• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Μάρτιο - Μάιο 2020 !

Αεροδρόμιο Αθηνών Ελ.Βενιζέλος (ΑΤΗ)

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.819
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
βλεπει κανεις τι μεγαλο στοιχημα εχασε (για ακομα μια φορα) η Ελλαδα μας για να γινει ανταγωνιστικη...

Να χαιρομαστε τα μυαλα τους...
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι λίγα πράγματα θα μπορούσε να κάνει η Ελλάδα ως επίσημο κράτος, καθώς το Ελ. Βεν. το έφτιαξε και το διαχειρίζεται (δεν ξέρω για πόσα χρόνια ακόμη προβλέπεται στη σύμβαση) η Hochtief.

Τώρα θα μου πεις: Γιατί το δώσανε σ'αυτούς, κλπ. κλπ. μ'αυτούς τους όρους κλπ. κλπ. Πιάσ' τ' αυγό και κούρευ' το δηλαδή...
 

Samion

Member
Μηνύματα
10.487
Likes
9.486
Επόμενο Ταξίδι
Παλέρμο
υπάρχουν και καλά νέα...εκ φύσεως αισιόδοξος..
με 777-300 πλέον οι εμίρηδες, σημαντική αναβάθμιση..
με 330 η Delta για JFK όπως και οι κινέζοι που επανέρχονται...
η Air One για Βενετία σε εξευτελιστική τιμή..κλπ..
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος, αλλά νομίζω ότι λίγα πράγματα θα μπορούσε να κάνει η Ελλάδα ως επίσημο κράτος, καθώς το Ελ. Βεν. το έφτιαξε και το διαχειρίζεται (δεν ξέρω για πόσα χρόνια ακόμη προβλέπεται στη σύμβαση) η Hochtief.

Τώρα θα μου πεις: Γιατί το δώσανε σ'αυτούς, κλπ. κλπ. μ'αυτούς τους όρους κλπ. κλπ. Πιάσ' τ' αυγό και κούρευ' το δηλαδή...
Αμα δεν κανω λαθος φιλε η Hochtief ειχε ποσοστο και οχι ολοκληρο το αεροδρομιο.Οπως κ να χει το κρατος μπορουσε να φερει λογο ειτε μεσω ρητρων και συμφωνιων στο συμβολαιο ειτε στις συζητησεις πριν γινει φυσικα.

Οταν ειναι 40 χλμ απο την πολη,δεν ειχε φτιαχτει η προσβαση οταν ανοιξε (πχ η Βαρης-Κορωπιου ειχε μια λωριδα κυκλοφοριας και το μετρο/προαστιακος δεν υπηρχαν),οταν δεν ειχε προβλεφθει ο παραγοντας θορυβου των αεροσκαφων (ο ενας διαδρομος ειναι κλειστος με αποφαση (ΝΟΤΑΜ) μεχρι τις 7.30 το πρωι),οταν λοιπον υπαρχει τοση προχειροτητα κ ολοι ετρεχαν κ πιεζαν για να γινει εμενα μου βρωμαει κατι...

Παντως σε αυτο που λες,αμα δεν εχει ενα κρατος λογο για αεροδρομιο που γινεται στο εδαφος του τοτε ποιος εχει? Σαν να σου ερθει ο μαραγκος σπιτι κ να σου κανει κουφωματα,καναλια και κρυφους φωτισμους χωρις να εχεις εσυ να πεις κατι για τις εργασιες ή για το αμα σου αρεσει..:xmas_wink:
 

babaduma

Member
Μηνύματα
5.057
Likes
7.819
Επόμενο Ταξίδι
terra incognita
Ταξίδι-Όνειρο
α του Κενταύρου
Μάλλον δεν κατάλαβες αυτό που είπα...

Ένα πράγμα είναι η σύμβαση που υπογράφτηκε από το Κράτος με την εταιρία και οι όροι που (της/μας) επιβλήθηκαν.

Άλλο πράγμα είναι το πώς φτιάχτηκε το αεροδρόμιο (οι προδιαγραφές του, δηλαδή) και αν έγινε σύμφωνα με τις συμφωνίες κλπ. κλπ.
 

elefinor

Banned
Μηνύματα
187
Likes
59
Οταν ειναι 40 χλμ απο την πολη,δεν ειχε φτιαχτει η προσβαση οταν ανοιξε (πχ η Βαρης-Κορωπιου ειχε μια λωριδα κυκλοφοριας και το μετρο/προαστιακος δεν υπηρχαν),οταν δεν ειχε προβλεφθει ο παραγοντας θορυβου των αεροσκαφων (ο ενας διαδρομος ειναι κλειστος με αποφαση (ΝΟΤΑΜ) μεχρι τις 7.30 το πρωι),οταν λοιπον υπαρχει τοση προχειροτητα κ ολοι ετρεχαν κ πιεζαν για να γινει εμενα μου βρωμαει κατι...

