ΚαλοδεχούμενοιΚαλημέρα, χαρίζω 2 κωδικούς Aegean με λήξη 30/6 στο πρώτο σχόλιο από κάτω!
Υ.Γ.: Ε τώρα αν θέλετε να μου στείλετε efood από ΔΕΗ, δεν θα πω όχι!!
Αλλά του χαρίζω και χωρίς αυτό!!!
Δινω ΔΕΗ e food, θελω skroutz ο,τι προαιρειστε.Υ.Γ.: Ε τώρα αν θέλετε να μου στείλετε efood από ΔΕΗ, δεν θα πω όχι!!
Αλλά του χαρίζω και χωρίς αυτό!!!
Έχεις pm!Καλοδεχούμενοι![]()