Μα και τελευταία στιγμή να το βγάλεις το εισιτήριο στα γκισέ κοστίζει 38 ευρώ, ενώ αν το βγάλεις online ένα 24ωρο πριν το ταξίδι, το βρίσκεις πολύ φθηνότερα. Πέρσι το χειμώνα δεν μπορούσες να βρεις τέτοιες τιμές.
Δεν γνωρίζω πόσο φθηνά ήταν τα εισιτήρια πριν το 2011, οπότε και δεν μπορώ να ξέρω το πόσο αυξήθηκαν από το 2011 και μετά.
North66: Μάλλον μιλάει για δρομολόγια που δεν υπάρχουν προσφορές. Εκεί οι τιμές έχουν αυξηθεί κάθετα αλλά όχι άδικα να προσθέσω. Οι τιμές του ΟΣΕ μέχρι πρόσφατα ήταν εξευτελιστικά χαμηλές.
Να συνεχίσω και (ελπίζω) να κλείσω το off topic: Και οι δύο κάπου έχετε δίκηο και κάπου όχι.
Πριν την αναβάθμιση των γραμμών και των δρομολογίων του ΟΣΕ, υπήρχαν 4 κατηγορίες τραίνα:
1) Το αργό που έκανε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη σε χρόνους που κυμαίνονταν από 7μισυ μέχρι και 9 ώρες. Υπήρχε ένα ημερήσιο και ένα νυκτερινό με κουκέτες. Γι αυτό, πλήρωνε κανείς το βασικό εισιτήριο που ήταν φτηνό, αν θυμάμαι καλά 24 ευρώ πήγαιν' - έλα (στο νυκτερινό η κουκέτα ήταν έξτρα, ανάλογα με τον αριθμό των κλινών και την κατηγορία).
2) Υπήρχαν 2 άλλα τραίνα που ήταν πιο γρήγορα και κάνανε περίπου 6μισυ ώρες. Σ' αυτά εισπράττονταν πρόσθετο τέλος γρήγορης αμαξοστοιχίας που νομίζω ήταν κάπου 20 ευρώ.
3) Τέλος ήταν τα Ιντερσίτυ που κι αυτά ήταν δύο κατηγοριών. Τα "γρήγορα" και τα "πολύ γρήγορα" (αυτά που υπάρχουν και σήμερα). Τα πρώτα κόστιζαν 36 ευρώ η διαδρομή και κάνανε 5μισυ - 6 ώρες, ενώ τα δεύτερα λιγότερο, περίπου 5 ώρες και κόστιζαν 48 ευρώ η διαδρομή (η Β' θέση).
Όπως φαίνεται, υπήρχαν και φτηνότερα και ακριβότερα εισιτήρια από σήμερα και περισσότερες επιλογές - ανάλογα με τα βαλάντια.