taver
Member
- Μηνύματα
- 12.492
- Likes
- 29.047
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προγραμματισμός
- Μετάβαση
- Βουδισμός
- Νεπάλ
- Το σύγχρονο Νεπάλ
- Κατμαντού, πρώτες εικόνες
- Βόρεια παλιά πόλη
- Κέντρο παλιάς πόλης
- Πλατεία Durbar
- Πλατεία Durbar ΙΙ
- Νότια παλιά Πόλη
- Tegu
- Boudhha
- Ταξίδι για το Μπουτάν
- Μπουτάν – Αρχαία Ιστορία
- Μπουτάν - Η νέα εποχή
- Το Μπουτάν και οι Βρετανοί
- Το Βασίλειο του Μπουτάν
- Σύγχρονο Μπουτάν
- Η οικονομία και οι σχέσεις με την Κίνα
- Πρώτες εικόνες
- Dzong
- Τοξοβολία
- Αγορές
- Βόλτες στο Thimphu
- Κι άλλες βόλτες
- Λίγο ακόμα Thimphu
- Dochula
- Ο Divine Madman
- Ο Ναός του Divine Madman
- Η παλιά πρωτεύουσα
- Μέσα στο Dzong
- Η κοιλάδα
- Ο δρόμος για το Paro
- Paro
- Μουσεία στο Paro
- Πέριξ της πόλης
- Ξενοδοχείο
- Ανάβαση στη Φωλιά του Τίγρη
- Κάθοδος
- Paro II
- Επιστροφή στο Kathmandu
- Patan (βόρεια)
- Patan (συνέχεια)
- Patan Durbar
- Patan (νότια)
- Υπόλοιπα Patan
- Εμπορικό Κατμαντού
- Pashupatinath
- Pashupatinath (συνέχεια)
- Boudhha
- Bhaktapur
- Bhaktapur Durbar
- Bhaktapur Durbar (συνέχεια)
- Bisket Jatra
- Πρωινή βόλτα
- Πρωϊνή βόλτα (συνέχεια)
- Tachupal
- Κέντρο Bhaktapur
- Durbar again
- Αεροπλάνα
- Στο δρόμο για το Θιβέτ
- Το Θιβέτ
- Η εποχή των Δαλάι Λάμα
- Κινεζική κατοχή και ανεξαρτησία
- Κομμουνισμός
- Παραλογισμοί
- Σύγχρονη εποχή
- Πρώτες βόλτες στη Λάσα
- Kora
- Drepung
- Drepung (συνέχεια)
- Sera
- Κέντρο
- Γειτονιές
- Βραδινές εξορμήσεις
- Ποτάλα
- Yaowangshan
- Κέντρο
- Μπροστά από την Potala
- Χιλιόμετρα
- Λίμνες
- Διαβάσεις
- Gyangze
- Shigatse
- Προς το Everest
- Εθνικός δρυμός
- Everest
- Διανυκτέρευση
- Ο δρόμος για την έξοδο
- Λίμνες και βουνά
- Ο ορεινός δρόμος για το Κεντρικό Νεπάλ
- Ο πεδινός δρόμος για το Κατμαντού
- Swayambhunath
- Τελευταίες βόλτες
- Επιστροφή στη βάση
- Οικονομικός απολογισμός
- Μετά το ταξίδι
Κεφάλαιο 47: Patan (νότια)
Μετά την πλατεία, συνεχίσαμε νότια, με σκοπό να καλύψουμε την περιοχή νοτιοδυτικά της πλατείας, ακολουθώντας ένα ακόμα tour που πρότεινε το Lonely Planet. Ξεκινήσαμε από τη βαβούρα της Durbar, αλλά γρήγορα χαθήκαμε σε ήσυχα δρομάκια, πράγμα σπάνιο γενικά στο Νεπάλ.
Κι εδώ, κάθε λίγα μέτρα μια πόρτα οδηγεί σε μια αυλή με στουπες κλπ.
Πρώτη στάση ήταν ο ναός Bishwakarma, προστάτη των ξυλουργών και των τεχνιτών γενικά. Η πρόσοψή του ολόκληρη είναι καλυμμένη από φύλλα χαλκού.
Πιο κάτω στον ίδιο δρόμο βρίσκονται και κάποια shrines του Vishnu, ένα shrine του Ganesh, ένα shrine του Shiva και άλλος ένας τριώροφος ναός του Ganesh. Και αρκετά ακόμα ενδιαφέροντα κτήρια.
Ο δρόμος καταλήγει σε ένα υδραγωγείο (…) και πιο δίπλα ένας πέτρινος ναός του Vaishnavite
Βγήκαμε σε ένα κεντρικό δρόμο, και περάσαμε απέναντι.
Μέσα από ένα στενό πέρασμα, μπήκαμε σε μια μεγάλη εσωτερική πλατεία, τη Bubahal. Εκεί βρίσκεται ένας στολισμένος βουδιστικός ναός, ο Yasodar Mahabihar, που έχει όμως πολλές ζημιές, και ολόκληρη η πλατεία είναι γεμάτη με βουδιστικά αγάλματα, στούπες κλπ.
Από δω ξεκινάει ένας λαβύρινθος από αλληλοσυνδεόμενες εσωτερικές αυλές, κάθε μια με το δικό της στυλ. Δεν έχουν νόημα οι περιγραφές, έτσι κι αλλιώς κι εμείς χαθήκαμε δυο τρείς φορές και πήραμε λάθος έξοδο προς την επόμενη αυλή.
Η έξοδος στον κεντρικό δρόμο, οδηγεί στο Haka Bahal, το σπίτι της τοπικής ζωντανής θεότητας Kumari, όπως και το αντίστοιχο στο Κατμαντού.
Ακολουθήσαμε το δρόμο και σύντομα βρεθήκαμε και πάλι στην πλατεία Durbar.
Μετά την πλατεία, συνεχίσαμε νότια, με σκοπό να καλύψουμε την περιοχή νοτιοδυτικά της πλατείας, ακολουθώντας ένα ακόμα tour που πρότεινε το Lonely Planet. Ξεκινήσαμε από τη βαβούρα της Durbar, αλλά γρήγορα χαθήκαμε σε ήσυχα δρομάκια, πράγμα σπάνιο γενικά στο Νεπάλ.
Κι εδώ, κάθε λίγα μέτρα μια πόρτα οδηγεί σε μια αυλή με στουπες κλπ.
Πρώτη στάση ήταν ο ναός Bishwakarma, προστάτη των ξυλουργών και των τεχνιτών γενικά. Η πρόσοψή του ολόκληρη είναι καλυμμένη από φύλλα χαλκού.
Πιο κάτω στον ίδιο δρόμο βρίσκονται και κάποια shrines του Vishnu, ένα shrine του Ganesh, ένα shrine του Shiva και άλλος ένας τριώροφος ναός του Ganesh. Και αρκετά ακόμα ενδιαφέροντα κτήρια.
Ο δρόμος καταλήγει σε ένα υδραγωγείο (…) και πιο δίπλα ένας πέτρινος ναός του Vaishnavite
Βγήκαμε σε ένα κεντρικό δρόμο, και περάσαμε απέναντι.
Μέσα από ένα στενό πέρασμα, μπήκαμε σε μια μεγάλη εσωτερική πλατεία, τη Bubahal. Εκεί βρίσκεται ένας στολισμένος βουδιστικός ναός, ο Yasodar Mahabihar, που έχει όμως πολλές ζημιές, και ολόκληρη η πλατεία είναι γεμάτη με βουδιστικά αγάλματα, στούπες κλπ.
Από δω ξεκινάει ένας λαβύρινθος από αλληλοσυνδεόμενες εσωτερικές αυλές, κάθε μια με το δικό της στυλ. Δεν έχουν νόημα οι περιγραφές, έτσι κι αλλιώς κι εμείς χαθήκαμε δυο τρείς φορές και πήραμε λάθος έξοδο προς την επόμενη αυλή.
Η έξοδος στον κεντρικό δρόμο, οδηγεί στο Haka Bahal, το σπίτι της τοπικής ζωντανής θεότητας Kumari, όπως και το αντίστοιχο στο Κατμαντού.
Ακολουθήσαμε το δρόμο και σύντομα βρεθήκαμε και πάλι στην πλατεία Durbar.
Last edited: