Recent content by paliakos

1. P

Γαλλία Απορίες για Παρίσι

Καλησπέρα, επέλεξε καθημερινή νωρίς το πρωί και θα ανέβεις εύκολα!!! Εμείς πήγαμε Δευτέρα 8:30 το πρωί και σε μία ώρα ειμασταν μέσα. Βγάλε για κορυφή που πας και στους τρεις ορόφους.
  2. P

Ζαγοροχωρια

Καλημέρα, διάβασε λίγο την ιστορία μου " Τρία πανέμορφα βράδυα στα Ζαγοροχώρια" ,πήγα πέρυσι τον Φεβρουάριο.. Πιστεύω να σε βοηθήσει!!!
  3. P

Τρία πανέμορφα βράδια στα Ζαγοροχώρια!!!

Ξημέρωσε η τρίτη μας μέρα στα όμορφα Ζαγοροχώρια.. Πρωινό με την ησυχία μας, πίνουμε ένα καφεδάκι και αναχωρούμε με το αμάξι. Σήμερα θα κάναμε αρκετά χιλιόμετρα μιας και θα πηγαίναμε στην άλλη μεριά της περιοχής.Πρωτη στάση στο χωριό Αριστη.Ομορφο,αρκετά μεγάλο χωριό με γραφική πλατεία και...
  4. P

Γαλλία Απορίες για Παρίσι

Θα περάσετε τέλεια,μια χαρά είναι και 4 μέρες!!! Σας ζηλεύω καλοπροαίρετα πάντα!!! Και σε τέσσερις μέρες μπορείς να κάνεις πάρα πολλά.Προσωπικα εκτός από Λούβρο και Βερσαλλίες που νομίζω σχεδιάζεις,έχεις χρόνο για Πύργο του Άιφελ, κρουαζιέρα Σηκουάνα, φυσικά Μονμάρτη, Αψίδα και πιστεύω αρκετά...
  5. P

Καλημέρα Ειρήνη, καλή Κυριακή!!!Πήγα πριν 3 χρόνια περίπου 8 ημέρες 7 βράδια.Νομιζω διάβασες και την ιστορία μου.Κλεισε τα πάντα από δω κάτ εμέ. Προσωπικά έκλεισα εκτός από αεροπορικά και ξενοδοχείο που είναι αυτονόητο,μουσείο Λούβρου, Βερσαλλίες, Disneyland μία ημέρα και για τα δύο πάρκα.Το...
  6. P

Που να πάω ταξίδι του μέλιτος?

Παρισακι...:clap:
  7. P

Τρία πανέμορφα βράδια στα Ζαγοροχώρια!!!

Ξημέρωσε στα όμορφα Ζαγοροχώρια!!!Με τον καιρό όπως όλες τις ημέρες να είναι ηλιόλουστος!!! Σ αυτή την εκδρομή θέλαμε να χαλαρώσουμε,να ξεκουραστούμε,να μη μας πιέζει η ώρα.Ξυπνουσαμε χαλαρά στις 9:30 καθημερινά,παίρναμε το πρωινό μας στον όμορφο χώρο του ξενοδοχείου,πίναμε καφεδάκι και...
  8. P

Καφεδάκια,σνακ και το ταξίδι μας ξεκινά στις 8:30 το πρωί.Μενουμε Θεσσαλία και η απόσταση από τον προορισμό μας είναι περίπου 200 χιλιόμετρα,3,5 ώρες χαλαρή οδήγηση.Ο καιρός ηλιόλουστος,όπως θα ήταν όλο το 4ημερο της διαμονής μας. Στα μέσα της διαδρομής επικοινωνώ με την ευγενεστατη κοπέλα...
  9. P

Τρία πανέμορφα βράδια στα Ζαγοροχώρια!!!

Χαιρετώ την όμορφη παρέα.Στην ιστορία μου θα σας αναλύσω την εκδρομή μου στα Ζαγοροχώρια που πραγματοποιήθηκε λίγες ημέρες πριν. Εδώ και αρκετό νιώθαμε την ανάγκη, μαζί με τη σύζυγό μου να φύγουμε ένα ταξίδι.Περασε καιρός από το τελευταίο μας ταξίδι που ήταν το καλοκαίρι στη Σκιάθο.Λιγο η...
  10. P

Γαλλία Πρόγραμμα για Παρίσι

Καλησπέρα, πήγα στο Παρίσι τον Μάιο του 19 8 μέρες 7 βράδια και ομολογώ ότι είδα πάρα πολλά,θα ήθελα όμως να χα κι άλλες μέρες. Θεωρώ ότι σε λιγότερες μέρες μπορείς να δεις αρκετά πράγματα με οργάνωση και πρόγραμμα. Δεν προλαβαίνεις Disney, Βερσαλλίες κατ εμέ.Επικεντρωσου στα του...
  11. P

Γαλλία Κόστος ταξιδιού στο Παρίσι

Ας πω κι εγώ τη γνώμη μου.Κατ αρχήν το τι θα χαλάσει ο καθένας είναι στο χέρι και τις δυνατότητες του. Τον Μάιο του 19 ταξίδεψα με τη σύζυγο στο Παρίσι για 8 μέρες,7 βράδια.Αν θες τσεκαρε και την ιστορία μου, μπορεί να σε βοηθήσει,κάνε αναζήτηση τίτλου Παρίσι μου καλό και θα στο βγάλει...
  12. P

Γαλλία Παρίσι μου καλό!!!

Καλησπερα! Αν θυμαμαι καλά στρωσαμε κατι κατω. Δε νομιζω παντως να ηταν βρωμικα. Εξάλλου πολυς κοσμος ηταν συγκεντρωμενος. Είναι κατι που συνηθίζεται στο συγκεκριμένο μερος Καλησπερα σας! Όχι δεν ειχε τιποτα. Ηταν πανέμορφα. Πολυ καθαρα και με πολυ κόσμο. Το τέλειο κλεισιμο ενος καταπληκτικου...
  13. P

Προτάσεις για τριήμερο 28ης

Καλησπέρα,δειτε λίγο το ενδεχομενο διαμονης στη Λιμνη Πλαστήρα..
  14. P

Γαλλία Παρίσι μου καλό!!!

Καλησπέρα. Η ιστορία μου έχει ολοκληρωθεί. Καποιος διαχειριστης ας την μεταφέρει στην ενότητα που πρέπει. Ευχαριστώ!
  15. P

Ημέρα 7η Πρωινό ξύπνημα και φυγαμε για Τροκαντερό αφού ηπιαμε ένα γρήγορο καφεδακι. Σήμερα θα εκπληρωναμε ενα ακομα όνειρο.. Να ανέβουμε στην κορυφή του πυργου του Άιφελ.. Σ αυτό το σημείο να αναφέρω ότι αφησαμε τον πύργο του Άιφελ για την τελευταία μας μερα στοχευμενα διότι...