ερασμους Αμβούργο ή Κολωνία

panagiwtis9

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ και αποφάσισα να πάω ερασμους. Έχω καταλήξει λοιπόν στο δίλλημα μεταξύ 2 πόλεων. Όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο είμαι ανάμεσα σε κολωνία και αμβούργο. απο ότι έχω καταλάβει απο αυτα που εχω διαβάσει το αμβούργο ειναι πιο ωραία πόλη αλλα στην κολωνια ειναι πολύ καλυτερο το πανεπιστημιο καθώς στο αμβούργο θα πάω στο πολυτεχνείο του και οχι στο κανονικό πανεπιστημιο οπως στην κολωνια. έχει κάποιος άποψη γύρω απο τις 2 αυτές πόλεις;
 

chris7

Member
Μηνύματα
3.099
Likes
23.957
Επόμενο Ταξίδι
Λουξεμβούργο
Ταξίδι-Όνειρο
Καναδάς
είμαι φοιτητής στην ΑΣΟΕΕ και αποφάσισα να πάω ερασμους. Έχω καταλήξει λοιπόν στο δίλλημα μεταξύ 2 πόλεων. Όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο είμαι ανάμεσα σε κολωνία και αμβούργο. απο ότι έχω καταλάβει απο αυτα που εχω διαβάσει το αμβούργο ειναι πιο ωραία πόλη αλλα στην κολωνια ειναι πολύ καλυτερο το πανεπιστημιο καθώς στο αμβούργο θα πάω στο πολυτεχνείο του και οχι στο κανονικό πανεπιστημιο οπως στην κολωνια. έχει κάποιος άποψη γύρω απο τις 2 αυτές πόλεις;
Και οι δύο πόλεις μου αρέσουν πολύ αλλά δεν ξέρω τίποτε σχετικά με τα πανεπιστήμιά τους.
 

panagiwtis9

New Member
Μηνύματα
3
Likes
0
τις έχεις επισκεφτεί;εσύ που θα προτιμούσες να μείνεις; από άποψη ζωής η κολωνία έχει (νυχτερινή κλπ); επειδή για το αμβούργο έχω διαβάσει ότι είναι πολύ καλά.
 

Krazykat

Member
Μηνύματα
268
Likes
543