themischar
Member
- Μηνύματα
- 489
- Likes
- 4.569
- Επόμενο Ταξίδι
- Έλα (μου) ντε
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Εδιμβούργο - στην Αθήνα του Βορρά
- Εδιμβούργο ΙΙ
- Εδιμβούργο ΙΙΙ
- Εδιμβούργο ΙV
- Εδιμβούργο V
- Εδιμβούργο VI
- Εδιμβούργο VII
- Εδιμβούργο VIII
- Εδιμβούργο VIIII
- Edinburgh - Callander
- Stirling Castle
- Callander
- Callander - Drumnadrochit
- Στο δρόμο για το Drumnadrochit
- Drumnadrochit
- Drumnadrochit - John o' Croats - Wick
- Lairg
- John o' Groates - Wick
- Wick - Laide
- Durness - Smoo Cave
- Στο δρόμο για το Leide
- Laide - Portree ([I]Isle of Skye)[/I]
- Portree
- Portree - Trotternish - The Pier - Dunvegan - Carbost - Portree
- Isle of Skye
- Portree II
- Portree - Inveraray
- Oban - Inveraray
- Inveraray - Loch Lomond
- Balmaha
- Inveraray
- Inveraray - Glasgow
- Γλασκώβη
- Γλασκώβη ΙΙ
- Γλασκώβη ΙΙΙ
- Γλασκώβη ΙV
- Γλασκώβη V
- Γλασκώβη VI
- Γλασκώβη VIII
- Γλασκώβη - Χανιά
01/08 και Drumnadrochit - John o' Croats - Wick - 150 milia
https://drive.google.com/open?id=1X4r72Yq1lEMn5gQTYzyWErP1os2CFDbA&usp=sharing
Στις αγκαλιές του Μορφέα μείναμε αρκετή ώρα από όταν το φως της ημέρας έλουσε το δωμάτιο. Αγάλια, αγάλια πήγαμε στην τραπεζαρία του σπιτιού όπου μας περίμενε η οικοδέσποινα παρέα με το σκύλο της, ένα Scotch Terrier, τον Humphrey (αν δεν μας έλεγε Humphrey όπως ο Humphrey Bogart δε θα το καταλαβαίναμε, για τέτοια προφορά μιλάμε).
Στο παρασκήνιο η έκπληξη μας ήταν μεγάλη γιατί ένα λουκούλειο Ευρωπαϊκό πρωϊνό με ψήγματα Σκωτσέζικου ήταν ήδη στρωμένο και οι μυρωδιές απλώνονταν παντού.
Αφού καλοφάγαμε για δεύτερη φορά σε λίγες ώρες, ευχαριστήσαμε την άνετη, ομιλητική και πολύ εξυπηρετική οικοδέσποινα, υπογράψαμε και στο βιβλίο επισκεπτών που ευλαβικά διατηρούσε και την αποχαιρετίσαμε.
Η μέρα μας ξεκινά με την επίσκεψή μας στο κάστρο, Urquhart Castle, που βρίσκεται χωμένο μέσα στην ¨άγρια¨ φυσική ομορφιά κουβαλώντας μια ιστορία 1.000 ετών, προσφέροντας από τη μια, μια γεύση από τα Highlands της μεσαιωνικής ζωής μέσα από τα ερείπια του μεγαλύτερου κάστρου και από την άλλη μια εκπληκτική θέα προς στη λίμνη Loch Ness.
Υπάρχει άπλετος δωρεάν χώρος στάθμευσης και στην είσοδο του κτιρίου υποδοχής προβάλεται ένα βίντεο περίπου 8 λεπτών που παρέχει ενημερωτικές πληροφορίες για το κάστρο, όπως επίσης και ένα μεγάλο κατάστημα δώρων - σουβενίρ.
Θέα, όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν, στα ερείπια του κάστρου, με φόντο την λίμνη Loch Ness και τους λόφους του Great Glen, από το διπλανό εντευκτήριο.
Το κάστρο είχε μια ενδιαφέρουσα ιστορία μέχρι να καταστραφεί από την οικογένεια McDonald. Τα απομεινάρια του υπάρχουν παντού και είναι προσεγμένα χωρίς να είναι λειτουργικά εκτός ολίγων όπως ο πύργος με τη σκάλα που ανεβαίνεις για να έχεις μια ¨καλύτερη¨ θέα.