:xmas_wink:
α)Όλα τα σύγχρονα αεροδρόμια είναι μακριά από το κέντρο των πρωτεουσών/μεγαλουπόλεων , τις οποίες εξυπηρετούν. Βρίσκεται σε λογική απόσταση από το κέντρο ( Η θέση του είναι εντελώς λάθος, αλλά αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης, ανευ νοήματος πλέον)
β) Η συγκοινωνιακή σύνδεση με την Αθήνα είναι πληρέστατη και εξυπηρετική.
γ) Θέματα θορύβου αντιμετωπίζουν όλα τα αεροδρόμια ( κορυφαίο παράδειγμα το Χίθροου), γι΄αυτό περιορίζονται/καταργούνται πολλές νυκτερινές πτήσεις.
Εξάλλου, από πού κι ως πού από τη μια μέρα στην άλλη μόλις αντικαταστήσαμε το τριτοκοσμικό Ελληνικό, θέλαμε να εξελιχθούμε σε διεθνή κόμβο μεταφορών, να κοντράρουμε το Dubai και λοιπά άλλα ,μάλλον ανεδαφικά,που διαβάζω.

Αυτό πάντως που παρατήρησε ανωτέρω ο traveladdict δυστυχώς ισχύει. Όσο περνάει ο καιρός, το Ελ.Βεν γίνεται όλο και πιο ήσυχο ( σε εκνευριστικό βαθμό).
 

ANEL

Member
Μηνύματα
1.029
Likes
340
Αυτό πάντως που παρατήρησε ανωτέρω ο traveladdict δυστυχώς ισχύει. Όσο περνάει ο καιρός, το Ελ.Βεν γίνεται όλο και πιο ήσυχο ( σε εκνευριστικό βαθμό).

απλά υποβαθμίζεται τώρα που είναι ώρα να ξεπουληθεί και αυτό εξ ολοκλήρου..μετά θα ζωντανέψει ξανά!
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
η Air Canada μειώνει σε δύο την εβδομάδα, από τρεις, τις πτήσεις για Μόντρεαλ και τέσσερις την εβδομάδα, από έξι, τις πτήσεις για Τορόντο,

Και ένα δικό μου σχόλιο: Έχετε προσέξει πόσο ήσυχο είναι το Βενιζέλος τελευταία? Ειδικά αν έρχεστε από μεγάλο αεροδρόμιο του εξωτερικού?
Οι loco μια χαρά είναι για να πετάει ο κοσμάκης φτηνά. Αναλογιστείτε μόνο, ότι τα λεφτά δεν πάνε σε υπαλλήλους - γιατί έχουν ελάχιστους, όλα γίνονται ηλεκτρονικά - αλλά στα 2-3 αφεντικά.
Και στην τελική δημιουργείται μονοπώλιο, ή έστω ένα ολιγοπώλιο.
Επίσης αν σταματήσουν δρομολόγια στην καλύτερη, ή κλείσουν εταιρείες στη χειρότερη, μιλάμε για πολύ κόσμο που θα μείνει στο δρόμο.
Η AC δεν είναι seasonal? Μου είχε κάνει εντύπωση όταν η Thai σταμάτησε την Αθήνα. Βασικά μιλάμε για αεροδρόμιο Ευρωπαικής πρωτεύουσας με μόνο μια non-seasonal μια διαδρομή για Β. Αμερική και μία για Ασία (με stop over στη Κων/πολη).


Το πρόβλημα με τις λόκο είναι όταν κάνουν slot/route war. Αν ας πούμε η Αθήνα μπορεί να σηκώσει μόνο μια πτήση για Παρίσι την ημέρα και η Easy μπει στην αγορά, ρίχνει τις τιμές και φεύγει με μεγάλη πληρότητα και η Air France αναγκάζετε να βγει από τη διαδρομή, τότε το κοινό χάνει την ευκαιρία να πετάξει μέσω CDG για άλλους προορισμούς. Τουλάχιστον αυτό είχε γίνει στην Αμερική για τα μικρότερα αεροδρόμια προς Βοστόνη και Miami με τη Southwest.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Πάντως το πιο ήσυχο αεροδρόμιο της Ευρώπης δεν είναι το Ελ. Βενιζέλος. Είναι αυτό:
Ciudad Real Central Airport - Wikipedia, the free encyclopedia
Καλά αυτό αλλά αν περάσεις απο Pittsburgh, CVG, ή St. Louis θα δεις πραγματικά δοξασμένα αεροδρόμια να έχουν μετατραπεί σε φαντάσματα.
 

