Έχουμε πάει ωραία και καλά λοιπόν στη Ρώμη με μια φίλη μου, και έρχεται η ώρα να πούμε αντίο στην αιώνια πόλη. Καθυστερούμε λιγουλάάάάκι να φτάσουμε στο αεροδρόμιο, όμως αυτό δεν μας εμπόδισε να είμαστε εκεί θεωρητικά στην ώρα μας. Η πτήση έφευγε 13.20, η θύρα έκλεινε 12.50, εμείς πήγαμε για check in 12.30.. μας γράφει η υπεύθυνη πάνω στο χαρτί τη θύρα, C15, περνάμε και τον έλεγχο αποσκευών και γρήγορα κατευθυνόμαστε στην πύλη μας. καθόμαστε ακριβώς μπροστά της 12.45, περιμένοντας να ανοίξει αφού δεν υπήρχε κάνεις εκεί. Η πύλη μας έγραφε βέβαια Prague και θορυβηθήκαμε, αφού όμως ρωτήσαμε τη διπλανή μας κ μας είπε πως την πληροφόρησαν ότι αυτό θα αλλάξει μόλις ανοίξει η πύλη, ηρεμήσαμε. Και δως του να περνάει η ώρα και να μην αλλάζει τίποτα. 13.05 σηκωνόμαστε και αρχίζουμε να ρωτάμε τι συμβαίνει. Μας πληροφορούν χαλαρά ότι η πύλη έχει αλλάξει, ότι επιβιβαζόμαστε στη C10, κ ότι θα έπρεπε να έχουμε κοιτάξει τον πίνακα ανακοινώσεων, ο οποίος καλυπτόταν ολοκληρωτικά από την ουρά άλλης πύλης και δεν είχαμε καν αντιληφθεί την ύπαρξη του, καθότι υπήρχε μόνο ένας εκεί. Φτάνοντας στη σωστή πύλη 13.07 μας είπαν πως δε μπορούμε να επιβιβαστούμε, αφού προφανώς η πύλη έκλεισε, και χωρίς καμία διάθεση να μας εξυπηρετήσουν μας έστειλαν κάτω στα γραφεία να κανονίσουμε άλλη πτήση. Παρά τις φωνές για το γεγονός ότι κανείς δε μας ενημέρωσε, αφού δεν υπήρξε ποτέ ανακοίνωση για την αλλαγή της πύλης (η οποία έγινε προφανώς στα 10 λεπτά που περνούσαμε τον έλεγχο), ο υπεύθυνος στον γκισέ της easyjet επαναλάμβανε ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι, κ ότι αν θέλαμε μπορούσαμε να κάνουμε μήνυση στην εταιρία, καθώς και ότι θα έπρεπε να πληρώσουμε 115 ευρώ το άτομο για την ακύρωση του εισιτηρίου για να πετάξουμε την επόμενη(?) μέρα με αυτούς, αλλιώς να κλείναμε καινούρια εισιτήρια με άλλη αεροπορική. Φυσικά και κλείσαμε με άλλη εταιρία, την Aegean, καταλήξαμε να πετάμε 17.40 και φυσικά να πληρώσουμε 140 ευρώ ανά άτομο που προφανώς δε μας περίσσευαν. Κατά τη δεύτερη αναμονή, συνειδητοποίησα ότι όλες οι ανακοινώσεις γίνονταν μόνο μία φορά, μόνο στα ιταλικά και απίστευτα χαμηλόφωνα, ούτε καν σε ποια εταιρία αναφέρονταν δεν μπορούσαμε να διακρίνουμε. Επίσης, ότι περίπου οι μισοί επιβάτες έχασαν τη συγκεκριμένη πτήση μαζί με μας, σε περίπτωση που κάποιος βιαστεί να θεωρήσει πως εμείς ήμασταν απρόσεκτες. Ήταν πραγματικά απαράδεκτο αυτό, καμία ειδοποίηση, ένας και μοναδικός πίνακας που δεν φαινόταν ακόμα κι αν τον έψαχνες και καμία διάθεση κανενός από το αεροδρόμιο να μας βοηθήσει, ας μην αναφέρω τις ειρωνείες των υπευθύνων για την ακοή μας και τη δυσπιστία ότι κι άλλοι έχασαν την πτήση.
είχε κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία?? πώς μπορώ να το κυνηγήσω?? δεν ξέρω αν ήταν λάθος μόνο του αεροδρομίου που δεν μας ενημέρωσε ή και της εταιρίας που δε μας δέχτηκε, αλλά εγώ δε γεννάω λεφτά και θέλω αυτοί οι άνθρωποι να το βάλουν καλά στο μυαλό τους (αν και δεν περιμένω καμιά επιστροφή εδώ που τα λέμε)..
είχε κανείς κάποια παρόμοια εμπειρία?? πώς μπορώ να το κυνηγήσω?? δεν ξέρω αν ήταν λάθος μόνο του αεροδρομίου που δεν μας ενημέρωσε ή και της εταιρίας που δε μας δέχτηκε, αλλά εγώ δε γεννάω λεφτά και θέλω αυτοί οι άνθρωποι να το βάλουν καλά στο μυαλό τους (αν και δεν περιμένω καμιά επιστροφή εδώ που τα λέμε)..