Και οι γελοιότητες με τον Κωτσόβολο συνεχίζονται.
Πόντους ακόμα δεν έχω δει οπότε κάλεσα και πάλι σήμερα για να δω τι γίνεται.
Ξεκίνησε να μου λέει στην αρχή ότι δεν ήταν όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε στην προσφορά και αφού το λύσαμε αυτό, μου είπε ότι θα κάνω αίτημα για να ελεγχθεί το θέμα...
Δεν έχω μιλήσει με την Alpha Bank προς το παρόν. Μόνο με Κωτσόβολο και σε όλες τις επικοινωνίες η πρώτη ερώτηση είναι αν έχω πληρώσει με Apple/Google Pay. Μετά μου λένε ότι θα πάρω τους πόντους κάποια στιγμή εντός των επόμενων ημερών ή το συντομότερο δυνατό.
Επικοινώνησα ξανά μαζί τους τόσο μέσω chat όσο και στο messenger.
Η απάντηση είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται στην πληρωμή μέσω Google Pay και αναμένουν ενημέρωση από την τράπεζα για την απόδοση των πόντων, αλλά σε κάθε περίπτωση η απόδοση των πόντων θα γίνει κανονικά.
Σε εμένα τίποτα ακόμα. Είχατε λάβει κάποιο μήνυμα ότι έχει γίνει συστημικό λάθος και οι πόντοι θα αποδοθούν σύντομα; Μου το ανέφεραν σε τηλεφωνική επικοινωνία αλλά το μήνυμα δεν το έλαβα ποτέ.