Aegean Airlines Πρόγραμμα τακτικών επιβατών Miles + Bonus

Pel

Member
Μηνύματα
411
Likes
1.728
Ονειρεμένο Ταξίδι
Και πού δεν θέλω;
1) Χιλιες φορες καλυτερα να στριμωξω λιγοτερο το ταξιδι και να βγαλω νια νυχτα κανονικου υπνου σε κρεβαταρα παρα στις συνθηκες του αεροπλανου με πρησμενα ποδια απο την πιεση του αερα και τα αυτια κουδουνια. Ενα business τρωει τοσες χιλιαδες μιλια που ειμαι βεβαιη οτι δεν αντιστοιχει σε μια νυχτα υπνου που κανει καποιος οικονομια.
Κανείς δεν μίλησε για οικονομία μιας διανυκτέρευσης. Όταν παω ταξίδι σε άλλη ήπειρο, και δεν ξέρω αν θα έχω την ευκαιρία να ξαναπατήσω το πόδι μου, όχι, δεν θα προτιμήσω έναν κανονικό ύπνο σε κρεβατάρα. Θα πάρω την τελευταία πτήση επιστροφής που μπορώ, για να μεγιστοποιήσω τον χρόνο που θα κάτσω στη χώρα που δεν ξέρω αν θα έχω την τύχη να ξαναβρεθώ.

Όταν όμως για να γίνει αυτό σημαίνει ότι έχω τραβήξει την άδεια απ' τα μαλλιά και ότι πρέπει να είμαι στη δουλειά 4 ώρες μετά την προσγείωση, το να έχω ρίξει το κάθισμα στη business (για την οποία δεν πλήρωσα τίποτα εκτός από πόντους) για μένα κάνει τεράστια διαφορά. Όχι τα κρασιά που με κερνάει ο αεροσυνοδός χαμογελώντας, αλλά ο οριζόντιος ύπνος.

Όταν γύρισα από Κούβα, έκλεισα business (τυχαία, γιατί ήταν η μόνη διαθέσιμη με μίλια) το σκέλος της μεγάλης πτήσης Μπογκοτά - Βαρκελώνη. Έριξα το κάθισμα και κοιμήθηκα 7 ώρες. Μετά πήρα ωραιότατα μια πτήση της Ryanair, έφτασα Αθήνα, σε 3 ώρες ήμουν δουλειά και η μέρα κύλησε ομαλά, χωρίς να παραπατάω από τη νύστα και την κακουχία.

Η διαφορά στα μίλια ήταν μερικές χιλιάδες και προσωπικά θεωρώ ότι άξιζε τον κόπο.
Added benefit: ο μπουφές στην Μπογκοτά, κι ας ήταν τύπου κέτερινγκ. Δεν θα έκλεινα ποτέ business για να γλυτώσω τα λεφτά της τυρόπιττας, ακριβώς γιατί δεν συμφέρει η αναγωγή των μιλίων προς την αξία μιας τυρόπιττας.

Αλλά εν προκειμένω, η εξίσωση ήταν:

επιπλέον μίλια της business = μια επιπλέον μέρα στην Αβάνα + οριζόντιος ύπνος + μπουφές
 

Yorgos

Member
Μηνύματα
7.489
Likes
38.496
Επόμενο Ταξίδι
Σαουδική Αραβία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Περού τότε, τώρα, πάντα
Διαφέρει πολύ από άνθρωπο σε άνθρωπο. Πχ εγώ στη business κοιμάμαι όσο και στην οικονομική, δηλαδή 0 λεπτά γιατί κοιμαμαι μόνο μπρούμυτα. Μη σου πω ότι με βολεύει η οικονομική γιατί για ορθοπεδικούς λόγους πρέπει τα γόνατα μου να είναι τουλάχιστον στο ύψος της κεφαλής μου, πράγμα που στη business δε γίνεται. Επίσης αν κάποιος είναι gold δεν τον αφορά το θέμα των lounge γιατί έτσι κι αλλιώς το έχει καλυμμένο κλπ.

