Και παιδί (>2 ετών) να είναι πάλι προστίθεται τηλεφωνικά αρκεί να υπάρχει διαθέσιμη θέση και φυσικά πληρώνεις το κόστος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Επίσης οι τιμές ενδέχεται να διαφέρουν λίγο από αυτές που βλέπεις στο site.
Το έχω κάνει πολλές φορές πάντως, έτσι χρησιμοποιώ πια το 1+1.
Σε αντίστοιχη πάντως περίπτωση κάρτας με εφ' όρου ζωής μηδενική συνδρομή της attica bank, όταν δεν αποδέχτηκα τη νέα κάρτα με τους νέους όρους και συνδρομή σε αντικατάσταση της υπάρχουσας που έληγε, με ενημέρωσαν ότι το προϊόν που είχα καταργήθηκε και δε μου έστειλαν νέο πλαστικό.
Γενικά κάθε...
Εγώ επέμεινα αρκετό καιρό σε συζητήσεις με την Alpha να μου εκδώσει νέα Premium και να κρατήσω την παλιά απλή (όταν πρωτοεμφανίστηκε η premium). Δύο φορές ήρθε πίσω το αίτημα να το μετατρέψω σε αναβάθμιση. Τελικά βαρέθηκα να με κάνουν πάσα από το ένα τμήμα στο άλλο και έκανα αναβάθμιση. Πάντως...
Ομοίως από Ρόδο για Θεσ/νίκη. Ευτυχώς ακόμα δε χωρίζει τα ζευγάρια...
Επίσης η εμπειρία Business (από αναβάθμιση) τραγική στο Μακεδονία: όχι χωριστό λεωφορείο (το lounge παραμένει κλειστό), 20' αναμονή μετά το ticket check σε ενδιάμεσο, μη κλιματιζόμενο χώρο και στις σκάλες και άλλα 10' σε...
Κι εγώ έχω αυτή την απορία - είχα κάνει αμφισβήτηση και δεν έχω πάρε ακόμα απάντηση. Ήρθε η επιστροφή, άρα δε θα πρέπει να τελεσιδικήσει και η αμφισβήτηση (ότι δεν έχει πια εφαρμογή);
Ήρθε και σε μένα επιτέλους η επιστροφή χρημάτων της Aegean για το ταξίδι στο Μαρόκο (η ακύρωση λόγω διακοπής δρομολογίου έγινε αρχές Ιουλίου για πτήση τέλος Σεπτεμβρίου-αρχές Οκτωβρίου)! Το αίτημα επιστροφής "καταχωρήθηκε" αρχές Σεπτεμβρίου (πιο πριν δε με άφηναν καν). Πάλι καλά...
Ναι, αλλά παλιότερα (πριν την τροπολογία) και είχα επικαλεστεί το 7ήμερο, αλλά τότε η Aegean έκανε το κορόιδο παρότι είχε θέμα η περίοδος εφαρμογής της ΠΝΠ (η επιστροφή ήταν για Οκτώβριο). Έκτοτε έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και (αν κρίνω από τους άλλους εδώ) λογικά θα έχω το αποτέλεσμα της...
Μετά την καινούρια τροπολογία η Αegean δέχτηκε μετά από νέα επιικοινωνία να μου επιστρέψει τα χρήματα της ακυρωθείσας πτήσης (παρότι ξεκίνησε πάλι να λέει για voucher...), προγραμματισμένης για το τέλος Σεπτεμβρίου-αρχές Οκτώβρη. Φυσικά, τα χρήματα λέει θα τα πάρω σε 5-6 μήνες (μήπως προτιμάτε...
Καλησπέρα και πραγματικά ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μπορεί να αντλήσει κανείς από τις συζητήσεις.
Θύμα της Aegean και εγώ: πτήση για Μαρακές τέλος Μαρτίου 2020, δέχτηκα τη δυνατότητα rebooking πριν ακυρωθεί (κακώς τελικά, ίσως είχα πάρει τα λεφτά μου μέχρι τώρα...) και τη μετέθεσα τέλος...