DIONISIS1965
New Member
Καλησπέρα! Στις 7/1/13 στο αεροδρόμιο της Βαρσοβίας μια ώρα πριν την αναχώρηση τής πτήσης για Αθήνα (μέσω Κίεβο) μας ενημέρωσαν ότι η πτήση δεν θα πραγματοποιηθεί, επικοινωνήσαμε με το πρακτορείο μας το οποίο μας είπε 'ότι είμαστε υποχρεωμένη εμείς να βρούμε άλλο εισιτήριο με άλλη αεροπορική εταιρεία με δικά μας έξοδα.Ήταν πολλή δύσκολο να βρούμε εισιτήρια επιστροφής και όταν βρήκαμε τα ακριβοπληρώσαμε.Η ταλαιπωρία ήταν μεγάλη κqi ύστερα από 10 ώρες φτάσαμε Αθήνα (μέσω Μονάχου). Σίγουρα ο τρόπος που μας αντιμετώπισε το πρακτορείο ,που μας εξέδωσε τα εισιτήρια μας στην Ελλάδα, δεν ήταν και ο καλύτερος.
Αλήθεια τι γίνετε όταν έχεις πληρώσει εισιτήρια επιστροφής πριν τρείς μήνες και ενώ βρίσκεσαι στο αεροδρόμιο σου ανακοινώνει ο αερομεταφορέας (Aerosvit) ότι η πτήση ακυρώθηκε και δεν έχει άλλο τρόπο να σε επιστρέψει στην Ελλάδα; και εάν δεν έχεις χρήματα να αγοράσεις άλλο εισιτήριο τι γίνετε;
Τέλος, πως μπορούμε να αποζημιωθούμε για την ταλαιπωρία αλλά και για τα εισιτήρια επιστροφής;
Eυχαριστώ!
Αλήθεια τι γίνετε όταν έχεις πληρώσει εισιτήρια επιστροφής πριν τρείς μήνες και ενώ βρίσκεσαι στο αεροδρόμιο σου ανακοινώνει ο αερομεταφορέας (Aerosvit) ότι η πτήση ακυρώθηκε και δεν έχει άλλο τρόπο να σε επιστρέψει στην Ελλάδα; και εάν δεν έχεις χρήματα να αγοράσεις άλλο εισιτήριο τι γίνετε;
Τέλος, πως μπορούμε να αποζημιωθούμε για την ταλαιπωρία αλλά και για τα εισιτήρια επιστροφής;
Eυχαριστώ!