Τώρα έχω και γνωστό υπέρβαρο που ταξιδεύει μόνο business γιατί δε χωράει αλλού, οπότε τα μίλια των σώζουν, υπάρχει κόσμος που δεν κάνει μακρινά ταξίδια, από άνθρωπο σε άνθρωπο διαφέρουν πολύ οι ανάγκες και οι συνήθειες.
 
Last edited:

Sassenach77

Member
Μηνύματα
5.415
Likes
13.043
Επόμενο Ταξίδι
Ιταλία
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γη του Πυρός
Όταν έχεις τεντωσει ένα υπερατλαντικο (το έχω κάνει), η μόνη διαφορά στον ύπνο μεταξύ business και economy για μένα είναι ότι μπορεί να μην πρηστουν τα πόδια. Κατά τ άλλα εγώ κοιμόμουν 11 ώρες σερί στο αεροπλάνο και τις επόμενες δύο μέρες στην δουλειά κοιμόμουν με τα μάτια ανοιχτά από το τζετ λακ....
Για μένα όσες ώρες και να κοιμηθείς σε ένα υπερατλαντικο δεν μετράνε, γιατί κοιμάσαι "λάθος ώρες" για την Ελλάδα.
 

vanda

Member
Μηνύματα
499
Likes
1.868
Επόμενο Ταξίδι
Κοπεγχάγη
Ονειρεμένο Ταξίδι
Βιετνάμ
Με χαρά παρατήρησα ότι μου δώσανε παράταση για άλλους 6 μήνες στην διατήρηση της silver βαθμίδας μου miles and bonus. Όλα τα προνόμια (κουπόνια για lounges, αναβάθμιση θέσης κ.α.) ισχύουν για αυτό το διάστημα.

Και να σκεφτείτε ότι όταν τους είχα ζητήσει (στο chat) πριν λίγο καιρό παράταση για 2 ημέρες, μου είχαν πει ότι δεν γίνεται!
 

Thanos92

Member
Μηνύματα
1.485
Likes
3.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλαιός Άγιος Αθανάσιος
Με χαρά παρατήρησα ότι μου δώσανε παράταση για άλλους 6 μήνες στην διατήρηση της silver βαθμίδας μου miles and bonus. Όλα τα προνόμια (κουπόνια για lounges, αναβάθμιση θέσης κ.α.) ισχύουν για αυτό το διάστημα.

Και να σκεφτείτε ότι όταν τους είχα ζητήσει (στο chat) πριν λίγο καιρό παράταση για 2 ημέρες, μου είχαν πει ότι δεν γίνεται!
Καλημέρα. Όλοι μας την ίδια παράταση πήραμε.
 

vanda

Member
Μηνύματα
499
Likes
1.868
Επόμενο Ταξίδι
Κοπεγχάγη
Ονειρεμένο Ταξίδι
Βιετνάμ
Καλημέρα. Όλοι μας την ίδια παράταση πήραμε.
Ναι, φυσικά, απλά το γράφω γιατί δεν με ενημέρωσε η Aegean (με μέηλ η μνμ) και δεν ήξερα ότι ισχύει. Θα μπορούσα να μην το έχω ελέγξει και να μην τα χρησιμοποιούσα έγκαιρα. Μπορεί να συμβεί και σε κάποιον άλλον!

Edit: τελικά μου ήρθε σήμερα το απόγευμα ενημερωτικό mail 😊😊😊
 
Last edited:

cool_alex

Member
Μηνύματα
16
Likes
23
Η παράταση κατά 6 μήνες είναι και για την gold βαθμίδα ή μόνο για τη silver;
Μόλις μπήκα μόλις στο λογαριασμό μου και μου μείωσαν τον απαιτούμενο αριθμό μιλίων για τη διατήρηση της gold κατά 3000. Άρα απαιτειται η συλλογή 9000 μιλίων αντί για 12000.
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
1.836
Likes
4.794
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ονειρεμένο Ταξίδι
Sudamerica :)
Εγώ πάλι νομίζω ότι το μεγαλύτερο κέρδος από τα μίλια το βγάζεις όταν μαζευτούν πολλά σε μεγάλο χρονικό διάστημα, άρα όταν δεν γίνονται στο μεταξύ μικροεξαργυρώσεις σε κοντινούς προορισμούς, και στο τέλος γίνουν ταξίδι σε άλλη ήπειρο με μέλος της Star Alliance.
Οπότε κάπως έτσι σταματάει η Aegean να είναι πειρασμός.
Τα μίλια είναι για να μαζεύονται αργά και να ξοδεύονται μπαμ σε ένα μπίζνες υπερατλαντικό ή άλλο μεγάλο ταξίδι. Εκεί πιάνουν τη μέγιστη αξία τους, σε εισιτήρια που κοστίζουν 2000€ και άνω. Και μη πει κάποιος ότι δεν αξίζει να ταξιδέψεις μπίζνες 9-10+ ώρες, οποιος δεν το χει κάνει δε ξέρει τι χάνει
Ξοδεύονται σε ακόμη καλύτερη απόδοση σε one way μεγάλων αποστάσεων και open jaw.

