Η συμβουλή μου είναι να περιμένεις. Η wizz κάνει πολύ συχνά αλλαγές/τροποποιήσεις στις πτήσεις της και μπορεί έτσι να βρεις πάτημα για ακύρωση. Έχεις χρόνο μέχρι τον Μάρτιο.Θελω να ακυρωσω 2 εισιτηρια Αθηνα-Λονδινο που εχω κλεισει για Μαρτιο και επιθυμω επιστροφη χρηματων στην καρτα με την οποια τα αγορασα και οχι επιστροφη χρηματων σε λογαριασμο wizz .Αν καταλαβα καλα με αυτο που λεει στο site τους αυτο γινεται μονο μεσω τηλεφωνικου κεντρου και οχι ηλεκτρονικα?δλδ θα μας στοιχισει ο κουκος αηδονι?εχετε καποια συμβουλη?
"Αν ζητηθεί επιστροφή χρημάτων σε έναν λογαριασμό WIZZ, όλες οι πτήσεις για όλους τους επιβάτες που περιλαμβάνονται στην κράτηση θα ακυρωθούν και δεν θα θεωρούνται έγκυρες. Μετά την online ολοκλήρωση της εθελοντικής ακύρωσης και της υποβολής αίτησης για πίστωση στον λογαριασμό WIZZ, η διαδικασία δεν είναι αναστρέψιμη και δεν είναι δυνατή η περαιτέρω τροποποίηση. Η πίστωση WIZZ δεν μπορεί αργότερα να μετατραπεί στην αρχική μέθοδο πληρωμής.
Σε περίπτωση που θέλετε να λάβετε το ποσό επιστροφής στη χρεωστική/πιστωτική κάρτα σας, μέσω τραπεζικού εμβάσματος ή με οποιαδήποτε άλλη μέθοδο πραγματοποιήθηκε η αρχική κράτηση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό κέντρο της Wizz Air (προς το παρόν δεν υπάρχει επιλογή online). Σε αυτήν την περίπτωση το τέλος συναλλαγής μέσω τηλεφωνικού κέντρουδεν θα χρεωθεί."