Κατάρ Κατάρ,το μαργαριτάρι της Μ. Ανατολής

magic_jim

Member
Μηνύματα
72
Likes
96
Επόμενο Ταξίδι
Δυσκολη επιλογη!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αστυπαλαια
Με αφορμή την παρότρυνση φίλων και συμφορουμιτών εδώ μέσα, θα προσπαθήσω να καταγράψω την μέχρι τώρα εμπειρία μου στην Ντόχα, με σκοπό να βοηθήσω τόσο αυτούς που σκέφτονται να μετοικήσουν για δουλειά αλλά και αυτούς που ίσως την επισκεφθούν για διακοπές (συνήθως ως stopover για πιο μακρινούς προορισμούς). Στην δική μου περίπτωση όλα ξεκίνησαν με μια επαγγελματική πρόταση να εργαστώ ως μηχανικός στο project του Τραμ στο Lusail. Η ομολογουμένως εξαιρετική προσφορά της εταιρείας ίσως ήταν απλά η αφορμή. Ως γνήσιος ταξιδιώτης και εξερευνητής, η μέση ανατολή αποτελούσε πάντοτε μια περιοχή που ήθελα να επισκεφθώ. Η αραβική χερσόνησος, η έρημος και η ζωή σε μια multinational μουσουλμανικη χώρα ήταν προκλήσεις που με ώθησαν να δεχτώ αυτή την πρόταση και εκ των υστέρων είμαι πολυ χαρούμενος για την αποφαση μου τότε. Ας τα πάρουμε απο τήν αρχή όμως..

Προετοιμασία και πρώτες μέρες

Η συμφωνία με την εκάστοτε εταιρεία ώστε να μετακομίσεις στο Κατάρ είναι απλά η αρχή. Τα δύσκολα ξεκινάνε με τον σωρό από χαρτιά που πρέπει να μαζέψεις για την έκδοση της work visa. Πόσο μάλλον γι αυτούς που θέλουν να πάρουν μαζί τους και σύζυγο και παιδιά. Παρόλο που δεν άνηκα σε αυτή την κατηγορία, μου πήρε πάνω από ένα μήνα και ένα σεβαστό κόστος, να συγκεντρώσω τα μεταφρασμένα και διπλοεπικυρωμένα έγγραφα που απαιτούνταν. Τελικώς, στις 7 Ιουλίου 2018 μπήκα στο αεροπλάνο της Qatar Airways με προορισμό την Ντόχα. Για την Qatar Airways τα λόγια είναι περιττά, το αεροσκάφος σου προσφέρει ότι μπορείς να φανταστείς, χαρακτηριστικό είναι ότι για φαγητό διαλέγεις ότι θέλεις από γκουρμεδιάρικο menu, έχει wi fi και πολλά αλλά. Οι τιμές των εισιτηρίων βέβαια αρκετά τσουχτερές. Ευτυχώς για μένα τα κάλυπτε η εταιρεία.

Μετά από 4.5 ώρες πτήση, αποχωρίστηκα με βαριά καρδιά αυτο το πολυτελές αεροπλάνο και κατέβηκα στο εξίσου εντυπωσιακό αεροδρόμιο της Ντόχα. Λένε ότι το αεροδρόμιο είναι το πρώτο πράγμα που αντικρύζει ο τουρίστας και αντικατοπρίζει την εικόνα της χώρας. Και εδώ ίσχυε απόλυτα. Το αεροδρόμιο επιβλητικό, λαμπερό, χλιδάτο, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και της άνεσης προς τέρψην του επισκέπτη. Η διακόσμηση του σε αφήνει άφωνο. Στην έξοδο με περίμενε ο οδηγός της εταιρείας για να με οδηγήσει στο ξενοδοχείο που θα έμενα τον πρώτο μου μήνα. Και σε αυτά τα 30 μέτρα από την αίθουσα εξόδου μέχρι το αυτοκίνητο με περίμενε το πρώτο σοκ. Η αραβική χερσόνησος με καλωσορισε θερμά, καυτά μπορώ να πω, μ αγκάλιασε και μου κόψε την ανάσα. Η αισθηση ήταν σαν ν ανοίγεις τον φούρνο και βάζεις το κεφάλι μέσα για να δεις αν έγινε το παστίτσιο. Απλά χωρίς παστίτσιο και χωρίς να ξαναβγάλεις το κεφάλι. Μπήκαμε γρήγορα στο δροσερό αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε προς την παραλιακή και το ξενοδοχείο Curve hotel. Εντύπωση μου έκανε πως ενώ η ώρα ήταν μόλις 5 το απόγευμα, μήνας Ιούλιος, εντούτοις είχε σουρουπώσει. Στο Κατάρ ο ήλιος βγαίνει 5 το πρωί και πέφτει 5 το απόγευμα. 12 ώρες μέρα, 12 νύχτα, δίκαια πράγματα. Επίσης η ώρα δεν αλλάζει ποτέ. Η διαδρομή στον παραλιακό δρόμο Corniche εντυπωσιακή, με τους ουρανοξύστες του West Bay να ξεπροβάλλουν θολά στην σκονισμένη ατμόσφαιρα. Άφιξη στο Curve Hotel ,ένα ολοκαινούριο ξενοδοχείο με πανοραμική θέα στον Περσικό. Τα δωμάτια πολυτελή, σύγχρονα και με όλες τις ανέσεις. Η τιμή τσουχτερή για ένα μήνα αλλά και πάλι πλήρωνε η εταιρεία. Highlight του ξενοδοχείου η πισίνα στον 35ο όροφο, με μια άκρως εντυπωσιακή θέα.

