annoula
Member
- Μηνύματα
- 826
- Likes
- 2.571
Εγώ έμεινα σ αυτόΣας ευχαριστώ. Φαίνεται πολύ ωραίο άλλα δεν έχει καθόλου διαθεσιμότητα κατά την περίοδο της επίσκεψης μας.
https://www.booking.com/hotel/id/sakti-garden-resort-amp-spa.el.html
Δεν έχει θέα ορυζώνες αλλά είναι όνειρο, έιναι σαν να μένεις σε δάσος.
