Ο υπεύθυνος που έλεγξε τη βαλίτσα, με κατεύθυνε όπως είπα παραπάνω. Υπάρχει περίπτωση να ήθελε να αποφύγει να με αποζημιώσει; Μπορεί να είναι και ανάλογα με την εταιρία, πχ άλλες να συνεργάζονται με την goldair handling και άλλες όχι. Εσύ με τι εταιρία πετούσες;
Καλησπέρα!
Ας πω κι εγώ τον πόνο μου εδώ, μήπως μπορέσει και κάποιος να με συμβουλέψει ή να με βοηθήσει. Σε ταξίδι της Ellinair από Θεσσαλονίκη για Αθήνα, έχοντας φτάσει στο Ελευθέριος Βενιζέλος, κατά της παραλαβή της βαλίτσας μου από τον ιμάντα, παρατηρώ ότι η βαλίτσα μου δεν ήταν πια υγιής...
Αυτή την ειδοποίηση βγάζει συνεχώς από το πρωί η εφαρμογή της airtickets στο κινητό μου, ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ. Έχει κανείς ιδέα τι γίνεται εκεί;