Ο πρώτος μήνας στο Κατάρ για τον οποιοδήποτε, έχει λίγο ταλαιπωρία και γραφειοκρατία. Για να πάρεις την Qatar ID, που ισοδυναμεί με άδεια παραμονής, πρέπει να περάσεις ιατρικές εξετάσεις (για HIV, ηπατίτιδες κτλ), να δώσεις δακτυλικό αποτύπωμα στην αστυνομία και να περάσουν περίπου 3 εβδομάδες ώστε να εγκριθεί. Παραλληλά κάνεις τις διαδικασίες για άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού. Με την απόκτηση της καταριανής ταυτότητας και της τραπέζικης κάρτας η ζωή στην Ντόχα γίνεται μεμιάς ευκολότερη, καθώς τα πάντα είναι αυτόματα και ηλεκτρονικά. Το δίπλωμα οδήγησης είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία. Για να μπορείς να οδηγήσεις στο Κατάρ πρέπει να έχεις τοπική άδεια οδήγησης. Πως την παίρνεις? Ανάλογα από που είσαι. Εάν είσαι Γάλλος, Άγγλος, Τούρκος πχ δείχνεις το δίπλωμα σου και σου δίνουν επιτόπου τοπικο. Εάν είσαι Φιλιπινέζος ή Κενυάτης πρέπει υποχρεωτικά να παρακολουθήσεις 1 μήνα μαθήματα και να δώσεις εξετάσεις. Για μας τους Έλληνες, τα μαθήματα δεν είναι υποχρεωτικά, αλλά καλούμαστε να ξαναδώσουμε εξετάσεις. Έτσι λοιπόν στα 30 μου, ξαναέδωσα σήματα και οδήγηση, αυτή τη φορά χωρίς να λαδώσω, και ευτυχώς τα πέρασα με την πρώτη. Ευτυχώς, γιατί η αναμονή λόγω της πλειάδας υποψήφιων είναι μεγάλη και περιμένεις περίπου ένα μήνα για την εκάστοτε εξέταση. Έχοντας πλέον το δίπλωμα, μπορείς ν αγοράσεις αυτοκίνητο. Εδώ να πούμε ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων είναι ιδιαιτέρα χαμηλές σε σχέση με Ελλάδα και μ ένα λογικο ποσό μπορείς να πάρεις ένα αξιόλογο αυτοκίνητο. Επίσης, η τιμή της βενζίνης είναι πολυ χαμηλή ( 0,30€/L). Στη συνέχεια, θα προσπαθήσω με την μέχρι τώρα εμπειρία μου στην χώρα να δώσω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ ανα κατηγορία.

Εργασιακό περιβάλλον

Το να εργαστείς στο Κατάρ μπορεί να είναι ο παράδεισος μπορεί και η κόλαση, Ανάλογα την καταγωγή σου κατα κύριο λόγο. Σε γένικες γραμμές οι Έλληνες, όπως και οι λοιποί Ευρωπαίοι κατέχουν καλές θέσεις, με αρκετά υψηλούς μισθούς, και έξτρα χρήματα για διαμονή και μεταφορικά. Αντιθέτως εθνικότητες όπως Ινδοί, Φιλιπινέζοι, Πακιστανοί και απο Αφρικανικές χώρες αναγκάζονται να δουλεύουν πολλές ώρες, πολλές φορές εκτεθειμένοι στις ακραίες καιρικές συνθήκες, για πολύ χαμηλούς μισθούς ακόμα και για τα ελληνικά δεδομένα. Πραγματικά, οι επαγγελματικές και κατα συνέπεια κοινωνικές ανισότητες που δημιουργούνται είναι χαώδεις. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, μετά απο συζήτηση με Κενυάτη security στον χώρο εργασίας μου διαπίστωσα ότι παίρνει το 1/20 του μισθού μου, εργαζόμενος μάλιστα πολύ περισσότερες ώρες μηνιάια. Στην Ελλάδα και γενικά στην Ευρώπη δεν υπάρχουν τόσο μεγάλες ανισότητες. Τέλος υπάρχουν και οι ντόπιοι, οι οποίοι είτε είναι επιχειρηματίες είτε εργάζονται στο δημόσιο με πολύ υψηλούς μισθούς και απολαμβάνουν πολλά προνόμια από το πλουσιότερο κράτος του κόσμου. Τα επίπεδα της ανεργίας κυμαίνονται σε μηδενικά επίπεδα, καθώς μόνο οι γυναίκες που μεγαλώνουν παιδιά δεν εργάζονται, όπως και τα επίπεδα εγληματικότητας καθώς προκειται για μια από τις ασφαλέστερες χώρες του κόσμου. Ενόψει του μουντιάλ του 2022, η Ντόχα αναβαθμίζεται και επεκτεινεται με πολλά μεγάλα project σε διάφορους τομείς και όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό οι θέσεις εργασίας αυξάνονται κατακόρυφα. Όσοι πιστοί προσέλθετε!

Κόστος ζωής

Το κόστος ζωής στο Κατάρ είναι σίγουρα υψηλότερο απ ότι στην Ελλάδα αλλά όχι κατά πολύ. Μάλιστα θεωρώ ότι είναι κατώτερο από πόλεις όπως Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο κτλ. Σε συνδυασμό με το ότι το Κατάρ είναι πρώτο στην λίστα με τους υψηλότερους μισθούς παγκοσμίους (μέσος μισθός περίπου 110.000 δολλάρια τον χρόνο) και το ότι είναι tax free, το καθιστούν κατά την γνώμη μου εξαιρετική περίπτωση σχέσης μισθού-κόστους ζωής. Το κύριο κόστος για έναν expat είναι το ενοίκιο. Αν δεν θες να μείνεις σε γειτονιές με ασιάτες και κάπως παλιά σπίτια όπου το ενοιίκιο έιναι στα 300-600 ευρώ, θα πας σε επιλογή άνω του χιλιάρικου. Είτε σε κάποιο ουρανοξύστη με διαμερίσματα όπως εγώ είτε σε κάποιο compound με άλλους ευρωπαίους. Το θετικό είναι ότι αυτές οι επιλογές σου παρέχουν και πισίνα-γυμναστήριο συνήθως που για μένα είναι πολύ σημαντικά. Η πισίνα γιατί μπορείς να κολυμπάς και να χαλαρώνεις όλο τον χρόνο και το γυμναστήριο γιατί το να γραφτείς σ ένα εξωτερικο γυμανστήριο είναι πολύ ακριβό (150-200 ευρώ τον μήνα). Απο κει και πέρα, τα ταξί είναι πολύ φθηνά, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι φθηνά και η βενζίνη πολύ φθηνή. Στον τομέα μετακίνηση λοιπόν τα έξοδα σου είναι πολύ λιγότερα από Ελλάδα και οποιαδήποτε Ευρωπαική χώρα. Οι τιμές για τα βασικά αγαθά στα σούπερ μάρκετ έχουν ως εξής: εάν επιλέξεις ευρωπαικές μάρκες θα τα πληρώσεις ίσως και διπλή τιμή απ ότι στην ελλάδα, αλλά εάν επιλέξεις αραβικά ή ασιατικά προιόντα πιστεύω είναι και φθηνότερα απο ότι στην Ελλάδα.

