Recent content by panagiotis88

1. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

@Nikos1986 @georgeant Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Οι γνώμες όντως διίστανται... Στο Top of the Rock βλέπεις τη θέα από μεγάλα μπαλκόνια, πίσω από τζάμι... Δεν προσφέρει θέα 360 μοιρών... Την ημέρα προσφέρει εξαιρετική θέα προς το Central Perk και το ESB. Tο βράδυ όμως επειδή...
  2. P

12η ημέρα Αυτό ήταν..ξημέρωσε και η τελευταία ημέρα. Το μοναδικό αυτό ταξίδι πλησιάζει στο τέλος του! Δε σκεφτόμαστε όμως τίποτα, προσπαθούμε απλώς ν΄ απολαμβάνουμε την κάθε στιγμή όσο αυτό συμβαίνει. Κατεβάζουμε τις βαλίτσες για φύλαξη και πίνουμε τον τελευταίο μας καφέ στο lobby του...
  3. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

11η ημέρα Πρωινό ξύπνημα και πρωινό φαγητό στα γρήγορα. Παίρνουμε μαζί μας μία άδεια βαλίτσα και ξεκινάμε με τον subway για Times Square, όπου στο επόμενο τετράγωνο βρίσκεται το Port Authority bus terminal. Εκεί θα παίρναμε το λεωφορείο για το εκπτωτικό χωριό Woodbury. Πολλά φώτα απ΄ τους...
  4. P

10η ημέρα Άλλο ένα γλυκό πρωινό ξύπνημα στο Μεγάλο Μήλο υπό τους ήχους του ξυπνητηριού (μόνο στα ταξίδια δεν είναι ενοχλητικός ο ήχος του). Φτιάχνουμε να φάμε πρωινό στο ξενοδοχείο και στη συνέχεια κατευθυνόμαστε προς τον subway. Αυτόν τον πολύπλοκο, 24ωρο, υπόγειο σιδηρόδρομο της πόλης, όπου...
  5. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

9η ημέρα Άλλη μια μέρα ξημέρωσε και μας βρίσκει πανέτοιμους και με τη διάθεσή μας στα ύψη να συνεχίσουμε την εξερεύνηση μας στο Μεγάλο Μήλο. Πήραμε καφέ και νερό απ΄ τον ψύκτη του ξενοδοχείου (νερό πάντοτε γεμίζαμε από ΄κει και στις δυο πόλεις) και στη συνέχεια πήγαμε για πρωινό στο φούρνο...
  6. P

@ivepap @KaterinaJ @GKCAPO Σας ευχαριστώ πολύ όλους! ivepap να περάσεις τέλεια! Εντός ολίγου η συνέχεια!
  7. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

@echo2011 Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές! Στην gallery έπιασε με την πρώτη. Ευτυχώς...γιατί θα έπρεπε να βρω κάποιο άλλο μέρος για να κάνω την πρόταση!:bleh:Για την ακρίβεια πιάνει πάντα...και ακούγεται αρκετά καθαρά και δυνατά ο ήχος....άρα την επόμενη φορά ξέρεις που θα...
  8. P

8η ημέρα Μια ιδιαίτερη ημέρα ξημέρωσε για εμάς. Αφού τρώμε κάτι στο δωμάτιο, ξεκινάμε τη βόλτα μας περνώντας γύρω απ΄ το Gramercy Park. Το γνωστό κλειδωμένο και prive πάρκο, όπου κλειδιά για την είσοδο σε αυτό έχουν μόνο κάποιοι κάτοικοι που διαμένουν στα πέριξ του. Από τη Lexington avenue...
  9. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

7η ημέρα Πρωινό ξύπνημα και ξεκινά μια ημέρα με πολύ γεμάτο πρόγραμμα. Θαυμάσια!..όσο πιο γεμάτο, τόσα περισσότερα πράγματα θα δούμε και θα ανακαλύψουμε. Τρώμε κάτι στα γρήγορα στο δωμάτιο και κατευθυνόμαστε προς τον subway, παίρνοντας τη γραμμή προς Lower Manhattan. Πρώτη στάση το πάρκο...
  10. P

6η ημέρα Μετά από πτήση πεντέμιση ωρών με την Jetblue, φτάνουμε ξημερώματα στο Μεγάλο Μήλο. Χάρηκα κατά τη επιβίβαση..η εταιρεία παρότι lowcost, είχε ελεύθερο ίντερνετ και οι επιβατικές θέσεις είχαν μεγάλο κενό μεταξύ τους. Όλα αυτά πήγαν περίπατο..δεν αντέξαμε από τη κούραση, κοιμηθήκαμε πριν...
  11. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

@Nikos1986 Σωστός :haha: Αλλά, με τα ποδήλατα δεν ακολουθήσαμε τη διαδρομή του τραμ που εiναι σαν τρενάκι σε λούνα παρκ. Κινηθήκαμε σε περιοχές με ελάχιστες ανηφόρες.
  12. P

5η ημέρα Έφτασε και η τελευταία μας ημέρα στο Σαν Φρανσίσκο. Μια μέρα όμως σχετικά γεμάτη, διότι πετάμε στις 9 το βράδυ για Νέα Υόρκη. Δε χάνουμε καθόλου χρόνο.. πρωινό φαγητό, on line check-in και ξεχυνόμαστε στη στάση του λεωφορείου. Βγάζουμε εισιτήριο εντός αυτού και ξεκινάμε. Θα πηγαίναμε...
  13. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

4η ημέρα Ένα βροχερό πρωινό ξημέρωσε στο Σαν Φρανσίσκο. Δεν έκανε δα και κατακλυσμό, ήταν αρκετό όμως να μας χαλάσει τα σχέδια. Το πρόγραμμα που είχαμε για εκείνη την ημέρα ήταν να πάρουμε ξανά ποδήλατο και να κινηθούμε προς το Golden Gate Park, τον ειρηνικό ωκεανό και την περιοχή Mission. Αυτό...
  14. P

3η ημέρα Η επόμενη μέρα μας βρίσκει πάλι ξύπνιους πολύ πρωί, την ίδια ακριβώς ώρα με τη χθεσινή ημέρα (λόγω της διαφοράς ώρας και του jet lag), λες και κάποιος μας είχε φυτέψει εσωτερικό ρολόι. Σήμερα θα παίρναμε το ιστορικό τραμ (cable car) της πόλης και τη γραμμή powell-hyde από την αφετηρία...
  15. P

Από τον Ειρηνικό Ωκεανό…στον Ατλαντικό (Σαν Φρανσίσκο - Νέα Υόρκη)

@Nikos1986 Εξίσου Εντυπωσιακή!.. Ίσως λίγο περισσότερο η θέα της γέφυρας! @KIKI Πολύ ακριβό εάν συγκριθεί με τη χώρα μας. Σε σχέση με Ν.Υ. (Manhattan) πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα. Μετά από ένα ταξίδι μας στη Βαρκελώνη, μας κόλλησε το μικρόβιο με το ποδήλατο. Βέβαια δεν έχουν όλες οι πόλεις τις...