Με τη μπίζνες εγώ δεν τρελαίνομαι κιόλας. Όταν μου τη δίνουν upgrade την παίρνω αλλά δε χαλάω μίλια για μια κάποια άνεση παραπάνω 10-12 ωρών, προτιμώ τις εσωτερικές της Μικρονησιας με 12.500 μίλια αντί για 350 ευρώ την καθεμία ή να πάω Ιαπωνία και να γυρίσω από Ταϊλάνδη.
1) Χιλιες φορες καλυτερα να στριμωξω λιγοτερο το ταξιδι και να βγαλω νια νυχτα κανονικου υπνου σε κρεβαταρα παρα στις συνθηκες του αεροπλανου με πρησμενα ποδια απο την πιεση του αερα και τα αυτια κουδουνια. Ενα business τρωει τοσες χιλιαδες μιλια που ειμαι βεβαιη οτι δεν αντιστοιχει σε μια νυχτα υπνου που κανει καποιος οικονομια.

2) Με ποσες χιλιαδες μιλια ξεπληρωνεις τα γευματα ενος στοπ οβερ? Αν κανω την αναγωγη σε δωρεαν εισιτηριο που αντιστοιχουν και θα εβγαζες αντιλαμβανεσαι ποσο τα πληρωνεις?

Στην Ευρωπη για καθε 10.000 μιλια εξοικονομω περιπου 80 ευρω κατα μ.ο. Δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω διπλα μιλια για να ισοφαρησω μια τυροπιτα, αλλα 80 ευρω σε αξια.
Καλα για διηπειρωτικο ειναι σαν να "πληρωνεις" σε μιλια αστερι Μισλεν ενω τρως κετερινγκ.
Οι πιο σωστές κουβέντες από τους προλαλήσαντες.

Ένα one way διηπειρωτικό αγορασμένο με μίλια:

α) το συνδυάζεις με το να επιλέξεις διαφορετικό αεροδρόμιο άφιξης/αναχώρησης, το οποίο ενδεχομένως το ένα one-way να το έχεις βρει σε προσφορά. Σε διαφορετική περίπτωση το να αγόραζες δυο εισιτήρια για 2 αεροδρόμια μακρινής απόστασης μπορεί να σου βγει ο κούκος αηδόνι.

β) Ευελιξία να κάνεις το εισιτήριο ό,τι θέλεις. Δυο φορές το έχω κάνει με διηπειρωτικό εισιτήριο που έπρεπε να το αλλάξω σε άλλη ημερομηνία, το 2020 είχε μια χρέωση αλλαγής 20 ευρώ και πριν λίγες μέρες από Βραζιλία για Ελλάδα η αλλαγή ήταν δωρεάν. Σε πόσα εκατοντάδες ευρώ άραγε να αποτιμάται αυτή η αίσθηση ευελιξίας στο ταξίδι σου και ειδικότερα σε μια τέτοια last minute αλλαγή;

Και φυσικά υπάρχουν ευκαιρίες που πρέπει να τις ψάχνουμε. Όταν μπορεί κάποιος να πληρώσει 12500 μίλια και 5 ευρώ φόρους για ταξίδι Νέα Υορκη-Σαν Φρανσίσκο, ταξίδι διάρκειας 6 ωρών, γιατί να δώσει 10000 μίλια και 32 ευρώ φόρους στο Αθήνα-Ηράκλειο/Θεσσαλονίκη κλπ για ταξίδι μισής ώρας;
 
Last edited:

Thanos92

Member
Μηνύματα
1.485
Likes
3.276
Επόμενο Ταξίδι
Παλαιός Άγιος Αθανάσιος
Οι πιο σωστές κουβέντες από τους προλαλήσαντες.