Καιρικές συνθήκες

Το κλίμα στο Κατάρ χαρακτηρίζεται ερημικό με μεγάλες περιόδους ξηρασίας. Το καλοκαίρι η ζέστη σε συνδυασμό με την υγρασία καθιστούν την ατμόσφαιρα αποπνικτική. Πολλές φορές η θερμοκρασία ειναι σταθερά στους 45-50 βαθμούς. Η εργασία σε εξωτερικόυς χώρους διακόπτεται απτις 11 το πρωί ως τις 3 το μεσημέρι. Παρόλα αυτά όλα τα κτίρια έχουν καλό κλιματισμό και αν είσαι από τους τυχερούς πιθανόν να νιώθεις αυτόν το κάυσωνα για ελάχιστα δευτερόλεπτα, μόνο από το αυτοκίνητο μέχρι το κτίριο σου. Στο μόνο που σε περιορίζει είναι οι δραστηριότητες/βόλτες σε εξωτερικούς χώρους ακόμα και το βράδυ. Η διασκέδαση περιορίζεται σε κλειστούς χώρους, μπαρ ξενοδοχείων, mall, πισίνες. Για θάλασσα καλύτερα μην το επιχειρήσετε από Ιούνη έως Σεπτέμβρη. Ακόμα και αν πάτε στις 5 το πρωί, το νερό θα είναι ζεστό. Και πάμε στα καλά νέα τώρα. Ο καιρός από Οκτώβρη μέχρι Απρίλη είναι απλά τέλειος. Με θερμοκρασίες 25-35 βαθμούς, μπορείς ν απολαύσεις τις βόλτες σου στην πολη και την παραλιακή φορώντας κοντομάνικο, να κολυμπήσεις στην θάλασσα με το νερό να έχει την ιδανική θερμοκρασία και γενικά να απολαμβάνεις ηλιόλουστες μέρες χωρίς να καίγεσαι. Παρόλο που διάβαζα στο ίντερνετ πως στο Κατάρ βρέχει ελάχιστες μέρες τον χρόνο και για πολύ μικρή διάρκεια, μπορώ να πώ οτι τον οκτώβρη και τον νοέμβρη έριξε αρκετές μπόρες που ομολογουμένως με ξάφνιασαν. Χωρίς βέβαια να επηρεάζουν το μάκρο-κλίμα, αφού λίγες ώρες μετά ο καιρός και η θερμοκρασία επανερχόταν στα φυσιολογικά για την εποχή πλαίσια.

Η Ντόχα

Το Κατάρ είναι σε έκταση περίπου ίσο με την Πελοπόνησο. Μπορείς να το διασχίσει είτε σε μήκος είτε σε πλάτος το πολύ σε 2 ώρες. Το έδαφος είναι σχεδόν επίπεδο και αν εξαιρέσεις την Ντόχα και κάποιες μικρές κωμοπόλεις καλύπτεται από έρημο. Η Ντόχα έιναι η πρωτεύουσα και συγκεντρώνει το 80-90% του κράτους. Η πόλη είναι μια σύγχρονη μητρόπολη με τα όλα της. Το οδικό δίκτυο είναι άψογο με μεγάλους φαρδιούς δρόμους, με σωστή σήμανση και πάντα πεντακάθαροι. Υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα κτίρια όπως το μουσείο ισλαμικής τέχνης, η βουλή, μερικά υπουργεία και φυσικά όλη η περιοχή του West Bay με τους φουτουριστικούς ουρανοξύστες. Παρόλο που είναι μια σύγχρονη πόλη, το αραβικό στοιχείο και αρχιτεκτονική συναντάται επίσης συχνά. Το βράδυ η πόλη γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή καθώς όλα τα κτίρια είναι αφειδώς φωτισμένα. Η παραλιακή λεωφόρος Corniche προσφέρεται για βόλτες, τζόκιν, ποδήλατο δίπλα στη θάλασσα με θέα τους ουρανοξύστες. Το Pearl ένα τεχνητό νησί σε σχήμα μαργαριταριού αποτελεί την πιο ακριβή συνοικία στη Ντόχα. Λίγο πιο βόρεια χτίζεται εξ ολοκλήρου ένα νέο προάστιο το Lusail, όπου εργάζομαι και εγώ. Το Lusail ήταν μέχρι πριν μερικά χρόνια μερικά σπίτια στην έρημο. Μέχρι το μουντιάλ θα έχει μετατραπεί σε ένα μικρό Ντουμπάι. Το πλάνο περιλαμβάνει πολλά πεντάστερα ξενοδοχέια, μαρίνα, γέφυρες, μια σύγχρονη πόλη με compounds, πάρκα, σχολεία κτλ και φυσικά το μεγάλο στάδιο που θα φιλοξενησει την πρεμιέρα και τον τελικό του Μουντιάλ.

Οι άνθρωποι

Το Κατάρ είναι μια χώρα αποτελούμενη κυρίως απο μετανάστες, οι ντόπιοι αποτελούν την μειονότητα. O πληθυσμός της χώρας ανέρχεται περίπου στα 2,7 εκατομύρια, το 90% των οποίων διαμένει στη Ντόχα. Την μερίδα του λέοντος κατέχουν οι Ινδοί (700,000), έπονται οι Νεπαλιανοί (350,000) και οι Φιλιπιννέζοι (250,000). Γενικά συναντάς όλες τις φυλές του κόσμου. Οι ντόπιοι είναι περίπου 300,000. Ωστόσο υπάρχουν αρκετοί Άραβες από χώρες όπως Ομάν, Αίγυπτος, Αλγερία, Μαρόκο κ.α, οπότε στον δρόμο συναντάς αρκετούς με λευκή κελεμπία και αρκετές με μαύρη μπούργκα. Οι γυναίκες από τις Αραβικές χώρες καλύπτονται ολικώς όταν κυκλοφορούν έξω. Στα μπαρ και τις πισίνες οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικάνοι αποτελούν την πλειοψηφία. Γενικά, οι άνθρωποι είναι ευγενικοί και πρόθυμοι για νέες γνωριμίες εφόσον όπως αναφέρθηκε οι περισσότεροι είναι μακριά απτή χώρα τους. Το Κατάρ όντας το πλουσιότερο κράτος του κόσμου, δίνει πολλές παροχές στους πολίτες του ειδικά στους ντόπιους. Είτε αυτές είναι εδαφικές και χρηματικές όπως στα νιόπαντρα ντόπια ζευγάρια, είτε αγαθά και πολιτιστικές σε όλους τους πολίτες.

