Ξερω πόσο δυσκολο ειναι να φροντιζεις αδεσποτα και ψυχολογικά και οικονομικά καθώς η μαμά μου κάνει το ίδιο.
Εδώ στην Ισπανία υπαρχει ενα πραγμα που λεγεται teaming, οπου πολλες ομαδες μπορουν να γραφτούν ως παραληπτες, κάτι σα crowdfunding. Εσύ διαλέγεις ποιές θες και καθε μήνα δίνεις απο 1 ευρώ στην καθεμία. Ενα ευρώ για τους περισσοτερους δεν ειναι τιποτα, για αυτές τις ομαδες ομως αθροιστικά ειναι απίστευτη βοήθεια. Και το καλύτερο, το 80% των ετήσιων χρημάτων που δωρίζεις το παίρνεις στην επιστροφή φόρου.