Αφου εστειλα λοιπον mail διαμαρτυριας στο booking μου απαντησαν οτι θα ερευνησουν το εν λογω ξενοδοχειο, οτι δεν ανφισβητουν οσα τους αναφερω και αυτο , το booking, απο πλευρας του μου επιστρεφει 50 euro.Βεβαια δεν θα τα δεχτω, το θεμα μου δεν ειναι μονο τα χρηματα αλλα κυριως η κοροιδια.εχω...
Και κατι αλλο .εγω εχω κανει ηδη ασφισβητηση συναλλαγης στην καρτα και περιμενω απαντηση απο την τραπεζα.δεν ξερω αν θα καταφερω τιποτα
Πιθανων να εχεις δικιο traveller.εγω τα τελευταια 2 χρονια εχω αρχισει να οργανωνω τα ταξιδια μονη μου , συνηθως πηγαινα με group και προσπαθω να μαθω...
Τα σχολια του ηταν 8.4 δεν καταλαβα ποτε πως εχει τοσο υψηλη βαθμολογια.περισσοτερο λογω της θεσης του που ειναι στην ΤΑΧΙΜ.το αλλο ξενοδοχειο που βρηκα τυχαια διπλα και εμεινα τελικα εχει βαθμολογια 8.6 πληρωσα 70 ευρω για στουντιο και ο χωρος το προσωπικο και η εξυπηρετηση ουτε σε πενταστερο...
Εμεινα μια βραδυα στο ξενοδοχειο ενω χρεωθηκα για εξι .ηταν αθλιο .σπασμενο μπανιο , μυγακια στο πρωινο, πολυ φασαρια, χωρις νερο για ωρες.97 ευρω η βραδυα για αυτο το χαλι στην Κωνσταντινουπολη.εαν στειλω mail στο προξενειο θα καταφερω κατι.? Που μπορω να απευθυνθω για καταγγελεια? Ειναι μεγαλη...