• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιος - Οκτώβριος 2021 !

Τι γίνεται μετά την ακύρωση!!!

arpakollas

New Member
Μηνύματα
4
Likes
0
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο
Ταξίδι-Όνειρο
Βαρκελώνη
Η γκαντεμιά η ίδια έπεσε πάνω μου!!!

Μια παρέα 6 ατόμων (3 ζευγάρια) οργανώσαμε πληρώς το ταξίδι μας για Βερολίνο ώσπου η ΑΔΕΔΥ έκανε μια (μπραφ) και τα διέλυσε όλα.

Ακυρώνεται η πτήση μας λόγω της απεργίας στις 10/02/2010. Μέσα στον πανικό και την απογοήτευση μας ενημερώνει η EasyJet ότι μπορούμε είτε να κάνουμε Refund είτε να κάνουμε Free Tranfer για μια άλλη ημερομηνία μέσα σε 30 ημέρες χωρίς καμία επιβάρυνση.

Η κράτηση για το 6 άτομα ήταν σε ένα κωδικο (μια κρατηση για 6 άτομα) και η easy jet στο email που έκανε μας δίνει το δικαίωμα είτε να κάνουμε Refund είτε Free Tranfer τονίζοντας ότι είναι μοναδική επιλογή μας.

Το πρόβλημα όμως δημιουργήθηκε όταν η ομάδα των 6 διασπάστηκε. Οι 4 μπορούσαν να μεταφέρουν τα εισητήρια αλλα οι άλλοι 2 δε μπορούσαν, λόγω αδειών. Τηλεφωνούμε στο 2310489068 τηλ της Easy στο Μακεδονία και μια εξυπηρετικότατη κοπέλα μας λέει ότι μπορεί να μεταφέρει τα 4 εισητήριά, όπως και έκανε, αλλά δε μπορεί να κάνει το refund και πρέπει να καλέσουμε την Easy sto 2103530300 το οποίο όμως συνδέεται με Λονδίνο.

Τους 2 τους ζώσανε τα φίδια.

Δύο μέρες τώρα το τηλέδωνο έγινε σκουλαρίκι αλλά κανείς δεν απαντα!!!

Αναγκαζόμαστε να στείλουμε email και μέσα σε λίγη ώρα μας απαντάνε ότι δέχονται μεγάλο αριθμό email και ότι θα αργήσουν να μας απαντήσουν στο αίτημα μας και να μη ξαναστείλουμε άλλο email. ************* φωνάξαμε με ένα στώμα μια φωνή!!!

Πείτε μου τι κάνουμε!!!! Οχι πείτε μου!!!!
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.014
Μηνύματα
923.991
Μέλη
39.732
Νεότερο μέλος
Gregorykani

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom