Grtraveler
Member
- Μηνύματα
- 305
- Likes
- 312
Σας παραθέτω την απάντηση που είχα λάβει απο την εξυπηρέτηση πελατών της wizz, που τπυς είχα ρωτήσει αν τα χρήματα απο ακυρωμένο εισητήριο (στα πλαίσια του wizz felx) μπορούν να επιστραφούν στη κάρτα ή σε τραπεζικό λογαριασμό:Καλησπέρα, έχω κάποιο υπόλοιπο απο ακυρωμένα εισιτήρια που τα είχα κλείσει με wizz flex στο "ψηφιακο" πορτοφόλι της wizz και πρέπει μέχρι 16/1 νσ κ΄σνω χρήση των χρημάτων. Επειδή προς το παρόν δεν βλέπω κάτι αξιόλογο, μπορώ να αιτηθώ να επιστραφούν τα χρήματα στη κάρτα? Ξέρει κανείς τη διαδικασία?
"A.The refund for the cancelled reservation is returned to your WIZZ-account within 72 hours notwithstanding the number of passengers of the reservation. If the reservation is cancelled with the WIZZ Flex service, the amount paid for the cancelled booking cannot be refunded to the bank account or credit/debit card it was originally paid from." και ......."Due to above, I regret to inform you that we cannot transfer funds from your WIZZ Account to your bank account."
Οπότε δεν επιστρέφονται στον λογαριασμό ή στη κάρτα....πρέπει αναγκαστικά να κλήσεις άλλο εισιτήριο ..