρώ ανά αποσκευή και ανά πτήση. Δηλαδή 30 ευρώ εάν θέλετε να μεταφέρετε αποσκευή και στην πτήση αναχώρησης και στην πτήση επιστροφής.

Βασικά, όπως θα δείτε εάν ακολουθήσετε τα λινκς που θα βάλω στο τέλος, αναφέρει: 15 euros per outbound and return flight, που δεν είναι δηλαδή ξεκάθαρο εάν εννοεί τελικά 15 σύνολο ή 15+15 πήγαινε-έλα. Οπότε έκανα μια δοκιμαστική αγορά από το σάιτ της Lufthansa και έγινε το εξής: Το σύστημα με άφησε να κλείσω αποσκευή για την πτήση αναχώρησης και με χρέωσε 15 ευρώ. Έλεγε όμως ξεκάθαρα ότι η τιμή αυτή αφορά στο ένα μόνο σκέλος του ταξιδιού μου. Όταν προσπάθησα να κλείσω αποσκευή και για το γυρισμό, είδα ότι ήταν αδύνατο, δεν υπήρχε η επιλογή. Επικοινώνησα λοιπόν στο live chat και μου είπε η καθόλου εξυπηρετική κοπέλα ότι, αφού δεν το επιτρέπει το σύστημα, θα πρέπει κανείς να επικοινωνήσει με εκπρόσωπο στο τμήμα των κρατήσεων, γιατί, όπως μου τόνισε, τα 15 ευρώ ισχύουν ΑΝΑ ΠΤΗΣΗ.

Όπως και να'χει, τα χρήματα αυτά αφορούν σε προαγορά τη στιγμή που κλείνεις το εισιτήριο ή λίγο αργότερα, πάντως όχι τελευταία στιγμή (δε μας αναφέρουν πάντως πότε ακριβώς θεωρείται "τελευταία στιγμή"), πάντα online, αλλιώς οι τιμές θα είναι αυξημένες (αλλά πάλι δε μας αναφέρουν πόσο!)

Και για να βοηθήσω όσους αναρωτιούνται, το πήγα ένα βήμα παραπέρα και έκανα δοκιμαστική κράτηση από ταξιδιωτικό γραφείο online. Δεν μπορούσα με τίποτα να προσθέσω αποσκευή online. Έτσι επικοινώνησα, συγκεκριμένα με το travelplan και μου είπαν ότι την προσθήκη αποσκευών θα την κάνω αφού αγοράσω τα εισιτήρια. Δηλαδή, κλείνω τα εισιτήρια, μου στέλνουν κωδικό κράτησης, μπαίνω στο σάιτ της Lufthansa, έχω πρόσβαση στην κράτησή μου και αγοράζω από εκεί τις αποσκευές.
Δε μίλησα με κάποιο άλλο ταξιδιωτικό πρακτορείο εκτός από αυτό, αλλά δοκίμασα και στο pamediakopes.gr, όπου ούτε κι εκεί μπόρεσα να προσθέσω αποσκευές online.

Μόλις σας παρέθεσα όλες τις πληροφορίες που βρήκα, παρακάτω σας παραθέτω και τα αντίστοιχα links από το επίσημο site. Α και υπενθυμίζω ότι όλη αυτή η πολιτική αφορά στο Lufthansa Group, δηλαδή σε όλες τις αεροπορικές εταιρείες που ανέφερα στην πρώτη παράγραφο. (με εξαίρεση κάποιους συγκεκριμένους ναύλους της SWISS)


http://www.lufthansa.com/de/en/Free-baggage-rules

http://www.lufthansa.com/gr/en/European-fares-Economy-Class

http://www.lufthansa.com/gr/en/European-fares-additional-services


Προς ενημέρωση και περαιτέρω σχολιασμό από συνανθρώπους και ταξιδιώτες.

Φιλικά
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.182
Μηνύματα
883.219
Μέλη
38.891
Νεότερο μέλος
CrisPan

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom