• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιανουάριος - Μάιος 2022 !

Γενικά υποχρεώσεις της αεροπορικής εταιρείας προς τους επιβάτες;

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.340
Likes
2.114
Υπάρχει κάτι που δικαιούμαστε για αποζημίωση; Ρωτάω έτσι απλά για να ξέρω. Ευχαριστώ πολύ, Βασιλης.
Εγώ θα ξαναεπικοινωνούσα με την Ethiopian και θα ζητούσα να το ρυθμίσουν. Ή αν είχαν πληρωθεί οι θέσεις, θα ζητούσα αντιλογισμό του ποσού αυτού. Αποζημίωση άλλη για θέσεις στην ίδια κατηγορία, δεν νομίζω να υφίσταται, εντός ή εκτός Κανονισμού.
 

BASILISPAP

Member
Μηνύματα
636
Likes
3.674
Επόμενο Ταξίδι
Απο εδώ και από εκεί...
Ταξίδι-Όνειρο
ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Ήταν πτήση με μίλια η αγορασμένο εισιτήριο; Σας ανακοινώσαν τον λόγο ακύρωσης;
Αν έχετε ιδιωτική ασφάλεια η τα εισιτήρια είναι αγορασμένα με κάρτα που παρέχει ασφάλεια ίσως μπορέσετε να διεκδικήσετε αποζημιώσεις.
Καλησπέρα, ήταν εισητηρια κανονικά, πληρωμένα από εμάς. Λόγος ακύρωσης, μόνο γενικότητες.
" Your flight has been cancelled due to unplanned circumstances".
Ασφάλεια έχουμε μόνο για ασθένεια.
Ευχαριστώ για την απάντηση, ήταν απλά έτσι για να μάθω κάτι περισσότερο!
 

delmem39718

Banned
Μηνύματα
2.781
Likes
13.456
Καλησπέρα, ήταν εισητηρια κανονικά, πληρωμένα από εμάς. Λόγος ακύρωσης, μόνο γενικότητες.
" Your flight has been cancelled due to unplanned circumstances".
Ασφάλεια έχουμε μόνο για ασθένεια.
Ευχαριστώ για την απάντηση, ήταν απλά έτσι για να μάθω κάτι περισσότερο!
Οι Αιθίοπες πιστεύω άψογοι που σας δρομολόγησαν με τους Τούρκους. Καλη επιστροφή.
 

touzou

Member
Μηνύματα
10
Likes
78
Καλησπέρα, πέταξα χθες από Αθήνα προς Σικαγο (ORD) με την united, και η πτήση είχε καθυστέρηση 5 ώρες. Μας έδωσαν κάποια voucher για φαγητό όταν παραδώσαμε βαλίτσες. Δικαιούμαι κανονικά αποζημίωση, μέσω του EU261 σωστά; Εάν ναι, συμπληρώνω την αίτηση μέσα από το site της united?
 

poised

Member
Μηνύματα
1.205
Likes
9.866
Μηνύματα
15
Likes
28
Αν η πτήση σας ακυρώθηκε ή καθυστέρησε πάνω από 3 ώρες, τότε μπορεί να δικαιούστε αποζημίωση βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 261/2004. Φυσικά, όλα εξαρτώνται από τις συνθήκες — αν δεν οφείλεται σε έκτακτους λόγους όπως ο καιρός ή απεργίες, η αεροπορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να καταβάλει αποζημίωση.
 

Grtraveler

Member
Μηνύματα
421
Likes
485
Εσωτερική πτήση, καθυστέρηση 2 ώρες (καθυστέρηση + ταξίδι σχεδόν 3 ώρες) έδωσαν 4€ κουπόνι για φαγητό.....
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.232
Μηνύματα
938.620
Μέλη
39.939
Νεότερο μέλος
Tr1anto

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom