Recent content by Kostas III

1. Kostas III

Αυστρία Ιταλία Ουγγαρία Π.Γ.Δ.Μ. Σερβία Οδικώς Ελλάδα – Σκόπια – Σερβία – Ουγγαρία – Αυστρία – Γερμανία (λίγο) – Ιταλία – Ελλάδα

Χρονια πολλά σε όλους. Σωστα. ΠΓΔΜ, Σερβια, Βουλγαρία έχουν διόδια Ουγγαρία και Αυστρια έχουν βινιέτα
  2. Kostas III

Gravina in Puglia – Μπρίντιζι 26-08-2014 Χιλιόμετρα : 145 Διόδια : 0€ Χρόνος : 2 ώρες 20 λεπτά Πρωινό ξύπνημα, γρήγορο πρωινό και φύγαμε. Το καράβι φευγει το βράδυ και όλη η μέρα είναι δικια μας. Όμως ο φόβος για πιθανό πρόβλημα του...
  3. Kostas III

Ρώμη - Gravina in Puglia 25-08-2014 Χιλιόμετρα : 436 Διόδια : 18,40€ Χρόνος : 6 ώρες 50 λεπτά Η μέρα σήμερα είχε πρωινό περίπατο στην Ρώμη (αν και την είχαμε ξαναδεί σε παλιότερο ταξίδι) και μετα πάλι όσο πιο μακριά μπορούσαμε να...
  4. Kostas III

Δεν την εχω καταδικάσει ακόμα. Πράγματι ίσως να ήμουν πιο αυστηρός. Θα ξαναπήγαινα να δω αυτά που λες αλλα σχεδός σίγουρα θα έπαιρνα συγκοινωνία μιας και η οδήγηση τους ειναι τρομαχτική!!!
  5. Kostas III

Ευχαριστώ πολυ για τα καλα σου λογια. Αφου λοιπών σου αρέσουν οι συμβουλές μου ακου και αυτές!!! 1) Λοιπών στο Μοναχο να μπεις εχει αρκετή κινηση. Υπολόγισε οτι σε ώρες αιχμής μπορεί να χρειαστείς και 1,30 ωρες να μπεις στην πόλη 2) Τα Ice caves ειναι αρκετα ενδιαφερων σαν επισκεψη αλλα...
  6. Kostas III

Μπολόνια – Ρώμη 24-08-2014 Χιλιόμετρα : 388 Διόδια : 26,80€ Χρόνος : 6 ώρες 4 λεπτά Το πρωι πήραμε το πρωινό μας στην βεράντα του ξενοδοχείου και σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό καιρό μας φόρτισε ευχάριστη ενέργεια για να μπορέσουμε...
  7. Kostas III

Καλησπέρα μετα απο πραγματικα αρκετό καιρο Συγνωμη για την μεγαλη καθηστερηση. Συντομα θα σας τελειώσω την ιστορία Its a promise!
  8. Kostas III

Seefeld (Ζεεφελντ) – Μπολόνια 23-08-2014 Χιλιόμετρα : 472 Διόδια : 31,90€ Χρόνος : 10 ώρες 16 λεπτά (οδήγηση) Ξεκινήσαμε πρωί μπας και προλάβουμε να δούμε καμία πόλη μεσημέρι. Επόμενος σταθμός Μπολόνια. Η μέρα ήταν βροχερή και με κάμποσο κρύο. Πήραμε λοιπών τον δρόμο που ενώνει την...
  9. Kostas III

Seefeld (Ζεεφελντ) - Innsbruck– Seefeld22-08-2014 Την επόμενη μέρα αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το Innsbruckπου μας είχε κερδίσει από τα λίγα λεπτά που είχαμε περάσει την προηγούμενη μέρα. Η περιοχή εδώ λέγεται Tirol (τιρόλο) και είναι η Αυστριακή πλευρά της Βαυαρίας. Η πόλη είναι μια...
  10. Kostas III

Ναι όντως βρήκε οικονομικά αλλα δεν υπήρχαν πολλές πολυτέλειες και σπατάλες. Πρωινό κλπ απο μαρκετ, δεν αγόρασα δωράκια, δεν πήραμε τίποτα για μας πχ μπλούζες, κρασιά. Επίσης δεν φάγαμε σε εστιατόρια (εκτός απο τα Σκόπια, την Βουδαπέστη και την Βιέννη που ήταν ταβερνοκαταστάσεις). Καταναλώσαμε...
  11. Kostas III

Καλησπέρα σε όλους. Πέρασε λίγος καιρός να τα πούμε αλλα να με πάλι στις επάλξεις. Πάμε Γενικά το Βελιγράδι λογικά το αδίκησα λιγάκι. Βλέπω πολλούς εχετε πολύ καλή αποψη. Εμένα απλά δεν μου γέμισε το μάτι γυρίζοντας αρκετές γειτονιές και στο παλαιό και στο νέο Βελιγράδι. Η πόλη δείχνει να έχει...
  12. Kostas III

Golling – Innsbruck – Seefeld (Ζεεφελντ) 21-08-2014 Χιλιόμετρα : 195 Χρόνος : 4 ώρες 20 λεπτά (οδήγηση) Την επομένη ημέρα αφού καταβροχθίσαμε το πλούσιο πρωινό φύγαμε για το Innsbruck. Η διαδρομή είναι ευχάριστη συναντώντας τα επαρχιακά σπίτια και τα καταπράσινα λιβάδια σαν να γήπεδα του...
  13. Kostas III

Επειδή είχα έκτακτα έξοδα πχ επισκευή αυτοκινήτου μου πήγε 2000€ με πολύ μικρή απόκλιση. Λογικά χωρίς απρόοπτα 15 μέρες θα πήγαινε 1600-1800€ όλα πληρωμένα (διόδια-βενζίνες κλπ)
  14. Kostas III

Golling – Ice caves – Λίμνη Konigssee - Salzburg 20-08-2014 Το πρωί κατεβήκαμε να τσιμπήσουμε το πρωινό μας. Τελικά η κυρία που έχει τον ξενώνα είχε ολόκληρο τσιμπούσι! Γιαούρτι, μούσλι, μαρμελάδες, βούτυρα, τυριά, αλλαντικά, χυμοί, φρέσκα φρούτα μέχρι και φρέσκα μύρτιλα. Πρώτος σταθμός τα...
  15. Kostas III

Ευχαριστώ πολύ για τα κάλα σου λόγια. Ειχε λιγο ταλαιπωρία αλλα τα ταξιδάκια αυτά ειναι ας πούμε ζωης. Τα θυμάσε μια ζωή! Ομως .. περίμενε ... το ταξίδι δεν τελείωσε!!!.......... Ευχαριστώ πολύ. Τα σχόλια σας ειναι μια επιβράβευση για την απόφαση μου να μοιραστώ την ιστορία μου μαζί σας.