Η θρησκεία

Το Κατάρ είναι μια μουσουλμανική χώρα με ότι αυτό συνεπάγεται. Το γεγονός ότι στην χώρα διαμένει ένα σημαντικό ποσοστό χριστιανών και άλλων ιδεολογιών προφανώς έχει συντελέσει στο να μην είναι ένα άκρως συντηρητικό μουσουλμανικό κράτος (όπως η σαουδική αραβία για παράδειγμα). Οι αυστηροί μουσουλμανικοί νόμοι υφίστανται αλλά δεν τηρούνται κατά γράμμα. Για παράδειγμα απαγορεύεται να συγκατοικείς με κάποια ή ακόμα και να συναστρέφεσαι μαζί της δημόσια εάν δεν είναι η σύζυγος σου. Ωστόσο πολλά ζευγάρια μένουν μαζί άτυπα και φυσικά μπορείς να βγεις και να κυκλοφορήσεις με όποια θέλεις αρκεί να μην είστε προκλητικοί. Όσο δεν δίνεις δικαιώματα κανένας δεν πρόκειται και δεν θέλει να σε ελέγξει. Οι γυναίκες οφείλουν να ντύνονται σεμνά όταν κυκλοφορούν σε δημόσιους χώρους καλύπτοντας πόδια και στέρνο. Επίσης, για να κολυμπήσουν σε δημόσια παραλία οφείλουν να είναι ντυμένες με κολάν σαν ποδηλάτισσες. Παρόλο αυτά σε μπαρ ξενοδοχείων και ιδιωτικές παραλίες ή πισίνες, φοράνε οτιδήποτε θέλουν. Το χοιρινό και το αλκοόλ απαγορεύονται αυστηρά, η κατανάλωση τους σε δημόσιο χώρο αποτελεί παράβαση που τιμωρείται. Αλκοόλ μπορείς να βρείς και να καταναλώσεις στα μεγάλα μπαρ των ξενοδοχείων και χοιρινό σε ένα κατάστημα χοντρικής μόνο, δίνοντας μια βεβαίωση από την εταιρεία σου. Οι μουσουλμάνοι προσεύχονται 5 φορές την ημέρα σε συγκεκριμένες ώρες, οποιαδήποτε δραστηριότητα και να κάνουν εκείνη την στιγμη διακόπτεται για να προσευχηθουν. Υπάρχει και καθολική και ορθόδοξη εκκλησία στην Ντόχα. Την επισκέφθηκα μια φορά, για να μπεις στον χώρο περνάς από έλεγχο αεροδρομίου και γενικά τα μέτρα είναι δρακόντια. Η όλη ταλαιπωρία για να την επισκεφθείς μπορώ να πω σε αποτρέπει απτο να πηγαίνεις συχνά.

Διασκέδαση/ψυχαγωγία

Νυχτερινή ζωή: Το αλκοόλ απαγορεύεται επισήμως οπότε δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρχουν μπαρ και κλαμπ. Ωστόσο, μερικά μεγάλα ξενοδοχεία αποκτούν ειδική άδεια να λειτουργούν μπαρ που σερβίρει αλκοόλ με συνέπεια εντός της εκτασής τους να ανοίγουν κανονικά μπαρ και κλαμπ. Δεν θα συναντήσεις μικρό μπαράκι. Τα μπαρ, όπως και τα ξενοδοχεία που ανήκουν, είναι πολυτελείας, χλιδάτα και με διάφορα concept ανάλογα το μαγαζί. Επίσης συχνά διοργανώνται βραδιές με live μπαντες, διάσημους dj, beach ή garden parties και τα γνωστά στις γυναίκες ladies nights. Εάν είσαι γυναίκα, μπορείς κάθε βράδυ να πηγαίνεις στο μπαρ που έχει ladies night και να έχεις δωρεάν είσοδο και 2-3 ποτά δωρεάν. Κοινώς να την βγάζεις τσάμπα! Είναι μια τακτική των μαγαζιών για να προσελκύουν τις θηλυκές παρεές και να έχουν καλή αναλογία αντρών-γυναικών αφού ως γνωστόν στην Ντόχα υπάρχουν 4.7 αντρες για κάθε γυναίκα, ίσως η χειροτερη αναλογία παγκοσμίως, Μερικά μπαρ που έχω ξεχωρίσει είναι το Z- Lounge,στον 61ο όροφο, το latin Toro Toro, η ιρλανδέζικη pub irish harp με τα live της,το Tahitian Trader Vics στο Hilton, το Backyard με τα live στους κήπους του Sheraton hotel, το Aqua lounge του Marriot για χαλαρό ποτό έξω με θέα τους ουρανοξύστες. Γενικά υπάρχουν πολλά ακόμα, απλά όπως είπα το θέμα είναι να διαλέξεις το σωστό μαγαζί την σωστή μέρα, ανάλογα με το event που έχει, αλλιώς κινδυνεύεις να τα πίνεις με τον μπάρμαν.

Φαγητό: Μπορείς να βρείς τα πάντα. Αραβικό, ινδικό, Ταυλανδέζικο Λιβανέζικο, Τούρκικο, Ελληνικό σουβλατζίδικο, Αμερικανιές κτλ. Επίσης για όλα τα βαλάντια. Γενικά τα εστιατόρια είναι σχετικά ακριβά, για κάτι πιο οικονομικό πας σε μαγειρία ή φαστφουντάδικα. Προσωπικά συνήθως παραγγέλνω από την κουζίνα του ξενοδοχείου μου ή όταν βρίσκομαι στην δουλειά σε ένα Τούρκικο μαγειρείο. Τιμές περίπου στα 6-15 ευρώ/γευμα. Μια σύντομη αναζήτηση στο trip advisor θα σας βοηθήσει να επιλέξετε που θα φάτε ανάλογα το μπάτζετ σας και την κουζίνα που θέλετε να δοκιμάσετε.

Καφετέριες: Μπορεί οι άραβες να μην πίνουν αλκοόλ αλλά δεν θα έλεγα το ίδιο για τον καφέ, το αντίθετο. Γενικά υπάρχουν αρκετές ωραίες καφετέριες είτε αυτόνομες, είτε μέσα σε ξενοδοχεία και mall. Ως Έλληνες μην παραλέιψετε να επισκεφθείτε το Luminous, στο οποίο μπορείτε να απολαύσετε το κλασικό φρεντο εσπρεσσο και είναι πολύ πιθανό να πετύχετε και άλλους συμπατριώτες μας να κάνουν το ίδιο. Επίσης, έχω ξεχωρίσει το Mokarabia café για την διακόσμηση του με βιβλιοθήκες και εναλλακτικούς καναπέδες, αλλά και για τα ιδιαίτερα ποτήρια του. Τέλος για καφέ με θέα τους ουρανοξύστες επιλέξτε το z lounge στον 61ο όροφο, τα costa coffee στην corniche ή την καφετέρια στο τέλος του πάρκου του μουσείου MIA, την οποία επίσης θεωρώ must visit για την θέα της. Οι τολμηροί μπορούν να πιουν καφεδάκι η τσάι στο ice lounge του subzero café στο pearl σε καθίσματα από πάγο στους -10 βαθμούς C.

Γλυκά: Οι Άραβες φημίζονται για τα γλυκά τους και ειδικά για τα σιροπιαστά. Στο κέντρο του Souq Wakif υπάρχει ένα ζαχαροπλαστείο (δεν θυμαμαι όνομα, θα το καταλάβετε από τις ουρές που έχει πάντα) που έχει χειροποίητα αραβικά γλυκά. Το must για τον επισκέπτη είναι το κιουνεφέ, λεπτή στρώση γλυκού τυριού επικαλλυμένο με κάτι σαν καταίφι και σερβίρεται ζεστό. Η περιγραφή ίσως να μην ακούγεται φοβερή αλλά είναι πραγματικά εξαιρετικό. Προσωπικά μου αρέσει πολύ και το γαλακτομπούρεκο τους, δεν είναι τόσο γλυκό σαν το δικό μας και νομίζω του πάει καλύτερα αυτή η ένταση. Συνήθως συνοδεύουν τον καφέ ή το τσάι τους με ένα honey cake, το οποίο δεν είναι ακριβώς κείκ όπως το εννοούμε στην Ελλάδα μάλλον σε πάστα φέρνει πιο πολύ.

