Recent content by Maou

Plus two και από εμένα!
  2. Maou

Γεωργία Ένα γεμάτο τριημεράκι στη Γεωργία!

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και ανταποδίδω τις ευχές, εννοείται κράτησα την επαφή του οδηγού!
  3. Maou

Συμπεράσματα από το ταξίδι Άξιζε πραγματικά πολύ το ταξίδι, προλάβαμε να δούμε αρκετά πράγματα σε 3 μέρες στην ουσία και θέλω να πω σε αυτό το σημείο ότι η Γεωργία είναι μία χώρα που έχει αρκετά να προσφέρει στους τουρίστες, έχει τρομερή φύση και πράγματα να δεις και να κάνεις, το κρασί είναι...
  4. Maou

Γεωργία Ένα γεμάτο τριημεράκι στη Γεωργία!

Day 3: Back to Kutaisi with two stops, departure Ξυπνήσαμε και σηκωθήκαμε με τα χίλια ζόρια και κάναμε μία τελευταία βόλτα στη μικρή πόλη, αγοράζοντας μερικά σουβενίρ και θαυμάζοντας το άγαλμα της μαμάς Γεωργίας ακόμα μία φορά (το είχα αδυναμία). Η πτήση μας έφευγε στις 20:00 τοπική ώρα, οπότε...
  5. Maou

Day 2: Trip to Gudauri Την επομένη επιλέξαμε ένα group tour για Γκουνταούρι (γενικά στους Γεωργιανούς αρέσει να τονίζουν στην παραλήγουσα), το πιο φημισμένο χιονοδρομικό κέντρο της χώρας, το οποίο βρίσκεται 40 περίπου χιλιόμετρα από τα σύνορα με τη Ρωσία και αρκετά κοντά στη Νότια Οσεττία, μία...
  6. Maou

Γεωργία Ένα γεμάτο τριημεράκι στη Γεωργία!

Day 1: Kutaisi to Tbilisi Την επόμενη μέρα, αφού ας πούμε…. κοιμηθήκαμε, πήραμε το δρόμο για να πάρουμε τις πρώτες εικόνες από το Κουταισι, αλλά και να κάνουμε κάποιες δουλειές (κάρτα SIM, λάρι). Ήσυχη πόλη γενικά, με όμορφη πλατεία αλλά δυστυχώς δεν είχαμε πολλή ώρα και πήγαμε να ψάξουμε...
  7. Maou

Ταξίδι από Θεσσαλονίκη-Kutaisi Φύγαμε λοιπόν από Θεσσαλονίκη με άλλους 2 καλούς φίλους (κανονικά θα ήμασταν 4 αλλά δυστυχώς ο τρίτος είχε τη μεγάλη ατυχία να ανεβάσει πυρετό μία μέρα πριν φύγουμε), προσδοκώντας ότι θα δούμε και θα φάμε ωραία πράγματα. Η πτήση κανονικά ήταν να φύγει στις 21:00...
  8. Maou

Γεωργία Ένα γεμάτο τριημεράκι στη Γεωργία!

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: Γεωργία λοιπόν είχε το πρόγραμμα. Μία χώρα που άλλοι τη θεωρούν Ευρώπη, άλλοι Ασία. Γενικά ένα μεγάλο μπέρδεμα. Όπου και να τη θεωρήσει κανείς ότι ανήκει, σίγουρα πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη χώρα, με δική της ξεχωριστή γλώσσα, αλφάβητο, κουζίνα και παραδόσεις. Μία χώρα με την...
  9. Maou

Τόγκο Τόγκο: Πρώτη εμπειρία στη Δυτική Αφρική!

Ορίστε και το πουκάμισο! Τώρα όσον αφορά τα περί ηλικίας, οι εν λόγω άνθρωποι ήταν άνω των 50 και περισσότερο το σχολίασα επειδή δεν τους συμπάθησα καθόλου παρά ότι έχω πρόβλημα με τη συγκεκριμένη ηλικία :).
  10. Maou

Η ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΓΚΟ-ΣΚΕΨΕΙΣ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ-ΜΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 9-ΤΕΛΟΣ Στην επιστροφή το ταξίδι θεωρητικά ήταν από Λομέ Λάγκος εκεί διανυκτέρευση από εκεί για Αντίς Αμπέμπα και από εκεί Αθήνα. Τελικά μπλέξαμε με την ASKY airlines, η οποία ήταν ό,τι ναναι με λίγα λόγια, από το ότι...
  11. Maou

Τόγκο Τόγκο: Πρώτη εμπειρία στη Δυτική Αφρική!

ΜΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 8 Την 8η και θεωρητικά τελευταία ολόκληρη ημέρα στην Αφρικανική χώρα, ξυπνήσαμε πρωί πρωί και αφού φάγαμε μερικές μπάρες και εφοδιαστήκαμε με νερό από ένα κοντινό σούπερ μάρκετ ξεκίνησε η περιπλάνηση μας στο Λόμε. Έπειτα από μεγάλη ασυνεννοησία με τους οδηγούς ταξί, όπου αλλού...
  12. Maou

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΛΟΜΕ- ΜΕΡΑ ΝΟΥΜΕΡΟ 7 Την 7η λοιπόν ημέρα φύγαμε το μεσημέρι από το Κπαλιμέ, αποχαιρετώντας τους υπόλοιπους συμμετέχοντες από τις άλλες χώρες, και τους ευχηθήκαμε τα καλύτερα για το μέλλον. Το βράδυ βολευτήκαμε στην πρωτεύουσα σε ένα ξενοδοχείο που μας έκλεισε ο Σελόμ, ενώ μας είχε...
  13. Maou

Τόγκο Τόγκο: Πρώτη εμπειρία στη Δυτική Αφρική!

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ- 6η Η έκτη μέρα ήταν και η καλύτερη ημέρα. Πήγαμε σε ένα μικρό χωριό (έπειτα από ακόμα μία ακραία διαδρομή) όπου δεν θυμάμαι το όνομα του και ζήσαμε μία τρομερή εμπειρία. Αρχικά, επισκεφτήκαμε το πατρικό σπίτι του Σελόμ, και γνωριστήκαμε με μερικούς συγγενείς του. Μεγάλη...
  14. Maou

Ημέρα νούμερο 5 Την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό, τις πρωινές δραστηριότητες και το μεσημεριανό κάναμε μία βόλτα στην πόλη με μηχανάκια, μία πολύ ωραία εμπειρία και αυτή και έπειτα κατευθυνθήκαμε προς το δημαρχείο της πόλης, όπου μας περίμενε ο δήμαρχος, αλλά και μεγάλο πλήθος μικρών και μεγάλων...
  15. Maou

Τόγκο Τόγκο: Πρώτη εμπειρία στη Δυτική Αφρική!

4η μέρα στη 4η μεγαλύτερη πόλη του Τόγκο! Η επόμενη και τέταρτη μέρα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Μετά το πρωινό ανεβήκαμε σε δύο βανάκια και ζήσαμε μία από τις ωραιότερες εμπειρίες του ταξιδιού, διότι κατευθυνθήκαμε προς τους καταρράκτες Wome (Cascade de Wome). Η διαδρομή μέχρι τους...