cacofonix

Member
Μηνύματα
81
Likes
3
Λίγο αργοί είναι οι τύποι...Είχα καιρό να πάω στο Ελ. Βενιζέλος...και ξαναπήγα πριν 1 μήνα περίπου...και έλεγα ακριβώς τα ίδια στο γέρο μου...
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
Μάλλον δεν κατάλαβες αυτό που είπα...

Ένα πράγμα είναι η σύμβαση που υπογράφτηκε από το Κράτος με την εταιρία και οι όροι που (της/μας) επιβλήθηκαν.

Άλλο πράγμα είναι το πώς φτιάχτηκε το αεροδρόμιο (οι προδιαγραφές του, δηλαδή) και αν έγινε σύμφωνα με τις συμφωνίες κλπ. κλπ.
κατσε βρε φιλε...η συμβαση λεει κ τις προδιαγραφες μεσα...δεν ειναι αρπακολλατζιδικη δισελιδη συμφωνια...ετσι δεν ειναι?
 

Kostis

Member
Μηνύματα
267
Likes
35
Επόμενο Ταξίδι
Τωρα για λιγο στ'αυγα μας
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικος
α)Όλα τα σύγχρονα αεροδρόμια είναι μακριά από το κέντρο των πρωτεουσών/μεγαλουπόλεων , τις οποίες εξυπηρετούν. Βρίσκεται σε λογική απόσταση από το κέντρο ( Η θέση του είναι εντελώς λάθος, αλλά αυτό είναι θέμα άλλης συζήτησης, ανευ νοήματος πλέον)
β) Η συγκοινωνιακή σύνδεση με την Αθήνα είναι πληρέστατη και εξυπηρετική.
γ) Θέματα θορύβου αντιμετωπίζουν όλα τα αεροδρόμια ( κορυφαίο παράδειγμα το Χίθροου), γι΄αυτό περιορίζονται/καταργούνται πολλές νυκτερινές πτήσεις.
Εξάλλου, από πού κι ως πού από τη μια μέρα στην άλλη μόλις αντικαταστήσαμε το τριτοκοσμικό Ελληνικό, θέλαμε να εξελιχθούμε σε διεθνή κόμβο μεταφορών, να κοντράρουμε το Dubai και λοιπά άλλα ,μάλλον ανεδαφικά,που διαβάζω.

Αυτό πάντως που παρατήρησε ανωτέρω ο traveladdict δυστυχώς ισχύει. Όσο περνάει ο καιρός, το Ελ.Βεν γίνεται όλο και πιο ήσυχο ( σε εκνευριστικό βαθμό).
Να τα παρουμε εισαι λαθος κ δεν θες να το παραδεχτεις κ τα λες ανεδαφικα :)

Αποστασεις απο τις πολεις (που λες οτι οι μεγαλες πολεις τα εχουν μακρια τα αεροδρομια)
Της Μαδριτης ειναι 25χλμ μακρια,το της Πολης 15,25 της Ρωμης και 26 του Παρισιου,30 της Μπανκοκ,17 χλμ της ΝΥ..Ε ποσο πιο μεγαλες πολεις θες???

Στο αλλο που λες για τις συγκοινωνιες, οταν ειχε φτιαχτει το 2001 δεν ειχαν γινει αυτες οι συνδεσεις που τωρα ειναι επαρκεις (η διπλη λωριδα δρομου ανοιξε νομιζω το 2002 -το 2001 εγινε το αεροδρομιο- και η σιδηροδρομικη τροχια πρεπει να μπηκε το 2003 (με επιφυλαξη οι ημερομηνιες οπως καταλαβες αλλα το θεμα ειναι οτι επρεπε να τα τρεξουν παραλληλα τα εργα.ειναι οπως με τη φορμουλα στην Τουρκια που εγινε η πιστα δεν εγινε ο δρομος και κανανε οι θεατες 3 ωρες για να πανε στο χωρο διεξαγωγης του αγωνα)

Ανεδαφικα δεν ειναι αυτα που λεω..δεν σημαινει οτι κανοντας ενα αεροδρομιο κερδιζεις απο τη μια μερα στην αλλη (δεν με καταλαβες καθολου εδω).Εξαλλου ο Βενιζελος ειχε παρει κ ενα δυο βραβεια σαν αεροδρομιο.Ειναι ομως αυτα που κανανε -που δεν τα διαβασες που τα εγραψα- οπως πχ οι υπερογκες χρεωσεις και στην πιστα αλλα κ στους χωρους του οπως κ οι μικρη διαθεσιμοτητα χωρων,που απαγορευουν την συγκριση με μεγαλα αεροδρομια και κομβους.