Mall: Ψώνια, το εθνικό σπορ των Καταριανών. Τα mall σε αυτή την χώρα έχουν πάει σε άλλο επίπεδο. Πραγματικά το να συγκρίνεις το mall της Αθήνας με αύτα στη Ντόχα είναι σαν να συγκρίνεις τον πύργο του Αιφελ στα Φιλιατρά με τον original. Σίγουρα σαν επισκέπτες αξίζει να επισκεφθείτε έστω 2-3 από τα mall. Προσωπικά, το αγαπημένο μου είναι το Villagio το οποίο είναι μια μικρογραφία της Βενετίας με κανάλια, ιταλικά σπίτια, μέχρι και ψεύτικο ουρανό με σύννεφα έχουν φτιάξει οι αθεόφοβοι. Βέβαια οι περισσότεροι ντόπιοι φαίνεται να προτιμούν το Doha Festival το οποίο είναι το μεγαλύτερο σε έκταση και με την μεγαλύτερη ποικιλία καταστημάτων. Σύντομα θα έχει και χιονοδρομικό κέντρο(!!) αφού οι εργασίες βαίνουν προς ολοκλήρωση. Αν επιθυμείτε να γευματίσετε δίπλα σε φοίνικες και συντριβάνια περάστε μια βόλτα απο το mall of Qatar. Για την απόλυτη χλιδή και πολυτέλεια επισκεφθείτε το Al Hazm mall, με την αρχαιοελληνική του αύρα, τα γυαλιστέρα μάρμαρα και πιείτε καφεδάκι κάτω από οροφή από τριαντάφυλλα στο Rose cafe. Επίσης έχω επισκεφθεί πολλές φορές το City center mall, καθώς είναι σε απόσταση που περπατιέται από το διαμέρισμα μου. Πέρα από τα μαγαζιά και το σινεμά διαθέτει και παγοδρόμιο. Εισιτήριο σινεμά στα 8.50 ευρώ.

Περπάτημα/τρέξιμο: Η Ντόχα έχει αρκετά σημεία για να απολαύσεις μια βόλτα περπατώντας ή να κάνεις τζόκιν. Εννοείται από Οκτώβρη έως Μάη εάν δεν θέλεις να είναι η τελευταία σου . Το highlight είναι φυσικά η παραλιακή Corniche. Αγαπημένα μου επίσης το πάρκο του Μουσείου ισλαμικής τέχνης, το Al Bidda park, η marina του Lusail και το katara village (θα μιλήσω παρακάτω γι αυτό). Τα πάρκα τους μπορεί να μην διαθέτουν την πλούσια βλάστηση που συναντάς σε άλλες χώρες, ωστόσο προσωπικά είναι από τα ομορφότερα που έχω δει, γιατί είναι πολύ περιποιημένα, με ωραία λουλούδια, πεντακάθαρα και φυσικά με πολλούς φοίνικες. Επίσης την νύχτα είναι πολύ όμορφα φωτισμένα ειδικά αυτό του μουσείου.

Camel races: Εάν θέλετε να παρακολουθήσετε καμηλοδρομίες ταχύτητας δεν έχετε παρά να πάτε στην περιοχή Al shahaniya περίπου 30 χλμ έξω από την Ντόχα. Προσέξτε με τις μέρες και τις ώρες των αγώνων, επικυρώστε την προηγούμενη μέρα γιατί το πρίγραμμα συνεχώς αλλάζει. Οι καμήλες έχουν ένα ρομποτάκι στην πλάτη με ένα μικρό μαστίγιο που το χειρίζεται με remote control ο εκπαιδευτής της. Σίγουρα αξίζει μια επίσκεψη δεν είναι κάτι συνηθισμένο να βλέπεις καμήλες να διαγωνίζονται σε αγώνες ταχύτητας.

Παραλίες/Πισίνες: Το Κατάρ αν και περιβάλλεται από θάλασσα και έχει μεγάλη ακτογραμμή, οι προσβάσιμες παραλίες για κολύμπι είναι περιορισμένες και όχι πολύ σπουδαίες. Εν μέρη οφείλεται στις βραχώδεις ακτες που διαθέτει ή στις βιομηχανικές κα ιδιωτικές ζώνες. Η πιο γνωστή παραλία είναι η inland sea στα νότια σύνορα με σαουδική αραβία,την οποιά οποία μπορείτε να επισκεφθείτε κάνοντας desert safari όπως θα διαβάσετε παρακάτω. Με συμβατικό αυτοκίνητο, οι καλύτερες παραλίες βρίσκονται στο βορειο ανατολικο τμήμα της χώρας και είναι η Fuwairit και η Al Ghariya, όπου μπορείς ν απολαύσεις ένα τίμιο μπανάκι σε μια αμμώδη παραλία. Για τους λάτρεις της πισίνας, σαφώς και οι επιλογές είναι περισσότερες καθώς όλα τα μεγάλα ξενοδοχεία διαθέτους πισίνες για όλα τα γούστα. Για ποτάκι σε σκαμπό μέσα στην πισίνα μπορείτε να επισκεφθείτε το Shark Village, η για μπάνιο στον 35ο όροφο με θέα τον Περσικό το Curve hotel. Μέση τιμή εισόδου στις πισίνες τα σαβατοκύριακα είναι στα 150-200 ριάλια (35-50 ευρώ).

Αξιοθεάτα

Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης: Το μουσείο και το πάρκο που το περιβάλλει είναι must. Τα εκθέματα ισλαμικής τέχνης δεν θα σας εντυπώσιασουν αλλά η αρχιτεκτονική και η χλιδή του ίδιου του μουσείου είναι εντυπωσιακές. Ο τρούλος του μουσείου λένε ότι απεικονίζει μια γυναικεία μορφή με μπούργκα και όντως μοιάζει πολύ. Το μουσείο φιλοξενεί πολύ συχνά πολιτιστικά events όπως κονσερτα κλασικής μουσικής, βραδιές ποίησης κτλ όλα δωρεάν. Το μονοπάτι με τους φοίνικες δίπλα στην θάλασσα και τις παραδοσιακές βάρκες των Καταριανών είναι απτα αγαπημένα μου. Το μονοπάτι τελειώνει σε ένα υπαίθριο καφέ με θέα όλ την παραλιακή και τους ουρανοξύστες.

