Αλβανία Ιταλία Γύρος Σικελίας (Magna Grecia) - Αλβανική Ριβιέρα με μοτοσυκλέτα

tryxx

Member
Μηνύματα
82
Likes
862

7η Μέρα Ragusa – Άκραγας ( Agrigento) – Marsala – Trapani

Πολλά χλμ μπροστά μας σήμερα μιας και προέχει η επίσκεψη στην κοιλάδα των Ναών (Valle dei Templi) -Agrigento. Η πόλη του Ακράγα ήταν στην πρώτη γραμμή των πολέμων Ελλήνων και Καρχηδονίων και καταστράφηκε δυο φορές.

Η αγγλική wikipedia έχει πολλές πληροφορίες για τους επτά ελληνικούς ναούς με πιο όμορφα διατηρημένο αυτόν της Ομόνοιας (Concordia) και τον Ναό της Ήρας (Juno). Φυσικά μένεις με το στόμα ανοιχτό μπροστά στο κάλλος της κοιλάδας – που δεν είναι κοιλάδα-. Οι επιβλητικοί Δωρικοί Ναοί του 5ου πχ αιώνα από ψαμμίτη, όσο και αν το μάτι μας σαν Έλληνες είναι συνηθισμένο σε τέτοιες εικόνες, σε καθηλώνουν.

Θέλει αρκετό περπάτημα ο αρχαιολογικός μιας και οι Ναοί είναι σκόρπιοι και απομακρυσμένοι μεταξύ τους αλλά αξίζει τον κόπο με το παραπάνω η εξερεύνηση όλου του χώρου.

Μετά την σχεδόν δίωρη περιήγηση βρεθήκαμε στον δρόμο με προορισμό τη Μαρσάλα με το ονομαστό κρασί της. Η πόλη μας φάνηκε λιγότερο ενδιαφέρουσα μετά από μια σύντομη περιήγηση και αποφασίσαμε να καταλύσουμε στο Τράπανι επιλογή που μας δικαίωσε μιας και είναι μια πολύ όμορφη πόλη με τεράστιους δρόμους πάρκα και ωραία στενά. Η grappa μας έστειλε σύντομα στον Μορφέα ανυπομονώντας φυσικά για την επόμενη μέρα

AgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoMarsalaMarsalaTrapani


8η Μέρα Trapani – Cefalu (Κεφαλοίδιον)

Ο δρόμος μας οδήγησε στο γραφικό όμορφο λιμάνι του Costellamare del Golfo για έναν αναζωογονητικό χυμό ρόδι και αφού προσπεράσαμε το Παλέρμο -μιας και το δέλεαρ της Cefalu υπερίσχυσε της σύγχυσης στην πρωτεύουσα- καταλήξαμε στο τουριστικό Κεφαλοίδιον. Οι Έλληνες που αποίκησαν τον 4ο πχ αι την μικρή σημερινή πόλη την ονομάτισαν λόγω του τεράστιου βράχου στην άκρη της θάλασσας που είναι σαν κεφάλι.

Το δωμάτιο που κλείσαμε ήταν σε εξαιρετική τοποθεσία, ψηλά με απίστευτη θέα. Ξεχυθήκαμε με μιας στην παλιά πόλη και την παραλία της κωμόπολης (15,000 πληθ.) που πράγματι είναι πανέμορφη. Απογευματινά απεριτίφ με θέα και ωραίο δείπνο με την κλασσική γκράπα έκλεισαν μια ακόμη μοναδική μέρα.

TrapaniTrapaniCostellamare del GolfoCostellamare del GolfoCostellamare del GolfoCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefalu


9η Μέρα Cefalu-Scilla – Cosenza

Μιας και δεν υπήρχε χρονική βία αποφασίσαμε να σπάσουμε τη διαδρομή στην Autostrata με μια διανυκτέρευση στην Cosenza. Στο δρόμο σταματήσαμε στη πανέμορφη μικρή Σκύλλα (και τη Χάρυβδη!!!) Για την μυθολογία τα 2 αυτά φοβερά τέρατα ζούσαν στα στενά του Βοσπόρου αλλά οι μυθογράφοι μετέφεραν την κατοικία των δύο τεράτων στον πορθμό της Μεσσήνης (Messina), μεταξύ Ιταλίας και Σικελίας.

Όσο για την Cosenza, σωστή επιλογή γιατί είδαμε την ενδιαφέρουσα αυτή πόλη, φάγαμε εξαιρετικά (αλλά μίνι μερίδες -:) σε ένα ωραίο χώρο, κοιμηθήκαμε σε ένα παλιό σπίτι εποχής και γνωρίσαμε τους εξαιρετικούς οικοδεσπότες Φράνκο και Πατρίτσια.

Ο Φράνκο μας πήρε και μας οδήγησε στο προσωπικό του πάρκινγκ που απείχε λίγα λεπτά από τον χώρο που μείναμε. Έτσι ασφαλίσαμε τις μηχανές από το άγχος του δρόμου. Η αλήθεια είναι ότι πολλά λέγονται για την Σικελία και την έκθεση των μηχανών τη νύχτα. Δεν είχαμε πρόβλημα και συνήθως τις αφήναμε μπροστά στο σπίτι κλειδωμένες χωρίς συναγερμό. Βέβαια το κακό μια φορά γίνεται….

Η Consenza είναι μεγάλη πόλη με φαρδείς εντυπωσιακούς πεζοδρόμους, ωραία καταστήματα και με ένα υπέροχα φωτισμένο ποτάμι που την διασχίζει χωρίζοντας το παλιό μέρος της πόλης.

ScillaScillaScillaCosenzaCosenzaΟ ξενώναςΟ ξενώναςΞενώναςCosenzaCosenzaCosenzaCosenzaCosenza


 
Last edited:

tryxx

Member
Μηνύματα
82
Likes
862
4η Μέρα Mesagne – Μεσίνα -Ταορμίνα

Πολλά χλμ σήμερα μπροστά μας και μετά από μια μικρή βόλτα στην πόλη βρεθήκαμε στην Autostrata. Ο καιρός καλός. ζεστός τα χλμ φεύγουν εύκολα διόδια δεν υπάρχουν – τα μοναδικά διόδια είναι μετά από το Παλέρμο προς Μεσίνα. Δύο στάσεις ανεφοδιασμού, ακριβά πανίνι και πίτσες στα βενζινάδικα και οι εικόνες εναλλάσσονται γρήγορα και ευχάριστα σε όλη τη διαδρομή μέχρι τη Villa San Giovanni όπου παίρνουμε το σύντομο φέρυ για Μεσίνα. Και νά η Σικελία στα πόδια μας!!

Επιλέγουμε νότια κατεύθυνση για Ταορμίνα και Νάξο μέσω της επαρχιακής οδού. Ίσως λάθος επιλογή που δεν διαλέξαμε autostrata γιατί λόγω Κυριακής η κίνηση είναι υπερβολική. Πολλά παραθαλάσσια χωριά στο δρόμο, σταμάτημα-ξεκίνημα πολλά αυτοκίνητα, ελληνικές εικόνες πυκνής δόμησης και κίνδυνοι μιας και η κούραση παραμονεύει μετά από τόσες ωρες οδήγηση. Ένα πρώτο ανέβασμα-γνωριμία στη απόκρημνη Ταορμίνα που επιβλητικά στέκει στην πλαγιά όπου επικρατεί το αδιαχώρητο. Προχωρημένο απόγευμα, κοντεύει να δύσει και το διαμέρισμα που κλείσαμε στη Νάξο πίσω από την παραλία φαντάζει παράδεισος. Ακόμα καλύτερα στην διπλανή συνοικιακή πιτσαρία -βραβευμένη σε διαγωνισμούς παρακαλώ!!- όπου πραγματικά οι πίτσες είνια μια εμπειρία όπως και η χωνευτική grappa στο τέλος. Περιττό να γράψω ότι κάθε βράδυ έκλεινε με μια grappa μέχρι την επιστροφή! Τι απίθανο ποτό!

MesagneMesagneTaorminaTaorminaTaorminaNaxosNaxosNaxos


5η Μέρα Ταορμίνα – Συρακούσες

Πρωινές φωτογραφίες στη Νάξο που δεν διαφέρει από το ελληνικό παραλιακό κατεστημένο. Πολλά μαγαζιά, πολλά ενοικιαζόμενα, όχι κάτι εντυπωσιακό.

