Αυξήθηκαν το 2008 οι καταγγελίες επιβατών εις βάρος αεροπορικών εταιρειών
Αθήνα
http://www.in.gr/news/mail.asp?lngEntityID=973587&lngDtrID=251http://www.in.gr/news/print.asp?lngEntityID=973587&lngDtrID=251Αύξηση 18% σημείωσαν το 2008 οι καταγγελίες ταξιδιωτών σε βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη, αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και απώλεια ή φθορά αποσκευών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) δέχτηκε τον περασμένο χρόνο 644 καταγγελίες, εκ των οποίων οι 451 αφορούν ακυρώσεις, καθυστερήσεις πτήσεων ή αρνήσεις επιβίβασης και οι υπόλοιπες απώλεια ή φθορά αποσκευών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έχουν ήδη δώσει λύση υπέρ του επιβάτη σε 490 περιπτώσεις, δηλαδή σε ποσοστό 76%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσης.
Σε επτά εταιρείες που δεν συμμορφώθηκαν επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Η ΥΠΑ, με σύνθημα «Μην μένεις απαθής» καλεί τους ταξιδιώτες που υφίστανται ταλαιπωρία να προσφεύγουν στο αρμόδιο γραφείο (τηλέφωνο 210- 8916150), καθώς και στους κατά τόπους αερολιμενάρχες σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.
www.in.gr

http://www.in.gr/news/mail.asp?lngEntityID=973587&lngDtrID=251http://www.in.gr/news/print.asp?lngEntityID=973587&lngDtrID=251Αύξηση 18% σημείωσαν το 2008 οι καταγγελίες ταξιδιωτών σε βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους Κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη, αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως, άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και απώλεια ή φθορά αποσκευών.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το αρμόδιο γραφείο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) δέχτηκε τον περασμένο χρόνο 644 καταγγελίες, εκ των οποίων οι 451 αφορούν ακυρώσεις, καθυστερήσεις πτήσεων ή αρνήσεις επιβίβασης και οι υπόλοιπες απώλεια ή φθορά αποσκευών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έχουν ήδη δώσει λύση υπέρ του επιβάτη σε 490 περιπτώσεις, δηλαδή σε ποσοστό 76%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσης.
Σε επτά εταιρείες που δεν συμμορφώθηκαν επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Η ΥΠΑ, με σύνθημα «Μην μένεις απαθής» καλεί τους ταξιδιώτες που υφίστανται ταλαιπωρία να προσφεύγουν στο αρμόδιο γραφείο (τηλέφωνο 210- 8916150), καθώς και στους κατά τόπους αερολιμενάρχες σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.
www.in.gr