- Μηνύματα
- 83
- Likes
- 555
Παρόλο που μου άρεσαν και οι δύο πολύ, ψήφισα Φλωρεντία γιατί νομίζω ότι αδικείται. Για μένα δεν είναι ένα απλό τουριστοχώρι.
Μόνο και μόνο για τον απίθανο Δαυίδ του Μιχαήλ Άγγελου, το μουσείο του Γαλιλαίου, τις βραδινές βόλτες στα σοκάκια που νομίζεις ότι μεταφέρεσαι στην Αναγέννηση και τα κρασιά πήγαινα πάλι χθες.
Τα wars δεν είναι για Πόντιους Πιλάτους...
Μόνο και μόνο για τον απίθανο Δαυίδ του Μιχαήλ Άγγελου, το μουσείο του Γαλιλαίου, τις βραδινές βόλτες στα σοκάκια που νομίζεις ότι μεταφέρεσαι στην Αναγέννηση και τα κρασιά πήγαινα πάλι χθες.
Τα wars δεν είναι για Πόντιους Πιλάτους...
