themischar
Member
- Μηνύματα
- 489
- Likes
- 4.569
- Επόμενο Ταξίδι
- Έλα (μου) ντε
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Εδιμβούργο - στην Αθήνα του Βορρά
- Εδιμβούργο ΙΙ
- Εδιμβούργο ΙΙΙ
- Εδιμβούργο ΙV
- Εδιμβούργο V
- Εδιμβούργο VI
- Εδιμβούργο VII
- Εδιμβούργο VIII
- Εδιμβούργο VIIII
- Edinburgh - Callander
- Stirling Castle
- Callander
- Callander - Drumnadrochit
- Στο δρόμο για το Drumnadrochit
- Drumnadrochit
- Drumnadrochit - John o' Croats - Wick
- Lairg
- John o' Groates - Wick
- Wick - Laide
- Durness - Smoo Cave
- Στο δρόμο για το Leide
- Laide - Portree ([I]Isle of Skye)[/I]
- Portree
- Portree - Trotternish - The Pier - Dunvegan - Carbost - Portree
- Isle of Skye
- Portree II
- Portree - Inveraray
- Oban - Inveraray
- Inveraray - Loch Lomond
- Balmaha
- Inveraray
- Inveraray - Glasgow
- Γλασκώβη
- Γλασκώβη ΙΙ
- Γλασκώβη ΙΙΙ
- Γλασκώβη ΙV
- Γλασκώβη V
- Γλασκώβη VI
- Γλασκώβη VIII
- Γλασκώβη - Χανιά
Η μέρα κύλησε με την ώρα να έχει πάει 19.00μμ και η απόσταση μέχρι το σημερινό προορισμό μας το Drumnadrochit ήταν μόλις ένα εικοσάλεπτο μακρυά.
Γι´αυτό, επι τόπου, αποφασίσαμε να πάμε τώρα στο Beauly που απέχει μόνο 13,5 μίλια από το Drumnadrochit μέσω του Α833 και συγκεκριμμένα να δούμε τον καταρράκτη Plodda Falls και όχι αύριο όπως είχαμε σχεδιάσει.
Ο δρόμος περνάει ξυστά από το ιστορικό Urqhart Castle και τη λίμνη Loch Ness, αλλά δε σταματάμε γιατί λογαριάζουμε να επιστρέψουμε δρυμίτεροι αύριο πρωϊ - πρωϊ.
Πάντως αυτό που οι τουριστικοί οδηγοί, όσους είχα διαβάσει, συμβούλευαν την αποφυγή της δυτική πλευράς της λίμνης ήταν για μας λάθος αφού η διαδρομή αποδείχθηκε μαγική, χωρίς κίνηση (μπορεί και τυχαία), με τις εναλλαγές του τοπίου να είναι μοναδικές. Τη μία στιγμή κινούμαστε ανάμεσα σε λοφίσκους που καλύπτονται από βλάστηση η οποία δεν ξεπερνούσε τα 5-10 εκατοστά και αμέσως μετά κινούμαστε μέσα σε πυκνό δάσος όπου οι ακτίνες του ήλιου προσπαθούν να βρουν την χαραμάδα στα φυλλώματα για να ακουμπήσουν στη γη.
Προσπερνάμε στη συνέχεια και το Drumnadrochit με το δρόμο μετά από μερικά μίλια να στενεύει αρκετά αφού ολοένα και περισσότερο διεισδύει μέσα στο δάσος όπως υποδεικνύουν οι μικρές καθοδογητικές πινακίδες.
Και όπως γίνεται συνήθως όταν πορεύεσαι στο άγνωστο, κι ας έχεις κατά νου ότι θέλεις ακόμη δυό λεπτά και έφθασες, δε λες όμως να φθάσεις.
Εδώ στο Plodda, τα μαγευτικά έλατα Douglas που ο Λόρδος Tweedmouth, ένας πλούσιος ζυθοποιός και φιλελεύθερος βουλευτής φύτεψε στην περιοχή το 1856 είναι η δόξα του δάσους και ας μην είναι ντόπια.
Ο καταρράκτης Plodda Falls ακούγεται από μακρυά και όσο προσεγγίζεις ακόμη πιο ζωηρά. Βλέπετε, η πτώση των 151 ποδιών (46 μ) τον κάνει έναν από τους πιο συναρπαστικούς καταρράκτες στη Σκωτία. Η περιοχἠ είναι επίσης αξιοθαύμαστη για τα δέντρα της που σε πολλά από αυτά κρέμονται ταΐστρες για σκιουράκια,
Κατηφορίζουμε για αρκετή ώρα το προσεγμένο αλλά και έρημο μονοπάτι ακούγοντας στο βάθος τον ήχο των νερών, ενώ πινακίδες μας ενημερώνουν για τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής.