Souq Wakif: Η παραδοσιακή αραβική αγορά της πόλης, το μοναστηράκι της Ντοχα. Πραγματικά χάνεσαι μέσα στα σοκάκια με τις καμάρες και τις μεθυστικές αραβικές μυρωδιές. Μπαχάρια, αρώματα, λιβάνια σε ταξιδεύουν και σου θυμίζουν σε ποια χερσόνησο είσαι. Εδώ θα βρεις τα πάντα, από κοσμήματα,χαλιά, γλυκά, πτηνά και ζώα μέχρι ότι μπορείς να φανταστείς.Στα ατελείωτα μικρά καφέ της παραδοσιακής αυτής πλατείας, ακούς σε παρεές όλες τις γλώσσες του κόσμου. Bonus to falcon Souq όπου πουλάνε γεράκια, είναι παράδοση βλέπετε κάθε οικογένεια να έχει ένα γεράκι. Τιμή 3000-5000 ευρώ το γεράκι. Επίσης θα συναντήσετε το νοσοκομείο γερακιών. Δοκιμάστε ένα παραδοσιακό γλυκό κιουνεφέ ενώ κάνετε τον ναργιλέ σας.

Desert Safari: Φυσικά είναι αδιανόητο να βρεθείτε στην αραβική χερσόνησο και να μην επιχειρήσετε ένα desert safari με dune bashing. Μπορείτε να κλείσετε έναν έμπειρο οδηγό με τζιπάκι για 6-8 ώρες για 150 ευρώ. Θα σας οδηγήσει νότια προς Σαουδική αραβία. Σε κάποιο σημείο ο δρόμος τελειώνει και αρχίζει η έρημος. Όσο ο οδηγός ξεφουσκώνει λίγο τα λάστιχα μπορείτε να δοκιμάσετε να ιππεύσετε καμήλα. Στην συνέχεια και αφου προσδεθείτε καλά ξεκινάει το dune bashing μέσα σ εντυπωσιακά τοπία ερήμου. Ο οδηγός θα σας οδηγήσει σε εντυπωσιακές παραλίες και αμμόλοφους και στο τέλος της διαδρομής θα φτάσετε στο γνωστό Inland Sea, όπου η θάλασσα εισβάλλει μέσα στην έρημο και δημιουργεί μερικά εντυπωσίακα σκηνικά. Απέναντι θα διακρίνετε την Σαουδική Αραβία. Μπορείτε ακόμα να κανονίσετε desert safari με δείπνο και διανυκτέρευση στην έρημο, σε σκηνές. Συνίσταται ανεπιφύλακτα.

Katara village: Ένα στολίδι πραγματικά, ένα πολιτιστικό αραβικό χωριό μέσα στην πόλη. Δεν κατοικείται, χτίστηκε ως πολιτιστικό μνημείο και φιλοξενεί διάφορες εκδηλώσεις. Σπιτάκια με την κλασσική αραβική αρχιτεκτονική, πλακόστρωτα δρομάκια, εντυπωσιακά τζαμιά και αραβικοι πυργοι προμαχώνες. Μπόνους το επιβλητικό ρωμαικό αμφιθέατρο και το αγαπημένο μου σημείο τα φωτιζόμενα σκαλάκια σαν έναν δρόμο που οδηγεί στον ουρανό. Αξίζει με χίλια για μια βόλτα ή για καφέ και φαγητό.

The pearl: Ένα τεχνητό νησί σε σχήμα μαργαριταριού, η πιο sic γειτονιά της Ντόχα. Με ακριβά διαμερίσματα με θέα στη μαρίνα και πολλά μαγαζάκια για καφέ και φαγητό. Εδώ θα βρείτε την συνοικία Qanat Quartier, μια μικρή Βενετία με πολύχρωμα σπιτάκια και κανάλια όπως επίσης και την plaza Andalucia, μια πλατεία που θα σε κάνει να νομίζεις πως είσαι κάπου στην Ισπανία. Μια βόλτα στο <μαργαριταρι> θεωρείται must.

Seikh Faisal museum: Βρίκεται περίπου μισή ώρα έξω από την Ντόχα. Ο σείχης Faisal έχει συλλέξει μια εξαιρετική συλλογή αραβικής παράδοσης αλλά και αυτοκινήτων(!). Ο όλος χώρος θυμίζει κάστρο φρούριο και αξίζει μια επίσκεψη. Μπορεί να συνδυαστεί με επίσκεψη στο mall of Qarar.

Msheirib houses museum: Το μουσείο αυτό που βρίσκεται πολύ κοντά στο Souq, αποτελείται από 3 μεγάλα θεματικά κτίρια, που θα σας φέρουν πιο κοντά στην ιστορία του Καταρ τους 2 τελευταιους αιώνες. Το ένα είναι αφιερωμένο στην σκλαβια και στο πως εκμεταλλεύονταν στο παρελθόν τους σκλάβους (απο αφρική κυρίως), είτε ως δούλους είτε ως δύτες για μαργαριτάρια. Από την μία τους αξίζουν εύσημα που πιάνουν ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα και το αποδοκιμάζουν και στην ουσία παραδέχονται ότι καταπατούσαν τα ανθρώπινα δικαιώματα από την άλλη όμως μέχρι και σήμερα δεν τα πάνε πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα καθώς ακόμα εκμεταλλεύονται εργάτες από φτωχές χώρες. Το δεύτερο κτίριο είναι αφιερωμένο στο πετρέλαιο και πως αυτό σταδιακά αποτέλεσε την κύρια πηγή εσόδων της χώρας και το τρίτο αποτελείται απο παραδοσιακά καταριανά δωμάτια του παρελθόντος. Μπορείς δηλαδή να δεις πως ήταν το εσωτερικό των σπιτιών τον περασμένο αιώνα.

Souq Wakra: Μια παραδοσιακή αραβική αγορά και ένα παραθαλάσσιο αραβικό χωριό με όμορφα μαγαζάκια πάνω στην παραλία της Wakra. Αξίζει μια μεσημεριανή επίσκεψη, να περιπλανηθείς στα αραβικά σοκάκια, να γευματίσεις δίπλα στην παραλία και ίσως και για μπάνιο. Αν και όταν επισκέφθηκα την παραλία ο security μου είπε πως η είσοδος στην παραλάι επιτρέπεται μόνο σε οικογένειες.

National Library: Κτίριο υψηλής αρχιτεκτονικης τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά. Ακόμα και αν δεν είσαι λάτρης των βιβλίων συνίσταται μια επίσκεψη.

Grand mosque Abdul Wahab (west bay): Μία από τις αγαπημένες μου τοποθεσίες για αραβική κα ισλαμική τέχνη. Επιβλητικό και αστραφτερό τζαμί, τέλειος φωτισμός την νύχτα και ομορφη θέα στο skyline του west bay.

Σύστημα υγείας

Το Καταρ διαθέτει ένα σύγχρονο και αξιόπιστο σύστημα υγείας. Όλες οι εταιρείες υποχρεούνται να παρέχουν ιατρική περίθαλψη στους εργαζόμενους είτε δημόσια είτε μέσω κάποιας ιδιωτικής ασφάλειας. Τα νοσοκομεία είναι πολύ καλά εξοπλισμένα και διακοσμημένα μπορώ να πω. Απλά δείχνοντας την ταυτότητα σου και την κάρτα υγείας γίνονται όλα ηλεκτρονικά και γρήγορα. Η ποιότητα υπηρεσιών είναι υψηλή και το κόστος περίθαλψης καλύπτεται από την ασφάλεια.

