Καλησπέρα στους συμφορουμίτες. Διαβάζοντας τα φόρουμ έχουμε σε αρκετές περιπτώσεις σαν δεδομένο οτι κάποιος θα χάσει μια πτήση ανταπόκρισης με ευθύνη της εταιρίας. Δηλαδή αργεί μια πτήση, η εταιρία δεν περιμένει και ο άμοιρος επιβάτης τρέχει και διαπιστώνει οτι το αεροπλάνο έχει φύγει κτλ κτλ. Αν σε κάποια ανταπόκριση 1-2 ωρών ο επιβάτης βγεί απο το αεροδρόμιο να συναντήσει κάποιο φίλο βρε παιδί μου και ξεχαστεί ή χαθεί μέσα στο αεροδρόμιο, το αεροπλάνο φεύγει οπότε έχει αυτός την ευθύνη τι γίνεται? Ισχύει οτι αν πχ κάποιος έχει κλείσει δρομολόγιο ΑΘΗΝΑ-ΜΟΝΑΧΟ-ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ-ΜΟΝΑΧΟ-ΑΘΗΝΑ και ξεμείνει στο Μόναχο τότε αυτομάτως η αεροπορική εταιρία συστεμικά ακυρώνει και την πτήση επιστροφής του? Δηλαδή, ενω έχει πληρώσει και τέλος πάντων διαθέσει κάποια χρήματα για να κλείσει με κάποια αλλη εταιρία αλλη πτηση για να μεταβεί στην Στοκχόλμη τότε η άλλη πτήση επιστροφής του θα έχει ακυρωθεί, οπότε πρέπει να κλείσει κι'αλλο εισιτήριο για να γυρίσει απο Στοκχόλμη-Αθήνα???
Με τις βαλίτσες που μπορεί να πάνε Στοκχόλμη τι παίζει? Μπορεί να ειδοποιήσει κάποιον απο το αεροδρόμιο να τις μαζέψει κάπου και όταν πάει Στην Στοκχόλμη να τις πάρει??? Πολύ εξειδικευμένες ερωτήσεις, το ξέρω αλλα για κάποιον που ταξιδεύει συνέχεια μπορεί να του συμβεί...αν κάποιος ξέρει ας δώσει τα φώτα του τι παίζει με τους νόμους των εταιριών σε αυτές τις περιπτώσεις! thanks 
