Μια σκέψη κάναμε για Ευρώπη

dreamer

Member
Μηνύματα
76
Likes
4
Επόμενο Ταξίδι
λατρεμένο Παρίσι ξανά...
Ταξίδι-Όνειρο
Παταγονία..Γη του Πυρός
......για ένα οδικό ταξιδάκι στην κεντροδυτική ευρώπη περί τα μέσα του καλοκαιριού. Ακόμα δεν υπάρχει σαφές σχέδιο δράσης, αλλά...με σημείο έναρξης το Μιλάνο (που υπολογίζουμε να φτάσουμε αεροπορικώς), υπάρχει η δυνατότητα να νοικιάσουμε αυτοκίνητο και να κάνουμε το τουρ αυτό ή δε γίνεται να μετακινείσαι σε διάφορες χώρες με νοικιασμένο αυτοκίνητο?
Φαίνομαι αλλά και είμαι ολωσδιόλου άσχετη.......:xmas_mrgreen:
 

swift96gr

Member
Μηνύματα
188
Likes
42
Επόμενο Ταξίδι
Ότι κάτσει
Ταξίδι-Όνειρο
Νέα Υόρκη (ξανά)
Αν ειναι πολλες οι μερες δεν σε συμφερει η λυση της ενοικιασης. Να προτιμησεις να παρεις το δικο σου αν θες για πολλες μερες
 

eva kas

Member
Μηνύματα
961
Likes
225
Επόμενο Ταξίδι
οσο πιο μακρια γινεται!
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη + Αρκτικη
οπως επεισης η κεντρικη ευρωπη συνδεεται με τρενα που μπορουν να σου χρησιμευσουν.
αμα κλεισεις νωρις τα εισητηρια σου θα τα βρεις και φτηνα και δεν θα αγχωθεις και με τους δρομους και τα συνορα.
 

panpan

Member
Μηνύματα
6.881
Likes
26.796
......για ένα οδικό ταξιδάκι στην κεντροδυτική ευρώπη περί τα μέσα του καλοκαιριού. Ακόμα δεν υπάρχει σαφές σχέδιο δράσης, αλλά...με σημείο έναρξης το Μιλάνο (που υπολογίζουμε να φτάσουμε αεροπορικώς), υπάρχει η δυνατότητα να νοικιάσουμε αυτοκίνητο και να κάνουμε το τουρ αυτό ή δε γίνεται να μετακινείσαι σε διάφορες χώρες με νοικιασμένο αυτοκίνητο?
Φαίνομαι αλλά και είμαι ολωσδιόλου άσχετη.......:xmas_mrgreen:
μπορεις να μετακινησαι χωρις προβλημα
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
2.607
Likes
9.864
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ταξίδι-Όνειρο
New Zealand