Λοιπές πληροφορίες

Νόμισμα της χώρας είναι το Ριάλι. 1 ευρώ ισούται με περίπου 3.9 ριάλια. Κοινώς χοντρικά για να μετατρέψετε την τιμή σε ευρώ διαιρείτε με το 4.

Για οποιαδήποτε έκτακτη ανάγκη καλείτε 999 και σας συνδέουν με το αντίστοιχο τμήμα ανάλογα την περίπτωση.

Εντός του 2019 αναμένεται να λειτουργήσει το ολοκαίνουριο μετρό με 3 γραμμές, και το τραμ στο Lusail.

Στο Κατάρ πλεόν με το εμπάργκο που βρίσκεται τα 2 τελευταία χρόνια μπορέις να έρθεις και να φύγεις μόνο με αεροπλάνο. Επίσης έχουν κοπεί οι απευθείας πτήσεις προς Ντουμπάι, Σαουδική Αραβία και Αίγυπτο.

Το Κατάρ είναι η πιο <Big brother> χώρα που έχω επισκεφθεί, παντού υπάρχουν κάμερες και παντού αφήνεις το ηλεκτρονικό σου αποτύπωμα. Ίσως γι αυτό και η εγκληματικότητα βρίσκεται σε μηδενικά επίπεδα. Πουθενά αλλού δεν έχω νιώσει τόση ασφάλεια όσο εδώ.

Οι Καταριανοί οδηγούν πολύ επιθετικά και αδέξια με συνέπεια καθημερινά πολλά ατυχήματα στους δρόμους. Οι μεγάλοι δρόμοι, τα πολύ μεγάλα αυτοκινήτα και το ότι δεν τους νοιάζει να το τρακάρουν καθώς αγοράζουν καινούριο την ίδια μέρα, προφανώς είναι οι κύριες αιτίες.

Για να μειωθούν τ ατυχήματα, οι δρόμοι παρακολουθούνται με κάμερες και ραντάρ και οι νόμοι τηρούνται. Τα πρόστιμα πέφτουν βροχή. Χαρακτηριστικό είναι οτι την πρώτη εβδομάδα που οδήγησα μου ήρθε πρόστιμο 1500 ευρώ γιατί έστριψα παράνομα σ ένα δρομάκ σ ένα χωριό έξω από την πόλη. Ευτυχώς έκανα τα κονέ με και με κάποιες διασυνδέσεις που έχω έδω και τελικά το μέιωσα a la ελληνικα στα 250 ευρώ.

Κάποιες μέρες φυσάει πάρα πολύ και δεν είναι απίθανο να πέσετε σε αμμοθύέλλα. Αν εξαιρέσετε την αποπνικτική ατμόσφαιρα και την άμμο που σου μπαίνει στα μάτια, το τοπίο μπορεί να χαρακτηριστεί ειδυλιακό.

Στο Καταρ λειτουργεί ελληνικό σχολείο,με εκπαιδευτικούς διορισμένους από το ελληνικό κράτος. Λειτουργεί τα απογεύματα σαν φροντιστήριο και περίπου 150 Ελληνόπουλα παρακολουθούν μαθήματα.

Οι ντόπιοι λατρεύουν τον Εμίρη τους και όλη την βασιλική οικογένεια. Η προσωπογραφία του συναντάται σχεδόν σε όλα τα κτίρια και τ αυτοκίνητα.Και όχι άδικα, καθώς η κυβέρνηση μοιράζει μέρος του τεράστιου πλούτου της χώρας στους πολίτες. Ενδεικτικά σε ένα νιόπαντρο ζευγάρι, η κυβέρνηση παρέχει οικόπεδο και περίπου 400.000 χιλιάδες ευρώ για να χτίσει το σπίτι του. Επίσης, νερό και ρεύμα παρέχονται δωρεάν σε όλους τους ντόπιους καθώς και ιατρική περίθαλψη και εκπαίδευση.
 

magic_jim

Member
Μηνύματα
72
Likes
96
Επόμενο Ταξίδι
Δυσκολη επιλογη!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αστυπαλαια
Η εισοδος του τεχνητου νησιου pearl
IMG_20190412_173820.jpg
Mall Al hazm
IMG_20190325_180837.jpg
Παραλιακη Corniche
IMG_20190319_162617.jpg
Abdul wahab mosque
IMG_20190118_172602.jpg
Καμηλες στην παραλια της Γουακρα.
IMG_20190118_155401.jpg
Abdul wahab mosque
IMG_20190118_172632.jpg
West bay and corniche
IMG_20190221_224716.jpg
Lusail
IMG_20190120_125832.jpg
Zig zag towers
IMG_20190115_104416.jpg
Μικρο δειγμα του τι αυτοκινητα κυκλοφορουν.
IMG_20190111_002841.jpg
Katara village παραδοσιακοι πυργοι
IMG_20190224_160309.jpg

Η παραλιακη corniche
IMG_20190108_195107.jpg

Το mall πολυτελειας Al hazm
IMG_20190325_181709.jpg
 

Attachments

Last edited:

magic_jim

Member
Μηνύματα
72
Likes
96
Επόμενο Ταξίδι
Δυσκολη επιλογη!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αστυπαλαια
Μερικες φωτο ακομα..
Η εθνικη βιβλιοθηκη
IMG_20190326_185737.jpg

Η μαρινα στο τεχνητο νησι pearl
IMG_20190412_174405.jpg
Μια οψη της παραλιακης Corniche
20180803_220745.jpg
Η παραλια Al Gariyah
IMG_20190412_133336.jpg

H πισινα στο συγκροτημα που διαμενω
IMG_20190125_120827.jpg
Desert safari τον αυγουστο με την αναλογη ενδυμασια
20180822_164810~2.jpg
Το μουσειο ισλαμικης τεχνης την νυχτα
20180920_223954_HDR.jpg
Η γειτονια μου στο West Bay
20181122_174144_HDR.jpg
Souk wakif η παραδοσιακη αγορα
20180710_213533.jpg
Katara village ο δρομος για τον ουρανο
20181005_191437_HDR~2.jpg
Corniche
20181015_213912_HDR~2.jpg
 

Señor_Nada

Member
Μηνύματα
1.531
Likes
8.472
Ονειρεμένο Ταξίδι
Άβυσσος
Πολύ ωραία ιστορία! Ίσως έπρεπε να βάλεις στον τίτλο ότι αναφέρεσαι στη ζωή στο Κατάρ γιατί μπορεί κάποιοι να προσπεράσουν νομίζοντας ότι είναι ταξιδιωτική ιστορία και να μη τους ενδιαφέρει σαν προορισμός.
 

alice~

Member
Μηνύματα
714
Likes
1.167
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iceland
Δεν ξέρω αν το έχεις αναφέρει κάπου και μου διέφυγε, αλλά θα ήθελες να μας πεις σε τι τομέα εργάζεσαι; Επίσης, απ’ο,τι βλεπεις, για τις γυναίκες εργαζόμενες είναι εξίσου καλά τα πράγματα σε μια εταιρεία; Ή θεωρείς πως δεν τις αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο;
 

Earth Citizen

Member
Μηνύματα
2.859
Likes
7.077
Ονειρεμένο Ταξίδι
Ιαπωνία, Λίμνες Καναδά
Παρόλο που διάβαζα στο ίντερνετ πως στο Κατάρ βρέχει ελάχιστες μέρες τον χρόνο και για πολύ μικρή διάρκεια, μπορώ να πώ οτι τον οκτώβρη και τον νοέμβρη έριξε αρκετές μπόρες που ομολογουμένως με ξάφνιασαν.
Το Νοέμβρη πέρασα κι εγώ λίγο από Ντόχα κι έπεσα τη μία μέρα πάνω στις μπόρες που λες! Ο ταξιτζής απορούσε όλη την ώρα με την κατάσταση κι έλεγε ότι δεν είναι συνηθισμένο καθόλου αυτό. Είχαν πλημμυρίσει οι δρόμοι κι ήταν έκπληκτος!

Σ' ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες και τις ωραίες φωτο!

Δεν ξέρω αν το έχεις αναφέρει κάπου και μου διέφυγε, αλλά θα ήθελες να μας πεις σε τι τομέα εργάζεσαι;
Στην δική μου περίπτωση όλα ξεκίνησαν με μια επαγγελματική πρόταση να εργαστώ ως μηχανικός στο project του Τραμ στο Lusail.
 

magic_jim

Member
Μηνύματα
72
Likes
96
Επόμενο Ταξίδι
Δυσκολη επιλογη!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αστυπαλαια
Δεν ξέρω αν το έχεις αναφέρει κάπου και μου διέφυγε, αλλά θα ήθελες να μας πεις σε τι τομέα εργάζεσαι; Επίσης, απ’ο,τι βλεπεις, για τις γυναίκες εργαζόμενες είναι εξίσου καλά τα πράγματα σε μια εταιρεία; Ή θεωρείς πως δεν τις αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο;
Εγω ειμαι μηχανικος σε Γαλλικη εταιρεια που εχει αναλαβει project εδω. Απο την εμπειρια μου μεχρι τωρα οι γυναικες μηχανικοι εχουν επισης πολυ καλη αντιμετωπιση εδω. Βεβαια οπως σε ολες τις χωρες αποτελουν την μειοψηφια στον κλαδο σε σχεση με τους αντρες. Τωρα εαν εισαι σε διαφορετικο κλαδο εξαρταται.. Σε οχι κ τοσο ειδικευμενες θεσεις οπου μπορουν να προσλαβουν καποια απο ν.ανατολικη ασια, ινδια η αφρικη σιγουρα πεφτει εκμεταλλευση. Σε κλαδους οπως εκπαιδευτικων, γιατρων, δικηγορων, πληροφορικης οικονομολογων κτλ που απαιτειται μια εξειδικευση ειναι πολυ καλα κ για γυναικες
 

alice~

Member
Μηνύματα
714
Likes
1.167
Ονειρεμένο Ταξίδι
Iceland
Εγω ειμαι μηχανικος σε Γαλλικη εταιρεια που εχει αναλαβει project εδω. Απο την εμπειρια μου μεχρι τωρα οι γυναικες μηχανικοι εχουν επισης πολυ καλη αντιμετωπιση εδω. Βεβαια οπως σε ολες τις χωρες αποτελουν την μειοψηφια στον κλαδο σε σχεση με τους αντρες. Τωρα εαν εισαι σε διαφορετικο κλαδο εξαρταται.. Σε οχι κ τοσο ειδικευμενες θεσεις οπου μπορουν να προσλαβουν καποια απο ν.ανατολικη ασια, ινδια η αφρικη σιγουρα πεφτει εκμεταλλευση. Σε κλαδους οπως εκπαιδευτικων, γιατρων, δικηγορων, πληροφορικης οικονομολογων κτλ που απαιτειται μια εξειδικευση ειναι πολυ καλα κ για γυναικες
Ναι, και εγώ στον κατασκευαστικό κλάδο ειμαι, γι’αυτο ρωτάω, από περιεργεια. Έχει πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου, να μας ενημερώνεις και να περνάς καλα :D
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
9.628
Likes
50.314
Επόμενο Ταξίδι
Umhlanga
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Πολύ ωραία ιστορία! Ίσως έπρεπε να βάλεις στον τίτλο ότι αναφέρεσαι στη ζωή στο Κατάρ γιατί μπορεί κάποιοι να προσπεράσουν νομίζοντας ότι είναι ταξιδιωτική ιστορία και να μη τους ενδιαφέρει σαν προορισμός.
Καρα-επαυξανω
Έτσι λοιπόν στα 30 μου, ξαναέδωσα σήματα και οδήγηση, αυτή τη φορά χωρίς να λαδώσω

;)
θεούλης
Συγκοινωνίες υπάρχουν ή όποιος δεν οδηγεί είναι καταπτυστος;
 

magic_jim

Member
Μηνύματα
72
Likes
96
Επόμενο Ταξίδι
Δυσκολη επιλογη!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Αστυπαλαια
Καρα-επαυξανω
Έτσι λοιπόν στα 30 μου, ξαναέδωσα σήματα και οδήγηση, αυτή τη φορά χωρίς να λαδώσω

;)
θεούλης
Συγκοινωνίες υπάρχουν ή όποιος δεν οδηγεί είναι καταπτυστος;
Οι συγκοινωνιες εως τωρα ηταν σχεδον ανυπαρκτες. Τα λεωφορεια κανεις δεν ξερει απο που κ ποτε περνανε. Αυτον τον μηνα ανοιξε το μετρο για πρωτη φορα και ετοιμαζουμε και το τραμ μεχρι το τελος του ετους. Το μετρο θα εξυπηρετει καποιες βασικες περιοχες, κ ισως ειναι χρησιμο τους χειμερινους μηνες, γιατι τους καλοκαιρινους ακομα κ 100μ περπατημα ειναι κολαση. Οποιος δεν εχει αυτοκινητο βολευεται μια χαρα με uber τα οποια λογω της φθηνης βενζινης ειναι πολυ φθηνα,η διαδρομη σχεδον οσο το εισιτηριο του μετρο στην αθηνα :)
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.115
Μηνύματα
880.703
Μέλη
38.839
Νεότερο μέλος
mgian

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom