- Μηνύματα
- 1.387
- Likes
- 6.772
- Επόμενο Ταξίδι
- Νορβηγία
- Ταξίδι-Όνειρο
- Αυστραλία - Καλιφόρνια
Δεν το είχα προσέξει αυτό που λέει η mariath, επιβεβαιώνω κι εγώ.
Ααα! Πάνω αριστερά όχι δεξιά! Ναι δε φαίνεται ο κοκκινος αριθμός. Στο laptop τουλάχιστον που είμαι τώραΌχι εννοούν -αν κατάλαβα καλά- το κόκκινο νούμερο δίπλα στα νέα μηνύματα που σου δείχνει πόσα νέα μηνύματα υπάρχουν στο φόρουμ που δεν έχεις διαβάσει. Το βλέπω το πρόβλημα κι'εγώ, το κοιτάω.
Το ίδιο έχω παρατηρήσει κι εγώ.Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ το εξής:
όταν μπαίνω από κινητό (chrome) βλέπω πάνω δεξιά τον αριθμό των αδιάβαστων μηνυμάτων.
Αντίθετα σε υπολογιστή (chrome και edge) δεν φαίνεται ο αριθμός αυτός.
Πολύ λεπτομέρεια, το ξέρω, αλλά το αφήνω εδώ να υπάρχει.

Το έφτιαξα.![]()
Δεν είχαμε καμία αμφιβολία!
Σου έκανα like στο μήνυμα (μου χρωστάς πισω ένα like, ε!) και δε ρώτησε, που στο έβγαλε εσένα;
Απο laptop πηγα να βαλω ενα like και με ρωτησε το φορουμ αν ειμαι σιγουρη… Δηλαδη τοσες επιβεβαιωσεις ουτε ο Γιαγκος Δρακος προς τη Βιρνα «Βιρνα θες; Εισαι σιγουρη οτι θες; Ναι αλλα το εχεις σκεφτει καλα οτι θες;».Σου έκανα like στο μήνυμα (μου χρωστάς πισω ένα like, ε!) και δε ρώτησε, που στο έβγαλε εσένα;