Η πρωινή περιήγηση στα σοκάκια της Ταορμίνα και η επίσκεψη στο αρχαίο ελληνικό θέατρο δικαιώνει τον επισκέπτη. Θέα που κόβει την ανάσα! Οι πρόγονοί μας παρακολουθούσαν παραστάσεις κοιτώντας το απέραντο γαλάζιο και την ακτογραμμή το 300πχ!!! Το δεύτερο μεγαλύτερο της Σικελίας μετά των Συρακουσών με χωρητικότητα σχεδόν 5500 θεατές! Ευτυχώς οι Ρωμαίοι και οι απόγονοί τους εκτίμησαν και διατήρησαν αφομοιώνοντας τον ελληνικό πλούτο!

Αναχώρηση για Συρακούσες τη γενέτειρα του Αρχιμήδη όπου θα διανυκτερεύαμε. Αποφασίσαμε να μην επισκεφτούμε την Κατάνια όπως και την πρωτεύουσα το Παλέρμο αργότερα μιας και οι μεγάλες πόλεις είναι κουραστικές και χρονοβόρες.

Βέβαια δεν μπορούσαμε να μην κάνουμε μια παράκαμψη στην επιβλητική Αίτνα που ο καπνός της φαίνεται από μακριά. Μια καταπληκτική διαδρομή μας οδήγησε στους χαμηλούς κρατήρες. Θωρώντας το ογκώδες μεγαλύτερο ενεργό ηφαίστειο στην Ευρώπη (3350μ) αναρωτιέσαι τον τρόμο που προκαλούσε στους αρχαίους και ακόμα προκαλεί στους νεότερους. Οικήματα καμένα στη διαδρομή υπενθυμίζουν τον εφιάλτη που βίωναν οι γύρω κάτοικοι ακόμα και πρόσφατα. Εντυπωσιακές εικόνες από την περσινή έκρηξη είναι διάσκορπες στο διαδίκτυο. Για να ανεβείς και πλησιάσεις την κορφή με το λιφτ πρέπει να πληρώσεις 68ευρώ!!!

Οι Συρακούσες -αποικία των Κορινθίων – γοητευτική πόλη με τεράστια ιστορία και πολιτισμό αξίζει μια ανάγνωση στη Wikipedia.

Το νησάκι της Ορτυγίας που ενώνεται με γέφυρες με την υπόλοιπη πόλη είναι μαγικό. Στη βραδινή μας βόλτα θαυμάσαμε τα πανέμορφα φωτισμένα οικοδομήματα, τα σοκάκια και νιώσαμε την αύρα του τόπου.

ΝάξοςΝάξοςNaxosTaorminaTaorminaTaorminaTaorminaTaorminaTaorminaTaorminaTaorminaTaorminaΑίτναΑίτναΑίτναΑίτναΑίτναΑίτναΑίτναΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσες


6η Μέρα Συρακούσες – Avola -Noto – Modica -Ragusa

Το ίδιο και νωρίς το πρωί της επόμενης με την όμορφη λαϊκή αγορά και τον περίπατο περιμετρικά του νησιού.

Το αρχαίο θέατρο των Συρακουσών το μεγαλύτερο της Σικελίας, σε γεμίζει με αυτά τα ανάμεικτα συναισθήματα θαυμασμού και υπερηφάνειας των προγόνων μας αλλά και θλίψης για την μάλλον κατάντια μας… Αναφέρεται επιγραφή με τον τάφο του Αρχιμήδη. Όταν πας στον υποτιθέμενο τάφο γράφουν ότι δεν τάφηκε εδώ !!!!

Μετά από προτροπή του οικοδεσπότη που καταλύσαμε, επισκεφτήκαμε την αδιάφορη Avola, το υπέροχο Noto, την όμορφη Modica και καταλήξαμε στην πολύ όμορφη Ragusa.

Κοιμηθήκαμε στα στενά σοκάκια της παλιάς πόλης με τον εντυπωσιακό καθεδρικό και ωραία μαγαζιά και δεν φάγαμε πάστα-πίτσα!!

ΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςΣυρακούσεςAvolaAvolaAvolaNotoNotoNotoNotoNotoNotoNotoModicaModicaModicaRagusaRagusaRagusa

Από το προσωπικό μου Blog Σικελία - Αλβανία (Sicily-Albania) 10/2022 - Φυσαλίδες
 
Last edited:

tryxx

Member
Μηνύματα
82
Likes
862
7η Μέρα Ragusa – Άκραγας ( Agrigento) – Marsala – Trapani

Πολλά χλμ μπροστά μας σήμερα μιας και προέχει η επίσκεψη στην κοιλάδα των Ναών (Valle dei Templi) -Agrigento. Η πόλη του Ακράγα ήταν στην πρώτη γραμμή των πολέμων Ελλήνων και Καρχηδονίων και καταστράφηκε δυο φορές.

Η αγγλική wikipedia έχει πολλές πληροφορίες για τους επτά ελληνικούς ναούς με πιο όμορφα διατηρημένο αυτόν της Ομόνοιας (Concordia) και τον Ναό της Ήρας (Juno). Φυσικά μένεις με το στόμα ανοιχτό μπροστά στο κάλλος της κοιλάδας – που δεν είναι κοιλάδα-. Οι επιβλητικοί Δωρικοί Ναοί του 5ου πχ αιώνα από ψαμμίτη, όσο και αν το μάτι μας σαν Έλληνες είναι συνηθισμένο σε τέτοιες εικόνες, σε καθηλώνουν.

Θέλει αρκετό περπάτημα ο αρχαιολογικός μιας και οι Ναοί είναι σκόρπιοι και απομακρυσμένοι μεταξύ τους αλλά αξίζει τον κόπο με το παραπάνω η εξερεύνηση όλου του χώρου.

Μετά την σχεδόν δίωρη περιήγηση βρεθήκαμε στον δρόμο με προορισμό τη Μαρσάλα με το ονομαστό κρασί της. Η πόλη μας φάνηκε λιγότερο ενδιαφέρουσα μετά από μια σύντομη περιήγηση και αποφασίσαμε να καταλύσουμε στο Τράπανι επιλογή που μας δικαίωσε μιας και είναι μια πολύ όμορφη πόλη με τεράστιους δρόμους πάρκα και ωραία στενά. Η grappa μας έστειλε σύντομα στον Μορφέα ανυπομονώντας φυσικά για την επόμενη μέρα

AgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoAgrigentoMarsalaMarsalaTrapani


8η Μέρα Trapani – Cefalu (Κεφαλοίδιον)

Ο δρόμος μας οδήγησε στο γραφικό όμορφο λιμάνι του Costellamare del Golfo για έναν αναζωογονητικό χυμό ρόδι και αφού προσπεράσαμε το Παλέρμο -μιας και το δέλεαρ της Cefalu υπερίσχυσε της σύγχυσης στην πρωτεύουσα- καταλήξαμε στο τουριστικό Κεφαλοίδιον. Οι Έλληνες που αποίκησαν τον 4ο πχ αι την μικρή σημερινή πόλη την ονομάτισαν λόγω του τεράστιου βράχου στην άκρη της θάλασσας που είναι σαν κεφάλι.

Το δωμάτιο που κλείσαμε ήταν σε εξαιρετική τοποθεσία, ψηλά με απίστευτη θέα. Ξεχυθήκαμε με μιας στην παλιά πόλη και την παραλία της κωμόπολης (15,000 πληθ.) που πράγματι είναι πανέμορφη. Απογευματινά απεριτίφ με θέα και ωραίο δείπνο με την κλασσική γκράπα έκλεισαν μια ακόμη μοναδική μέρα.

TrapaniTrapaniCostellamare del GolfoCostellamare del GolfoCostellamare del GolfoCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefaluCefalu


9η Μέρα Cefalu-Scilla – Cosenza

Μιας και δεν υπήρχε χρονική βία αποφασίσαμε να σπάσουμε τη διαδρομή στην Autostrata με μια διανυκτέρευση στην Cosenza. Στο δρόμο σταματήσαμε στη πανέμορφη μικρή Σκύλλα (και τη Χάρυβδη!!!) Για την μυθολογία τα 2 αυτά φοβερά τέρατα ζούσαν στα στενά του Βοσπόρου αλλά οι μυθογράφοι μετέφεραν την κατοικία των δύο τεράτων στον πορθμό της Μεσσήνης (Messina), μεταξύ Ιταλίας και Σικελίας.