Ενώ, υπάρχουν πολλοί πίνακες πληροφοριών που προσθέτουν λεπτομέρειες για τη ζωή στο κάστρο πριν από αιώνες.
Ο μεγάλος πύργος το στρατηγικό σκηνικό του κάστρου, σε ένα βραχώδες ακρωτήρι με μια ανοιχτή θέα πάνω και κάτω της λίμνης Loch Ness
Η πολύκροτη φυλακή, που λέγεται ότι κρατιόταν ο θρυλικός γαελικός bard Dòmhnall Donn.
Η ψιλή βροχούλα που κατέφθασε εδώ και λίγη ώρα, ανακατεύει τα δεδομένα της περιήγησης αφού τα μάτια όλων πρέπει να βλέπουν δυό φορές που θα πατήσουν τα πόδια τους για τους γνωστούς και ευνόητους λόγους.
Οι ιστορίες του Urquhart μιλάνε επίσης μέσω μιας αξιοσημείωτης συλλογής αντικειμένων που άφησαν οι κάτοικοί του, ιστορικά αντίγραφα, συμπεριλαμβανομένου και ενός πλήρους μεγέθους -λειτουργούσας- μηχανής πολιορκίας Trebuchet.
Η χαρακτηριστική Σκωτσέζικη φιγούρα, παρ´όλα τα χρονάκια του, πόζαρε στον κάθε λογής φωτογραφικό φακό που υψωνόταν για να τον φωτογραφίσει, τόσο πολύ μάλιστα ήταν δεκτικός που αρχικά είχα την εντύπωση πως θα ήθελε, γι´ αυτό, κάποια χρήματα.
Ήταν αναπόφευκτη μια τελευταία, και μάλιστα, βρεγμένη ματιά προς τη λίμνη.
Με τη βροχή που άρχισε να δυναμώνει για να συνεισφέρει όσο μπορούσε στο γέμισμα της περιβόητης λίμνης ξεκινάμε, από δω και πέρα, την πολυπόθητη διαδρομή μας North Coast 500 ή NC 500.
Το Inverness και το πιο ανατολικά St Andrews, δοθείσης ευκαιρίας, τα είχαμε επισκεφθεί στο παρελθόν κάτω από άλλες συνθήκες για ένα 4ήμερο.
Έτσι το Inverness που θα βρισκόταν εμπρός μας οσονούπω θα το προσπερνούσαμε, σουβλίζοντάς το, για να μη χάσουμε ούτε λεπτό.
Ο σχεδιασμός ενός οδικού ταξιδιού στον NC 500 δεν είναι μπελαλίδικος, μιας και είναι σχετικά νέα διαδρομή και δεν υπάρχουν τόσο πολλές πληροφορίες διαθέσιμες στο διαδίκτυο ή σε ταξιδιωτικούς οδηγούς σε σύγκριση πάντα με άλλα κορυφαία οδικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο.
Η action camera που διακρίνεται στο ταμπλώ - και νομίζαμε ότι έκανε τη δουλειά της- στην τελική δεν την έκανε γιατί είχε χτυπήσει μπιέλα η κάρτα της (η αλήθεια είναι πως ό,τι θες μπορεί να σου συμβεί και μάλιστα αναπάντεχα).
Εμείς, πάλι βλακωδώς, δεν ελέγχαμε -ως οφείλαμε- τακτικά τις επιδόσεις της με αποτέλεσμα να πάνε στράφι όχι και λίγα . . . άντε να μην συγχιστώ εκ νέου.
Ο δρόμος από ώρα ρολάρει δίπλα από τον ποταμό Oykel (στο άνω μέρος του),που είναι το καλύτερο από τα ποτάμια της περιοχής Kyle του Sutherland παρέχοντας εξαιρετική αλιεία σολωμού αφού δεν υπάρχουν υδραγωγεία για να εμποδίσουν τη φυσική ροή του ποταμού.
Ο ποταμός έχει ετήσια αλιεύματα έως 2000 σολομών, η μεγάλη πλειοψηφία από τον κατώτερο ποταμό, του οποίου ο καλύτερος μήνας είναι συνήθως ο Απρίλιος με αλιεύματα περίπου 200 σολομών.
Σταματήσαμε κι᾽εμείς εκεί ψηλά στο παρατηρητἠριο για ξεμούδιασμα και αγνάντεμα . . .
Συνεχίζουμε κατηφορίζοντας και φθάνουμε στο κάτω μέρος του ποταμού και στο χωριό Ardgay που ουσιαστικά είναι ένας ακόμη τόπος αναψυχής τόσο για ψάρεμα όσο και για αθλητικές υπαίθριες δραστηριότητες.
Δε θέλαμε να χάσουμε χρόνο στο αδιάφορο χωριό και κατεβήκαμε στο ύψος του ποταμού όπου υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι.
https://drive.google.com/open?id=1X4r72Yq1lEMn5gQTYzyWErP1os2CFDbA&usp=sharing
Στις αγκαλιές του Μορφέα μείναμε αρκετή ώρα από όταν το φως της ημέρας έλουσε το δωμάτιο. Αγάλια, αγάλια πήγαμε στην τραπεζαρία του σπιτιού όπου μας περίμενε η οικοδέσποινα παρέα με το σκύλο της, ένα Scotch Terrier, τον Humphrey (αν δεν μας έλεγε Humphrey όπως ο Humphrey Bogart δε θα το καταλαβαίναμε, για τέτοια προφορά μιλάμε).
Στο παρασκήνιο η έκπληξη μας ήταν μεγάλη γιατί ένα λουκούλειο Ευρωπαϊκό πρωϊνό με ψήγματα Σκωτσέζικου ήταν ήδη στρωμένο και οι μυρωδιές απλώνονταν παντού.
Αφού καλοφάγαμε για δεύτερη φορά σε λίγες ώρες, ευχαριστήσαμε την άνετη, ομιλητική και πολύ εξυπηρετική οικοδέσποινα, υπογράψαμε και στο βιβλίο επισκεπτών που ευλαβικά διατηρούσε και την αποχαιρετίσαμε.
Η μέρα μας ξεκινά με την επίσκεψή μας στο κάστρο, Urquhart Castle, που βρίσκεται χωμένο μέσα στην ¨άγρια¨ φυσική ομορφιά κουβαλώντας μια ιστορία 1.000 ετών, προσφέροντας από τη μια, μια γεύση από τα Highlands της μεσαιωνικής ζωής μέσα από τα ερείπια του μεγαλύτερου κάστρου και από την άλλη μια εκπληκτική θέα προς στη λίμνη Loch Ness.
Υπάρχει άπλετος δωρεάν χώρος στάθμευσης και στην είσοδο του κτιρίου υποδοχής προβάλεται ένα βίντεο περίπου 8 λεπτών που παρέχει ενημερωτικές πληροφορίες για το κάστρο, όπως επίσης και ένα μεγάλο κατάστημα δώρων - σουβενίρ.
Θέα, όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν, στα ερείπια του κάστρου, με φόντο την λίμνη Loch Ness και τους λόφους του Great Glen, από το διπλανό εντευκτήριο.
Το κάστρο είχε μια ενδιαφέρουσα ιστορία μέχρι να καταστραφεί από την οικογένεια McDonald. Τα απομεινάρια του υπάρχουν παντού και είναι προσεγμένα χωρίς να είναι λειτουργικά εκτός ολίγων όπως ο πύργος με τη σκάλα που ανεβαίνεις για να έχεις μια ¨καλύτερη¨ θέα.
Ενώ, υπάρχουν πολλοί πίνακες πληροφοριών που προσθέτουν λεπτομέρειες για τη ζωή στο κάστρο πριν από αιώνες.
Ο μεγάλος πύργος το στρατηγικό σκηνικό του κάστρου, σε ένα βραχώδες ακρωτήρι με μια ανοιχτή θέα πάνω και κάτω της λίμνης Loch Ness
Η πολύκροτη φυλακή, που λέγεται ότι κρατιόταν ο θρυλικός γαελικός bard Dòmhnall Donn.
Η ψιλή βροχούλα που κατέφθασε εδώ και λίγη ώρα, ανακατεύει τα δεδομένα της περιήγησης αφού τα μάτια όλων πρέπει να βλέπουν δυό φορές που θα πατήσουν τα πόδια τους για τους γνωστούς και ευνόητους λόγους.
Οι ιστορίες του Urquhart μιλάνε επίσης μέσω μιας αξιοσημείωτης συλλογής αντικειμένων που άφησαν οι κάτοικοί του, ιστορικά αντίγραφα, συμπεριλαμβανομένου και ενός πλήρους μεγέθους -λειτουργούσας- μηχανής πολιορκίας Trebuchet.
Η χαρακτηριστική Σκωτσέζικη φιγούρα, παρ´όλα τα χρονάκια του, πόζαρε στον κάθε λογής φωτογραφικό φακό που υψωνόταν για να τον φωτογραφίσει, τόσο πολύ μάλιστα ήταν δεκτικός που αρχικά είχα την εντύπωση πως θα ήθελε, γι´ αυτό, κάποια χρήματα.
Ήταν αναπόφευκτη μια τελευταία, και μάλιστα, βρεγμένη ματιά προς τη λίμνη.
Με τη βροχή που άρχισε να δυναμώνει για να συνεισφέρει όσο μπορούσε στο γέμισμα της περιβόητης λίμνης ξεκινάμε, από δω και πέρα, την πολυπόθητη διαδρομή μας North Coast 500 ή NC 500.
Το Inverness και το πιο ανατολικά St Andrews, δοθείσης ευκαιρίας, τα είχαμε επισκεφθεί στο παρελθόν κάτω από άλλες συνθήκες για ένα 4ήμερο.
Έτσι το Inverness που θα βρισκόταν εμπρός μας οσονούπω θα το προσπερνούσαμε, σουβλίζοντάς το, για να μη χάσουμε ούτε λεπτό.
Ο σχεδιασμός ενός οδικού ταξιδιού στον NC 500 δεν είναι μπελαλίδικος, μιας και είναι σχετικά νέα διαδρομή και δεν υπάρχουν τόσο πολλές πληροφορίες διαθέσιμες στο διαδίκτυο ή σε ταξιδιωτικούς οδηγούς σε σύγκριση πάντα με άλλα κορυφαία οδικά ταξίδια σε όλο τον κόσμο.
Η action camera που διακρίνεται στο ταμπλώ - και νομίζαμε ότι έκανε τη δουλειά της- στην τελική δεν την έκανε γιατί είχε χτυπήσει μπιέλα η κάρτα της (η αλήθεια είναι πως ό,τι θες μπορεί να σου συμβεί και μάλιστα αναπάντεχα).
Εμείς, πάλι βλακωδώς, δεν ελέγχαμε -ως οφείλαμε- τακτικά τις επιδόσεις της με αποτέλεσμα να πάνε στράφι όχι και λίγα . . . άντε να μην συγχιστώ εκ νέου.
Ο δρόμος από ώρα ρολάρει δίπλα από τον ποταμό Oykel (στο άνω μέρος του),που είναι το καλύτερο από τα ποτάμια της περιοχής Kyle του Sutherland παρέχοντας εξαιρετική αλιεία σολωμού αφού δεν υπάρχουν υδραγωγεία για να εμποδίσουν τη φυσική ροή του ποταμού.
Ο ποταμός έχει ετήσια αλιεύματα έως 2000 σολομών, η μεγάλη πλειοψηφία από τον κατώτερο ποταμό, του οποίου ο καλύτερος μήνας είναι συνήθως ο Απρίλιος με αλιεύματα περίπου 200 σολομών.
Σταματήσαμε κι᾽εμείς εκεί ψηλά στο παρατηρητἠριο για ξεμούδιασμα και αγνάντεμα . . .
Συνεχίζουμε κατηφορίζοντας και φθάνουμε στο κάτω μέρος του ποταμού και στο χωριό Ardgay που ουσιαστικά είναι ένας ακόμη τόπος αναψυχής τόσο για ψάρεμα όσο και για αθλητικές υπαίθριες δραστηριότητες.
Δε θέλαμε να χάσουμε χρόνο στο αδιάφορο χωριό και κατεβήκαμε στο ύψος του ποταμού όπου υπάρχουν διαμορφωμένοι χώροι.
Last edited: