Recent content by joela

1. joela

Γαλλία Ντίσελντορφ-Παρίσι, Ομόνοια-Πατήσια.

Ιούλιος του 21'. Ετοιμάζομαι για το πρώτο μισό της καλοκαιρινής μου άδειας, όμως ο προορισμός μου δεν είναι κάποια παραλία, αλλά το Ντίσελντορφ. Εκεί ζει ο σύζυγος (πριν τον ακολουθήσουμε) και αποφασίζουμε να παμε 2 εβδομάδες να περάσουμε μαζί του τις μέρες της άδειας μου. Έτσι λοιπόν 3 βαλίτσες...
  2. joela

Ελβετία Ελβετία αγάπη μου!!!!

Η ιστορία ολοκληρώθηκε. Παρακαλώ να μεταφερθεί στις ταξιδιωτικές ιστορίες. Ευχαριστώ.
  3. joela

30/5 Ημερα αναχώρησης. Πολύ πρωινο ξύπνημα, για να ειμαστε χαλαροί και να "ρουφηξουμε" οσο περισσότερη ομορφια γίνεται σε αυτη τη χώρα πριν την αναχώρησή μας. Η πτηση μας ηταν στις 7 το απόγευμα. Επρεπε να παραδώσουμε το αυτοκινητο στις 5 κι έτσι σήμερα αποφασίσαμε να επισκεφτούμε τη Λουκέρνη...
  4. joela

Ελβετία Ελβετία αγάπη μου!!!!

29/5 Zermatt!!!! Το αφησαμε τελευταία μέρα. Η διαδρομη ηταν μεγαλουτσικη απο εκει που μέναμε(3.5 ώρες)και ο καιρος έδειχνε βροχές. Δεν ξέραμε αν θα πηγαίναμε τελικά γιατι ειναι κριμα να πας τοσο δρόμο και να μην μπορέσεις να διακρίνεις την εμβληματική κορυφή. Το αποφασίσαμε το προηγούμενο...
  5. joela

Έχω την,εντύπωση ότι έσβησα καταλαθος σε μια επεξεργασία τη σημερινη συνεχεια. Ξέρει κάποιος αν μπορώ να την ανακτήσω κάπως?
  6. joela

Ελβετία Ελβετία αγάπη μου!!!!

Όπως είπα και,στον άντρα μου πριν πάμε, αν ο παράδεισος υπήρχε στη γη, θα ήταν στην Ελβετία.
  7. joela

Τίποτα δεν μπορεί να περιγράψει την ομορφιά!!!! Αχ και τι να κάνω δεν μπορώ να ανεβάσω βίντεο με τις αντιδράσεις του συζύγου....Δεν μπορούσαμε να του μιλήσουμε. Ήταν απασχολημένος με κάτι εγκεφαλικά :haha::haha::haha:
  8. joela

Ελβετία Ελβετία αγάπη μου!!!!

28/5 Για σήμερα αποφασίσαμε να ανέβουμε μέχρι το Jungfraujoch. Πήραμε πάλι τον ίδιο δρόμο για Lauterbrunnen, αυτή τη φορά όμως στρίψαμε προς Grindelwald. Ένα υπέροχο χωριό με τις κορυφές Mönch, Jungfrau, Eiger, χιονισμένες να υψώνοται γύρω του. Αφού παρκαραμε το αυτοκίνητο πήγαμε στο "σταθμό" να...
  9. joela

27/5 Ξημερώνει μια υπέροχη μέρα. Ξυπναμε λιγο πριν τις 7, τρώμε ένα γερό πρωινό και ξεκινάμε με ανυπομονησία. Σήμερα το πρόγραμμα έχει Lauterbrunnen και Trümmelbachfälle. Πριν από όλα όμως έπρεπε να κάνουμε ένα "προσκύνημα" στο "Ναό" του εθνικού προϊόντος της Ελβετίας. Το εργοστάσιο της...
  10. joela

Ελβετία Ελβετία αγάπη μου!!!!

Έχω πάει στην Ελβετία 2 φορές. Την έχω γυρίσει όλη και τη λατρεύω. Πάντα μιλούσα στον άντρα μου γι αυτή και πόσο θα ήθελα να πάω ξανά και ξανά και ξανά. Ο αντρας μου αλλο που δεν ήθελε. Λατρεύει τη φύση και ιδιαίτερα τα βουνά τον συναρπαζουν.Απο τις περιγραφές μου και φωτογραφίες που έβλεπε ειχε...
  11. joela

Ελβετία Ταξίδι στην Ελβετία

Καλησπέρα. Τέλος Μαΐου πρόκειται να κανουμε ενα ταξιδι στην Ελβετία οικογενειακως.Θα ταξιδέψουμε από το Ντίσελντορφ στη Ζυρίχη αεροπορικώς και από εκεί θα νοικιάσουμε αυτοκίνητο για τις διαδρομές. Θα μεινουμε στο Sachseln (είναι στο κέντρο της Ελβετίας). Έχουμε 3 καθαρές ημέρες και σχεδόν...
  12. joela

Τα ταξίδια την επόμενη μέρα

Καλησπερα. Γνωρίζετε τί ισχύει αυτή τη στιγμή στην Ολλανδία από περιορισμούς κοβιντ? Πρόκειται να πάμε στο Keukenhof στο Corpus( στο Leiden ) και αν προλάβουμε στο Άμστερνταμ που θέλουν τα παιδιά να επισκεφτούν το σπίτι της Άννα Φρανκ μεσα Απριλίου. Ποιες είναι οι απαιτήσεις σε πιστοποιητικά για...