Ουφ, εν τέλει, ο εντυπωσιακός καταρράκτης προβάλει μπροστά μας.
Αφήνουμε πίσω μας τη μαγεία του περιβάλλοντος και γυρνάμε πίσω στον προορισμό μας στο Drumnadrochit.
Το Drumnadrochit, βρίσκεται στην κορυφή του κόλπου Urquhart στη βόρεια ακτή της Loch Ness, είναι ένα όμορφο χωριό πολύ δημοφιλές στους κυνηγούς του ¨τέρατος¨ της Loch Ness!
Το Drumnadrochit είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για να εξερευνήσετε τα Highlands. Το χωριό περιβάλλεται από τις στενές πεδιάδες, Glen Urquhart και Glen Moriston. Η περιοχή είναι πλούσια σε πράγματα που μπορείτε να δείτε και να κάνετε με δραστηριότητες που κυμαίνονται από την εξερεύνηση του Κάστρου Urquhart, ιππασία, ποδηλασία, πο και αλιευτικά ταξίδια.
Η μεγαλύτερη και πιο γνωστή λίμνη, στα Highlands, είναι η Loch Ness που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το χωριό, και προσελκύει πολλούς επισκέπτες όλο το χρόνο όντας ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τι να περιγράψω για ένα δείπνο που δε μπορείς να το σχεδιάσεις όπως ενδεχομένως θα ήθελες όταν τα πάντα κλείνουν από τις 19.00μμ και εσύ εκείνη την ώρα θέλεις ακόμη να δεις κι´ αυτό και το άλλο αφού τέτοια εποχή αν μη τι άλλο αργεί να νυχτώσει !
Βρέθηκε, λοιπόν, αυτό το restaurant της παρακάτω photo που μας δέχτηκε :
<< Θα στρωθείτε για μια μπύρα και θα δούμε με τι εμείς μπορούμε να σας την συνοδεύσουμε >>.
Άμα μπορείς κάνε κι´ αλλιώς . . .
Απ᾽ ότι βλέπετε δεν ήταν ευκαταφρόνητη η προσπάθεια τους, το συνιστούμε ασυζητητί αν τυχόν βρεθείτε κατά κει.
Λόγω ότι περνούσε η ώρα στείλαμε και ένα e-mail στην Κα του airbnb καταλύμματός μας πως σε λιγότερο από μια ώρα φθάνουμε και ξαμολυθήκαμε να δούμε, λίγο ακόμη, το χωριό.
Ο κόκκινος τηλεφωνικός θάλαμος που σχεδιάστηκε από τον Sir Giles Gilbert Scott για το ασημένιο ιωβηλαίο του Βασιλιά Γεωργίου Ε’ το 1935, και που κανείς δεν περίμενε να γίνει ένα από τα χαρακτηριστικότερα σύμβολα της Βρετανίας, λειτουργούσε κανονικότατα κι᾽ ας ήταν εξωτερικά σχετικά αφρόντιστος και πνιγμένος από τον κισσό !
Κατά τις 21.25μμ, χωρίς να έχει πέσει ακόμη η νύχτα, μαζευτήκαμε !
Μια λέξη μόνο, βγαίνει από τα χείλη μας, για το κλείσιμο της ημέρας, ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ά.
Γι´αυτό, επι τόπου, αποφασίσαμε να πάμε τώρα στο Beauly που απέχει μόνο 13,5 μίλια από το Drumnadrochit μέσω του Α833 και συγκεκριμμένα να δούμε τον καταρράκτη Plodda Falls και όχι αύριο όπως είχαμε σχεδιάσει.
Ο δρόμος περνάει ξυστά από το ιστορικό Urqhart Castle και τη λίμνη Loch Ness, αλλά δε σταματάμε γιατί λογαριάζουμε να επιστρέψουμε δρυμίτεροι αύριο πρωϊ - πρωϊ.
Πάντως αυτό που οι τουριστικοί οδηγοί, όσους είχα διαβάσει, συμβούλευαν την αποφυγή της δυτική πλευράς της λίμνης ήταν για μας λάθος αφού η διαδρομή αποδείχθηκε μαγική, χωρίς κίνηση (μπορεί και τυχαία), με τις εναλλαγές του τοπίου να είναι μοναδικές. Τη μία στιγμή κινούμαστε ανάμεσα σε λοφίσκους που καλύπτονται από βλάστηση η οποία δεν ξεπερνούσε τα 5-10 εκατοστά και αμέσως μετά κινούμαστε μέσα σε πυκνό δάσος όπου οι ακτίνες του ήλιου προσπαθούν να βρουν την χαραμάδα στα φυλλώματα για να ακουμπήσουν στη γη.
