Recent content by VATANEN

1. V

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

και εμείς ευχαριστημένοι μείναμε τόσο απο γεύση όσο και από τιμές γι αυτό και ξαναπήγαμε
  2. V

δεν άφησα τίποτα σκούπισα και το πιάτο, επίσης η σούπα ήταν ότι ποιο νόστιμο δοκιμάσαμε
  3. V

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

δίκιο έχεις αλλά αν θέλεις να πας κάπου πολύ δεν τα κοιτάζεις τα χιλιόμετρα και επίσης η Βουδαπέστη βγήκε πάλι στο προσκήνιο όταν είδα την διαφορά στα ναύλα που υπήρχε από το αεροδρόμιο της Βιένης, οπότε ήταν ευκαιρία που δεν την άφησα να πάει χαμένη. Όσο για την Μπρατισλάβα δεν ξέρω δεν μου...
  4. V

κάναμε 2 ώρες και 45΄με πούλμαν της FlixBus και με κόστος 9,99 ευρώ το άτομο και σύν 1,5 ευρώ εάν δηλώσεις ποια θέση θέλεις σε ένα πολύ άνετο ταξείδι μέχρι ανιαρό θα έλεγα γιατί είναι μια ευθεία.
  5. V

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

Επίσης και εγώ βρισκόμουν στις 7 και 8 Οκτωβρίου στην Βουδαπέστη και όντως το νησί της μαργαρίτας ήταν επισκέψιμο. Εμείς βέβαια την πατήσαμε γιατί στις 8 και 9 βρισκόταν για επίσκεψη ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν με αποτέλεσμα να έχουν κλήσει οι περισσότεροι δρόμοι και να υπάρχει τρομερή...
  6. V

Η ibis έχει και άλλο ξενοδοχείο το ibis budapest centrum το οποίο είναι κοντά στην πράσινη γέφυρα και στην κεντρική αγορά καταπληκτικό σημείο και δίπλα απο τον σταθμό μετρό kalvin ter, εγώ έμεινα εκεί 4 ημέρες το 2016 και έμεινα πολύ ευχαριστημένος (καθαριότητα εξυπηρέτηση) το συστήνω...
  7. V

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

Το πρόγραμμα είναι 3 ημέρες Βιένη και μία ημέρα Μπραντισλάβα, έκοψα πάλι την Μπραντισλάβα(δεν μπορούσα να αντισταθώ) και θα πάω με τρένο Βουδαπέστη και θα φύγω απο εκεί με το αεροπλάνο
  8. V

Τελικά μάλλον κάτι έχει το νερό στη Βουδαπέστη και όσοι έχουν πάει θέλουν να ξαναγυρίσουν. Είμαι και εγώ απο αυτους που λάτρεψαν την Βουδαπέστη. Την είχα επσκευθεί το 2016 και θα την επισκεφθώ πάλι φέτος έστω και για μία ημέρα, αλλάζοντας όλο το πρόγραμμά μου.
  9. V

Ουγγαρία Βουδαπέστη 2016 (πλήρης ταξιδιωτικός οδηγός)

Προσπαθήσαμε 2 φορές να πάμε στο Fatal αλλά δε βρήκαμε τραπέζι και επίσης διεπίστωσα ότι δεν παίρνουν κάρτες παρά μόνο μετρητά. Φάγαμε σε ενα εστιατόριο το οποίο λεγότανε pipa etterem και ήταν σε ένα στενάκι δίπλα στην κεντρική αγορά. Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε, πιθανόν ήταν λάθος...
  10. V

καλησπέρα ειμαι νέο μέλος στην παρέα σας μόλις πριν λίγο έκανα εγγραφή.Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τον πλήρη και κατατοπιστικό οδηγό σου που φάνηκε πολύ χρήσιμος. Βρέθηκα και εγώ στην όμορφη Βουδαπέστη τον Οκτώβριο και ακολούθησα το πρόγραμμά σου το οποίο το προσάρμοσα ανάλογα. Έμεινα στο...