Εξαργυρώσεις υπάρχουν άπειρες, το θέμα είναι κατά πόσο είναι καλές, ποιο είναι το μέγεθος της αξίας. Βέβαια εδώ δεν μετράμε μόνο το Cents Per Mile αλλά ρόλο παίζουν και το κόστος ευκαιρίας, το που αρέσκεται να πετάει ο καθένας κλπ. Γιατί μπορεί σε καθαρά μαθηματικά μία εξαργύρωση One Way Όκλαντ-Όσλο να είναι καλύτερη από μία τύπου Αθήνα-
Λονδίνο αλλά αρκετοί εξαργυρώνουν στη δεύτερη για πολλούς και διαφόρους λόγους.
Κατά γενική ομολογία, οι καλύτερες εξαργυρώσεις είναι one way εντός Ωκεανίας, εντός της ζώνης Άπω Ανατολής, εντός Βόρειας Αμερικής με το minimum των μιλίων και μικροποσά. Στο τελευταίο παράδειγμα ας πούμε, Σικάγο-Μπαρμπέιντος Business και 7 ευρώ τη στιγμή που το εισιτήριο κάνει ένα ωραιότατο 4ψήφιο.
Επίσης έχουμε one way διηπειρωτικές ή μέρος open jaw.
Και με Βυρητό έχουμε πράμα, δρομολόγια Μέση Ανατολή-Κεντρική/Νότια Αφρική με 20Κ για μονή διαδρομή είναι δυνατά. Εντελώς τυχαία παραδείγματα, σίγουρα θα υπάρχουν και καλύτερες εξαργυρώσεις.
Από Αθήνα και για εντός Ευρώπης όπως σωστά αναφέρθηκε, νομίζω έχει νόημα μόνο μια εξαργύρωση στα μακρινά.
Και αυτά είναι ωραία, Avianca για Λατινική Αμερική. Αν και όποιος έχει αρκετές διαθέσιμες ημερομηνίες, δεν θα δυσκολευτεί να βρει νορμάλ τιμή για αγορά εισιτηρίου πχ BCN-SCL στα 430 πήγαινε-έλα.
Το σπορ θέλει πολύ ψάξιμο, δεκάδες συνδυασμούς κάθε φορά αλλά τρόποι για εύκολους πόντους υπάρχουν. Και όσο θα υπάρχουν, θα έχει ο κόσμος τη δυνατότητα για καλές εξαργυρώσεις.