Recent content by Everevel

1. Everevel

Ηνωμένο Βασίλειο Oyster or Travelcard

Καλησπέρα και από μένα. Θα πάμε και εμείς Λονδίνο μετά τα μέσα Ιανουαρίου για 4 γεμάτες μέρες και διαβάζοντας όλα αυτά που γράφετε εδώ, δεν έχω βγάλει άκρη, σχετικά με τις μετακινήσεις. Να πω εδώ ότι θα χρειαστεί να μετακινούμαστε καθημερινά μέχρι την ζώνη 3, δηλαδή μέχρι τον σταθμό forest gate...
  2. Everevel

Ισραήλ Παλαιστίνη Πρώτη φορά Ισραήλ (Τελ Αβίβ + Ιερουσαλήμ). Τι άλλο;

Ναι την Κυριακή σκεφτόμαστε να πάμε! Ξεκινώντας πρωί πρωι θα προλάβουμε να δουμε τα πάντα; Σούπερ αναλυτική περιγραφή! Έχει τίποτα άλλο να δεις εκεί κοντά; Σίγουρα θα πάρουμε μακρυμάνικα και μπουφάν! Θα είμαστε μόνο γυναίκες! Καπελάκι; o_O Αυτό ισχύει μόνο για τους άντρες, σωστά; Τhank you!!
  3. Everevel

Πλησιάζουν οι μέρες για το ταξίδι μας στο Τελ Αβίβ. Έχω μερικές απορίες που δεν έχω βρει απάντηση ακόμα: 1. Από Τελ Αβίβ για να πας μονοήμερη στην Ιερουσαλήμ πώς θα μπορούσε να γίνει σχετικά οικονομικά; Δηλαδή αν κλείσουμε κάποιο οργανωμένο tour (μαξ γύρω στα 50 ευρώ το άτομο), να μας πάρει...
  4. Everevel

Βουλγαρία SOFIA Airport

Τελικά φτάσαμε γύρω στις 11 το βράδυ στο αεροδρόμιο της Σόφιας, παραλάβαμε αρκετά γρήγορα την παραδοτέα αποσκευή μας (μιας και εκείνη την ώρα δεν είχε άλλες αφίξεις στο terminal 1) και βγαίνοντας από το κτήριο, πήραμε το λεωφορείο νο84 (εισιτήριο μιας διαδρομής: 1.60 leva) το οποίο μας άφησε σε...
  5. Everevel

Ναι από Ντουμπάι! Δεν ξέρω για το ξενοδοχείο, γιατί όπως είπα φτάνουμε αργά στη Σόφια και μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο (και αν έχει μεταφορικά μέσα εκείνη την ώρα), να κάνουμε τσεκ ιν σε ένα ξενοδοχείο απλά για ένα βράδυ και να πληρώσουμε ένα 40αρι μου πέφτουν πολλά, μετά από το ξεπαραδιασμα...
  6. Everevel

Βουλγαρία SOFIA Airport

Φτάνουμε στην Σόφια 23:30 το βράδυ και θα πάρουμε το λεωφορείο στις 10:00 το πρωί για Θεσσαλονίκη. Έχει κανείς κάποια πρόταση στο πού μπορούμε να περάσουμε το βράδυ μας; (όχι σε ξενοδοχείο) Να μείνουμε στο αεροδρόμιο μέχρι το πρωί; Και επειδή προσγειωνόμαστε στο terminal 1 και από αυτά που...
  7. Everevel

Ισπανία Μαδριτη

Το να δώσεις 10-20 ευρό σε κάθε ένα από αυτά τα μουσεία είναι υπερβολή, ειδικά αν δεν έχεις πολύ χρόνο στην διάθεση σου! Και δεν μίλησα συγκεκριμένα για το reina Sofia ή το Prado, που πήγα, αλλά φυσικά και τα θεώρησα ακριβά. Έχει πάρα πολλά μουσεία η Μαδρίτη που τα υπερκοστολογούν. Βέβαια ο...
  8. Everevel

Πήγαμε πριν ένα μήνα Μαδρίτη και η εκδρομή στο Toledo είναι must, απλά πρέπει να πας νωρίς το πρωί για να δεις όλο το μέρος εκεί και να γυρίσεις απογευματάκι, έχει αρκετά αξιοθέατα και φυσικά το μουσείο του el greco είναι ένα από αυτά(μετά τις 15:00 η είσοδος είναι δωρεάν). Η Μαδρίτη, από την...
  9. Everevel

Wizz Air WizzAir -- Πληροφορίες - Ερωτήσεις

Πως ήτανε σαν πτήση; Τι να περιμένω;
  10. Everevel

Καλημέρα! Θα ταξιδέψω με wizzair προς Ντουμπάι από Σόφια σε ένα μήνα από και αγόρασα μαζί με τα εισιτήρια την επιλογή της βαλίτσας 20 κιλών που την παραδίνεις στα γκισέ πριν την πτήση. Τώρα αυτή η βαλίτσα πρέπει να έχει συγκεκριμένες διαστάσεις; Γιατί βρήκα ένα νούμερο, αλλά το θεώρησα...
  11. Everevel

Ισραήλ Παλαιστίνη Πρώτη φορά Ισραήλ (Τελ Αβίβ + Ιερουσαλήμ). Τι άλλο;

Καλησπέρα! Σκοπεύουμε να ταξιδέψουμε στο Τέλ Αβίβ, τρία κορίτσια, αρχές Νοέμβρη. Όμως επειδή θα βρεθώ Ντουμπάι πριν από αυτό το ταξίδι, αναρωτιέμαι και αγχώνομαι αν θα δημιουργήσει αυτό πρόβλημα κατά την άφιξη μου στην χώρα. Γνωρίζει κανείς κάτι περί αυτού; Και μετέπειτα αν θα έχω πρόβλημα να...
  12. Everevel

Γαλλία Ντίσνεϋλαντ ΠΑΡΙΣΙ (Eurodisney) για παιδιά .....μικρά και μεγάλα..

Καλησπέρα! Είναι να πάμε στην Disneyland τον επόμενο μήνα και θέλω να κλείσω τα εισιτήρια online, αλλά δεν μ αφήνει! Δοκίμασα με δυο διαφορετικές κάρτες αλλά τίποτα! Μου βγάζει το μήνυμα: " Votre réservation a été annulée (η κράτηση σας έχει ακυρωθεί) You will shortly be receiving an e-mail...
  13. Everevel

Γαλλία Απορίες για Παρίσι

Πωπω με εντυπωσιασες μπραβο, οπότε για dιsneyland ποιο εισητηριο μας βολεύει; Για τις 5 Μαιου δηλαδη μπορουμε να πάρουμε το ΜΙΝΙ ticket; Μπερδευτηκα λιγο και με τα εισητηρια του μετρο. Δυστυχως τον Μαιου θα ειμαι 26 και κατι ημερων.. :P Τι ειναι το carnet T+ ή mobilis και γενικα όλα αυτα που...
  14. Everevel

Παρισι εν ετη 2017. Ειχα εμπειρία απο Παρισι το 2008, αλλα τότε οι τιμή στην disneyland ηταν μονο 50 ευρουλάκια το ενα παρκο και 60 τα δυο. Τωρα απο οτι εχω δει ειναι 90 τα δυο και 75 το ενα. Μεχρι εδω καλα. Αυτο που δεν καταλαβα απο το site της disneyland ειναι τα άλλα ειδη εισητηριών που...