Εδώ λοιπόν έχουμε το εξής φαινόμενο. Κάνοντας την αρχή από Ινδονησία , Κίνα, Αυστραλία κτλ μια μια και οι Ευρωπαϊκές χώρες απαγορεύουν το εν λόγω μοντέλο στους εναέριου χώρους τους λόγω αμφιβολιών. Από την άλλη η Αμερικανική αρχή FAA ανακοινώνει ότι θα γίνουν αλλαγές στο λογισμικό αλλά οι πτήσεις συνεχίζονται κανονικά μιας και δεν υφίσταται κίνδυνος για την ναυσιπλοΐα και την ασφάλεια των επιβατών. Άρα λοιπόν είτε έχουμε εν δυνάμει εγκληματίες που έστω και λόγω αμφιβολιών έπρεπε προληπτικά να λάβουν μέτρα ή υπερβολικές αντιδράσεις από τα περισσότερα κράτη. Προσωπικώς , έχοντας περάσει και από το χώρο πιστεύω πολύ το " η αμφιβολία είναι πάντα υπέρ της αμφιβολίας" που σημαίνει αν υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη η αμφιβολία για κάτι αυτό πρέπει να υπερισχύει. Θα δείξει ο χρόνος τι τελικά υπάρχει από πίσω. Υ.Γ Άραγε το ότι η boeing Είναι μια από τις βαριές τους αεροπορικές βιομηχανίες παίζει ρόλο? Η FAA θα επέτρεπε με την ιδια άνεση μια αντίστοιχη υποψία για ένα μοντέλο Airbus 320?εδώ γελάμε προφανώς...