Όσο για την Cosenza, σωστή επιλογή γιατί είδαμε την ενδιαφέρουσα αυτή πόλη, φάγαμε εξαιρετικά (αλλά μίνι μερίδες -:) σε ένα ωραίο χώρο, κοιμηθήκαμε σε ένα παλιό σπίτι εποχής και γνωρίσαμε τους εξαιρετικούς οικοδεσπότες Φράνκο και Πατρίτσια.

Ο Φράνκο μας πήρε και μας οδήγησε στο προσωπικό του πάρκινγκ που απείχε λίγα λεπτά από τον χώρο που μείναμε. Έτσι ασφαλίσαμε τις μηχανές από το άγχος του δρόμου. Η αλήθεια είναι ότι πολλά λέγονται για την Σικελία και την έκθεση των μηχανών τη νύχτα. Δεν είχαμε πρόβλημα και συνήθως τις αφήναμε μπροστά στο σπίτι κλειδωμένες χωρίς συναγερμό. Βέβαια το κακό μια φορά γίνεται….

Η Consenza είναι μεγάλη πόλη με φαρδείς εντυπωσιακούς πεζοδρόμους, ωραία καταστήματα και με ένα υπέροχα φωτισμένο ποτάμι που την διασχίζει χωρίζοντας το παλιό μέρος της πόλης.

ScillaScillaScillaCosenzaCosenzaΟ ξενώναςΟ ξενώναςΞενώναςCosenzaCosenzaCosenzaCosenzaCosenza


Από το προσωπικό μου Blog Σικελία - Αλβανία (Sicily-Albania) 10/2022 - Φυσαλίδες
 

tryxx

Member
Μηνύματα
82
Likes
862
10η Μέρα Cosenza – Τάραντας – Brindesi

Πριν την αναχώρηση ο Φράνκο μας οδήγησε στην τραπεζαρία του σπιτιού του όπου η Πατρίτσια ετοίμασε ένα καταπληκτικό πρωινό με χίλια δυο χειροποίητα σπιτικά καλούδια. Μαρμελάδες, κέικ, ομελέτα, τυριά, προσούτο σπιτικό ψωμί και ροφήματα μας μετέβαλαν από επισκέπτες σε οικογενειακούς φίλους. Ήταν μια εμπειρία!

Η συνέχεια στην autostrata και η τελευταία μεσημβρινή στάση στον Τάραντα τη μόνη αποικία των Σπαρτιατών στην Μεγάλη Ελλάδα (Magna Grecia) τον 8ο πχ αι, Ακόμη μια εκπληκτική πόλη τεράστιο λιμάνι της Απουλίας με τρομερή καθαριότητα, πεζοδρόμηση, κτίρια και πάρκα. Άφιξη αργά το απόγευμα στο Μπρίντεζι και μια τελευταία βόλτα στους δρόμους της πόλης πριν την νυχτερινή πλεύση επιστροφής προς την Αυλώνα.

ΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΤάρανταςΜπρίντιζιΜπρίντιζι


11η Μέρα Αυλώνα – Τεπελένι – Αργυρόκαστρο

Ωραίο ήσυχο ταξίδι και άφιξη νωρίς το πρωί στην Αυλώνα. Συνέχεια και στάση στο τραγουδισμένο Τεπελένι με την ωραία μικρή πλατεία του. Η διαδρομή πολύ ωραία, καλός δρόμος και συνέχεια για Αργυρόκαστρο (Gjirokastër) την πατρίδα του πρώην ηγέτη Χότζα. Η παλιά της πόλη είναι εγγεγραμμένη (2005) στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς Unesco «ως σπάνιο παράδειγμα καλά διατηρημένης Οθωμανικής πόλης, χτισμένης από μεγαλογαιοκτήμονες».

Εκτός από τους Αλβανούς, στην πόλη ζει σημαντική ελληνική μειονότητα. Το Αργυρόκαστρο, μαζί με τους Άγιους Σαράντα, είναι ένα από τα κέντρα της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας στην Αλβανία και στην πόλη υπάρχει ελληνικό προξενείο. Περιττό να πούμε ότι είναι μια πόλη που αξίζει ο καθένας να επισκεφτεί με το κάστρο να δεσπόζει ψηλά και τα γραφικά πολύβουα στενά της τουριστικής παλιάς πόλης να σφύζουν από καφενεία, εστιατόρια και μπαρ.

Μετά από ατέλειωτες βόλτες κοιμηθήκαμε σε ένα όμορφο παραδοσιακό πέτρινο ξενώνα και ετοιμαστήκαμε για την τελευταία μέρα επιστροφής.

ΤεπελένιΤεπελένιΤεπελένιΑργυρόκαστροΑργυρόκαστροΑργυρόκαστροΑργυρόκαστροΑργυρόκαστροΑργυρόκαστροΑργυρόκαστροΓάμος!ΑργυρόκαστροΑργυρόκαστρο


12η Μέρα Αργυρόκαστρο – Ζαγόρι – Λάρισα

Κάπου στο Καλπάκι η παρέα χώρισε και αισθάνθηκα την ανάγκη να δω τα φθινοπωρινά ασύγκριτα χρώματα του Ζαγορίου. Επίσκεψη στο Μονοδένδρι στην Οξυά για μια ματιά στο αιώνιο φαράγγι του Βίκου… στη Βίτσα… το Δίλοφο… τους Κήπους… τους Ασπράγγελους… Μια μικρή σπιτική σπανακόπιτα στο καφενείο του φίλου Δημήτρη φτιαγμένη από την 84χρονη μητέρα του έξω από τους Ασπράγγελους και οι υπέροχες στροφές της Μπαλντούμα κλείσανε αυτό το οδοιπορικό με τον καλύτερο τρόπο.

Χρήσιμες πληροφορίες

Καράβι από Αυλώνα Μπρίντεζι 70ε με τη μηχανή. Στην επιστροφή λόγω νύχτας πήραμε καμπίνα με μόνο 5ε επιβάρυνση=75ε Ο Ιταλός στο Μπρίντεζι μας έκανε μάλλον πολύ σκόντο επειδή ήταν πολλές άδειες;;; Δεν ξέρω! Προτιμήστε με κλειστα μάτια το Ionian Star αναχωρεί την ίδια ώρα με το Galaxy 3 φορές τη βδομάδα.

Φτηνά καταλύματα, τέλος εποχής στην Αλβανία με 20ε βρίσκεις σούπερ. Στην Ιταλία βρίσκαμε ελάχιστο 60ε τα τρία κρεβάτια.

Διόδια όπως έγραψα από Μπρίντιζι προς Σικελία δεν υπάρχουν. Μόνο στη διαδρομή Παλέρμο- Μεσίνα υπάρχουν, περίπου 8,5ε είτε αυτοκίνητο είτε μηχανή. Επίσης από Μεσσίνα προς Ταορμίνα αλλά εμείς πήραμε τον επαρχιακό.

Μπλόκα στην Ιταλία είδα μόνο ένα και στο πήγαινε και στο έλα στο ίδιο σημείο(όχι στην autostrata). Η Αλβανία έχει αρκετά οπότε προσέχουμε ταχύτητα.

Βενζίνη -Οκτώβριος 2022 -Αλβανία γύρω στο 1,80ε, στην Ιταλία αρκετά φτηνότερη 1.67ε. Τα πρατήρια έχουν 2 τιμές. Self service και αν σε εξυπηρετήσει ο υπάλληλος η βενζίνη χρεώνεται 20λεπτα πιο πολύ… Στην Ωτοστράτα πιο ακριβή

Πίτσες στην Ιταλία 8-10ε ωραίες, πάστα 10-12ε. κρέατα από 12… μικρές μερίδες -:) δεν χορταίνεις ποτέ!

Αρχαιολογικοί γύρω στα 10ε.

Από το προσωπικό μου Blog Σικελία - Αλβανία (Sicily-Albania) 10/2022 - Φυσαλίδες
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.233
Μηνύματα
884.429
Μέλη
38.920
Νεότερο μέλος
KoR

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom