Samion
Member
- Μηνύματα
- 10.855
- Likes
- 10.465
- Επόμενο Ταξίδι
- Παλέρμο
Καλυτερη. Βεβαια αλλοι βλεπουν Αγγελοπουλο κι αλλοι σπαιντερμαν, αλλοι γεφυρες κι αλλοι τουριστομπαρακια. Ε δεν ειμαστε ολοι αρχόντοι οπως ολοσωστα αναφέρθηκε.Ούτε ταινία του Αγγελόπουλου να ήταν.