Ιδια εποχη ανοιξε κ της Ελλαδας κ της Τουρκιας και ειχαμε πλεονεκτημα οτι ανηκουμε στην Ευρωπη για να γινει κομβος (για πολλους λογους) ή χρεωσεις ομως του ΔΑΑ ηταν τριπλασιες απο του Κεμαλ...Οποτε ολοι πηγαν στην Πολη που ηταν μονο μια ωρα μακρια κ εγινε κομβος κ εμεις μειναμε με το μπιπ στο χερι.

Μην ξεχνας οπως ειπε κ ενας φιλος/φιλη (δεν προσεξα) πιο πανω οτι εφυγε η Ται,που ειναι μια εταιρεια που ειχε παρουσια απο το 1976 (αν θυμαμαι καλα.τελος παντων αρχες 80 πες)..Διωχνουμε εταιριες αντι να παιρνουμε.

Οποτε φιλικα ,κανε μια μελετη σε αυτα που λες οτι λεω κ ειναι ανεδαφικα κ την πιανουμε την κουβεντα παλι

καλη χρονια να εχεις
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Ιδια εποχη ανοιξε κ της Ελλαδας κ της Τουρκιας και ειχαμε πλεονεκτημα οτι ανηκουμε στην Ευρωπη για να γινει κομβος (για πολλους λογους) ή χρεωσεις ομως του ΔΑΑ ηταν τριπλασιες απο του Κεμαλ...Οποτε ολοι πηγαν στην Πολη που ηταν μονο μια ωρα μακρια κ εγινε κομβος κ εμεις μειναμε με το μπιπ στο χερι.
Οταν ήμουν στο V&A waterfront του Cape Town, σε ένα από τα καλύτερα ταξίδια που είχα ποτέ, το μόνο μαύρο σύννεφο ήταν η τσαντίλα μου και η πίκρα του γιατί και εμείς δεν κάναμε κάτι τέτοιο. Τόσες ευκαιρίες και λεφτά χαμένα. Η αλήθεια είναι ότι την ήξερα την απάντηση και παραμένει η ίδια...

Δεν μπορεί να υπάρξει λογική σύγκριση μεταξύ Κων/πολης και Αθήνας πλέον. Η Πόλη έχει γίνει ένα σπουδαίο οικονομικό κέντρο σε διάφορους τομείς. Όσοι έχουν περάσει από τη Λεβεντ θα έχουν δει ότι οι μεγαλύτεροι οικονομικοί, νομικοί και συμβουλευτικοί οίκοι του κόσμου έχουν γραφεία εκεί. Και όχι απλά γραφειάκια για να τους στέλνουν τους πελάτες προς τα μεγάλα Ευρωπαικά και Αμερικάνικα κέντρα, αλλά ουσιαστικά γραφεία με αρκετούς υπαλλήλους και σοβαρή δουλειά. Στην Αθήνα ούτε καν παρουσία δεν έχουν οι περισσότεροι (και οι μοναδικοί που έχουν μείνει για τη ναυτυλία υποφέρουν).

Δεν είναι μόνο ο τουρισμός που έχει η Κων/πόλη, αλλά και οι επιχειρήσεις (κάτι που το βλέπεις και στα ξενοδοχεία τους - που και πάλι δεν υπάρχει σύγκριση με εμάς).

Όντως η Αθήνα είχε προνομιακή γεωγραφική θέση για ένα πολύ δυνατό αεροδρόμιο και μια σοβαρή αεροπορική (όπως και πολλά άλλα πράγματα). Το πρόβλημα είναι το ίδιο με τις αιτίες της κρίσης όμως. Πότε δεν υπήρξε σοβαρός σχεδιασμός και υποδομή αλλά ούτε και κουλτούρα για να γίνει κάτι τέτοιο (και αυτό πάει απο την καθαρίστρια μέχρι τον πρωθυπουργό).
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.604
Μηνύματα
903.465
Μέλη
39.346
Νεότερο μέλος
karatzas

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom