Σε πτήση που είχε κλειστεί από Booking.com Σανγκάη-Κωνσταντινούπολη μέσω Αθήνα και την ακύρωσα εγώ μας επιστρέφουν 65,42€ από Juneyao και Aegean το πρώτο σκέλος με τους κινέζους και το 2ο με την Αιγαίου.. Θεωρείτε το ποσό της επιστροφής σωστό δεδομένου ότι οι οι φόροι επιστρέφονται;;
τ
Τώρα μόλις ανακοινώθηκε ότι δεν θα πραγματοποιηθούν πτήσεις λόγω της απεργίας αύριο, οπότε θα γίνεται πανικός... Ταξίδι 6 μηνών προετοιμασία πάει άκλαυτο..... :(
Το πρόβλημα είναι ότι 4 μέρες πριν την πτήση δεν ξέρουν με σιγουριά να μας πουν αν θα πετάξουμε... Και στο call center προτείνουν κάτι ανεδαφικές εναλλακτικές.. Στην προηγούμενη απεργία είχαν δώσει ακυρώσεις 1 εβδομάδα πριν....
Έχω κλείσει πτήση για Πεκίνο στις 9/4 με εξαργύρωση μιλίων. Σε περίπτωση που ακυρωθούν οι πτήσεις λόγω της απεργίας που έχει προκηρυχθεί πως ανταποκρίνεται η εταιρεία;;;
Καλημέρα, μίλησα με Booking από όπου έχω κάνει την κράτηση και μου είπαν ότι πρέπει να την παραλάβω αναγκαστικά την βαλίτσα επειδή είναι διαφορετικές εταιρείες οπότε λογικά όλα καλά!!
Επανέρχομαι στο θέμα και ρωτάω αν έχω παραδοτέα αποσκευή μπορώ να ζητήσω στο σταθμό της ανταπόκρισης να την παραλάβω; Ή θα καταλήξει στον τελικό προορισμό έτσι και αλλιώς; Σημειωτέον η πτήση είναι Σανγκάη- Αθήνα με Juneyao, Αθήνα-Κωνσταντινούπολη με Aegean!