Προσπερνάμε στη συνέχεια και το Drumnadrochit με το δρόμο μετά από μερικά μίλια να στενεύει αρκετά αφού ολοένα και περισσότερο διεισδύει μέσα στο δάσος όπως υποδεικνύουν οι μικρές καθοδογητικές πινακίδες.
Και όπως γίνεται συνήθως όταν πορεύεσαι στο άγνωστο, κι ας έχεις κατά νου ότι θέλεις ακόμη δυό λεπτά και έφθασες, δε λες όμως να φθάσεις.
Εδώ στο Plodda, τα μαγευτικά έλατα Douglas που ο Λόρδος Tweedmouth, ένας πλούσιος ζυθοποιός και φιλελεύθερος βουλευτής φύτεψε στην περιοχή το 1856 είναι η δόξα του δάσους και ας μην είναι ντόπια.
Ο καταρράκτης Plodda Falls ακούγεται από μακρυά και όσο προσεγγίζεις ακόμη πιο ζωηρά. Βλέπετε, η πτώση των 151 ποδιών (46 μ) τον κάνει έναν από τους πιο συναρπαστικούς καταρράκτες στη Σκωτία. Η περιοχἠ είναι επίσης αξιοθαύμαστη για τα δέντρα της που σε πολλά από αυτά κρέμονται ταΐστρες για σκιουράκια,
Κατηφορίζουμε για αρκετή ώρα το προσεγμένο αλλά και έρημο μονοπάτι ακούγοντας στο βάθος τον ήχο των νερών, ενώ πινακίδες μας ενημερώνουν για τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής.
Ουφ, εν τέλει, ο εντυπωσιακός καταρράκτης προβάλει μπροστά μας.
Αφήνουμε πίσω μας τη μαγεία του περιβάλλοντος και γυρνάμε πίσω στον προορισμό μας στο Drumnadrochit.
Το Drumnadrochit, βρίσκεται στην κορυφή του κόλπου Urquhart στη βόρεια ακτή της Loch Ness, είναι ένα όμορφο χωριό πολύ δημοφιλές στους κυνηγούς του ¨τέρατος¨ της Loch Ness!
Το Drumnadrochit είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για να εξερευνήσετε τα Highlands. Το χωριό περιβάλλεται από τις στενές πεδιάδες, Glen Urquhart και Glen Moriston. Η περιοχή είναι πλούσια σε πράγματα που μπορείτε να δείτε και να κάνετε με δραστηριότητες που κυμαίνονται από την εξερεύνηση του Κάστρου Urquhart, ιππασία, ποδηλασία, πο και αλιευτικά ταξίδια.
Η μεγαλύτερη και πιο γνωστή λίμνη, στα Highlands, είναι η Loch Ness που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το χωριό, και προσελκύει πολλούς επισκέπτες όλο το χρόνο όντας ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών του Ηνωμένου Βασιλείου.
Τι να περιγράψω για ένα δείπνο που δε μπορείς να το σχεδιάσεις όπως ενδεχομένως θα ήθελες όταν τα πάντα κλείνουν από τις 19.00μμ και εσύ εκείνη την ώρα θέλεις ακόμη να δεις κι´ αυτό και το άλλο αφού τέτοια εποχή αν μη τι άλλο αργεί να νυχτώσει !
Βρέθηκε, λοιπόν, αυτό το restaurant της παρακάτω photo που μας δέχτηκε :
<< Θα στρωθείτε για μια μπύρα και θα δούμε με τι εμείς μπορούμε να σας την συνοδεύσουμε >>.
Άμα μπορείς κάνε κι´ αλλιώς . . .
Απ᾽ ότι βλέπετε δεν ήταν ευκαταφρόνητη η προσπάθεια τους, το συνιστούμε ασυζητητί αν τυχόν βρεθείτε κατά κει.
Λόγω ότι περνούσε η ώρα στείλαμε και ένα e-mail στην Κα του airbnb καταλύμματός μας πως σε λιγότερο από μια ώρα φθάνουμε και ξαμολυθήκαμε να δούμε, λίγο ακόμη, το χωριό.
Ο κόκκινος τηλεφωνικός θάλαμος που σχεδιάστηκε από τον Sir Giles Gilbert Scott για το ασημένιο ιωβηλαίο του Βασιλιά Γεωργίου Ε’ το 1935, και που κανείς δεν περίμενε να γίνει ένα από τα χαρακτηριστικότερα σύμβολα της Βρετανίας, λειτουργούσε κανονικότατα κι᾽ ας ήταν εξωτερικά σχετικά αφρόντιστος και πνιγμένος από τον κισσό !
Κατά τις 21.25μμ, χωρίς να έχει πέσει ακόμη η νύχτα, μαζευτήκαμε !
Μια λέξη μόνο, βγαίνει από τα χείλη μας, για το κλείσιμο της ημέρας, ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ά.
Last edited: