A330-300 , Α319 ,Α 320Αν το αεροπλάνο είναι 767 ή ΙL-96 ούτε καν να το σκεφτείς, αν είναι άλλο προχώρα, γιατί θα είναι καινούργιο... από πλευράς service και φαγητού λίγα πράγματα... με λίγα λόγια αν την βρίσκεις καμιά εκατοπενηνταριά ευρώ φτηνότερη και το αεροπλάνο είναι καινούργιο τσίμπα την...
Λένε μπες.A330-300 , Α319 ,Α 320
Tι λενε αυτα ?
Θεωρητικά η Aeroflot μεταφέρει όλες τις διεθνείς της πτήσεις από το 2 στο ολοκαίνουργιο Terminal D (άνοιξε πριν δυο χρόνια - πέρασα από κει πριν λίγους μήνες και ήταν εξαιρετικό). Στην πράξη, της έχει πάρει πάνω από χρόνο να το κάνει. Προς το παρόν, η πτήση από/προς Αθήνα έχει μεταφερθεί, ενώ εκείνη για Πεκίνο είναι ακόμα στο παλιό, αλλά πρόκειται κι αυτή να μεταφερθεί (άγνωστο πότε).Πρώτα απόλα αυτό με τα δυστυχήματα είναι τρίχες κατσαρές... μην ακούω σάχλες...
Το θεματάκι με το Πεκίνο και την Aeroflot είναι μυστήριο... πρέπει να κοιτάξεις καταρχήν το connection... αν είναι πάνω από τρεις ώρες δεν παλεύεται... ούτε να κάτσεις καλά καλά δεν θα βρεις στο χάλι που λέγεται Σερεμέτιεβο 2... από εκεί και μετά κοίτα με τι αεροπλάνο κάνεις το Μόσχα - Πεκίνο... αν είναι 767 μακριά και αγαπημένοι... είναι σκέτη γαλέρα... αν είναι με 330 έμπαινε και γοήτευε... η πτήση θα είναι μια χαρά...
Ένα 767 μπορεί να είναι από εντελώς χάλια ώς σούπερ. Εξαρτάται από τη διαμόρφωση που του έχει κάνει η αεροπορική, το πότε κατασκευάστηκε κλπ. Ο Traveller σου εξηγεί ότι τα συγκεκριμένα 767 της Αεροφλότ είναι προς αποφυγή.....Αρχικα, σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Εφοσον η εταιρεια ειναι αξιοπιστη, τωρα σκεφτομαι το αλλο θεμα που ειπε ο φιλος Traveller.
Απ' οτι βλεπω εχει 767 η Aeroflot. Ενω η Lufthansa εχει 330.
Τοσο χαλια ειναι τα 767? Ξερω οτι δεν εχουν π.χ ατομικη τηλεοραση και οτι πρεπει να ειναι πιο στενα τα καθισματα....