Ένα one way διηπειρωτικό αγορασμένο με μίλια:

α) το συνδυάζεις με το να επιλέξεις διαφορετικό αεροδρόμιο άφιξης/αναχώρησης, το οποίο ενδεχομένως το ένα one-way να το έχεις βρει σε προσφορά. Σε διαφορετική περίπτωση το να αγόραζες δυο εισιτήρια για 2 αεροδρόμια μακρινής απόστασης μπορεί να σου βγει ο κούκος αηδόνι.

β) Ευελιξία να κάνεις το εισιτήριο ό,τι θέλεις. Δυο φορές το έχω κάνει με διηπειρωτικό εισιτήριο που έπρεπε να το αλλάξω σε άλλη ημερομηνία, το 2020 είχε μια χρέωση αλλαγής 20 ευρώ και πριν λίγες μέρες από Βραζιλία για Ελλάδα η αλλαγή ήταν δωρεάν. Σε πόσα εκατοντάδες ευρώ άραγε να αποτιμάται αυτή η αίσθηση ευελιξίας στο ταξίδι σου και ειδικότερα σε μια τέτοια last minute αλλαγή;

Και φυσικά υπάρχουν ευκαιρίες που πρέπει να τις ψάχνουμε. Όταν μπορεί κάποιος να πληρώσει 12500 μίλια και 5 ευρώ φόρους για ταξίδι Νέα Υορκη-Σαν Φρανσίσκο, ταξίδι διάρκειας 6 ωρών, γιατί να δώσει 10000 μίλια και 32 ευρώ φόρους στο Αθήνα-Ηράκλειο/Θεσσαλονίκη κλπ για ταξίδι μισής ώρας;
Εννοείται πως όλα αυτά είναι ωραία και σωστά, από την άλλη όμως δεν κάνουμε όλοι τέτοιες πτήσεις και πόσο μάλλον συχνά πυκνά...

Εμείς οι κοινοί θνητοί έχουμε ποιο απλούς στόχους...Προς το παρών βέβαια 😁
 

orestcrete

Member
Μηνύματα
1.836
Likes
4.794
Επόμενο Ταξίδι
Iceland
Ονειρεμένο Ταξίδι
Sudamerica :)
Εννοείται πως όλα αυτά είναι ωραία και σωστά, από την άλλη όμως δεν κάνουμε όλοι τέτοιες πτήσεις και πόσο μάλλον συχνά πυκνά...

Εμείς οι κοινοί θνητοί έχουμε ποιο απλούς στόχους...Προς το παρών βέβαια 😁
Όλοι κοινοί θνητοί είμαστε :D δεν είναι πυρηνική φυσική το διηπειρωτικό ταξίδι.

Αυτό που προσπαθούμε (νομίζω) όλοι να τονίσουμε είναι ότι μπορείς να μαζεύεις μίλια με κάθε τρόπο (ραπανάκια και γιαούρτια απο το σουπερ μάρκετ, κωτσόβολο,μίλια από ταξίδια κλπ) τα οποία μπορούν να σε φέρουν πιο κοντά σε τρομερούς προορισμούς, που ένα αεροπορικό εισιτήριο θα το έκανε απαγορευτικό.

Είναι λοιπόν κρίμα 1) να μη μαζεύεις μίλια ενώ έχεις την ευκαιρία να το κάνεις και 2 ) να μαζεύεις και εν τέλει να ξοδευτούν αυτά τα μίλια για να κάνεις ένα εσωτερικό ταξίδι στην Ελλάδα ή και στην Ευρώπη, που η εξοικονόμηση που σου παρέχει είναι κάποιες δεκάδες ευρώ, ενώ σε ένα διηπειρωτικό είναι κάποιες εκατοντάδες ευρώ.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
31.952
Μηνύματα
791.437
Μέλη
36.545
Νεότερο μέλος
Alexandros!!

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom