Θα απογειωθούν οι τιμές

micmic

Member
Μηνύματα
178
Likes
283
Επόμενο Ταξίδι
Βotswana
Ταξίδι-Όνειρο
Trans-African Highways
Στα καράβια της Κρήτης δουλεύει ο ανταγωνισμός. Αλλού δεν δουλεύει. Τώρα το γιατί... μπορούμε ίσως να το υποθέσουμε.
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
Στα καράβια της Κρήτης δουλεύει ο ανταγωνισμός. Αλλού δεν δουλεύει. Τώρα το γιατί... μπορούμε ίσως να το υποθέσουμε.
δουλέυει ο ανταγωνισμός αλλα ειναι άλλα και τα λειτουργικά κόστοι
Ειναι δυνατόν να βγαίνουν οι εταιρείες με 19 ευρω εισιτήριο ??

Στην ιταλία πάντως γινετε το μεγάλο ''μάτωμα ''των εταιρειών
τα καραβια πανε και ερχονται άδεια !!!
 

gd197

Member
Μηνύματα
73
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Ελβετία check, άλλα τώρα
μακάρι να γίνει η συγχώνευση! πιστεύω δε ότι το να μην επιτραπεί θα είναι εκ του πονηρού εκ μέρους της επιτροπής ανταγωνισμού. εξάλλου όλη η ιστορία γίνεται για τις εσωτερικές γραμμές που είναι κατω από το 1/3 της συνολικής κίνησης. ας βάλουνε caps στο margin.


όσο για την μελέτη της ΕΚΠΟΙΖΩ, βγάζει και 40ευρώ impact, έλεος, ας μας πει και την μεθοδολογία. θα μου πεις στην Ελλάδα ζούμε ότι θέλει λέει ο καθένας
 

gd197

Member
Μηνύματα
73
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Ελβετία check, άλλα τώρα
Θα τα ξαναπώ και όποιος κατάλαβε κατάλαβε...

Γίνει δεν γίνει η συγχώνευση το ίδιο και το αυτό θα είναι... η αγορά της Ελλάδος δεν σηκώνει 2 εταιρίες πάει και τέλειωσε... βάλτε το καλά στο μυαλό σας... είναι αδύνατο , παράλογο και αδιανόητο να πετάτε ATH-SKG-ATH με 50 και 60?... το πάρτυ έγινε το απολαύσαμε αλλά ετέλεψε... δεν έχει άλλο... τέρμα... δεν μπορεί οι εταιρίες να μπαίνουν μέσα για να ταξιδεύουμε εμείς παράλογα φτηνά... τα σενάρια λοιπόν είναι δύο... ή θα γίνει η συγχώνευση και θα μείνει μια εταιρία ή θα κλείσει κάποια από τις δύο και πάλι θα μείνουμε με μια εταιρία... αυτό να το πάρετε απόφαση... η αγορά στην Ελλάδα σηκώνει μια Ελληνική εταιρία... εδώ στην Αγγλία και την Γαλλία δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες θα υπάρξουν στην Ελλάδα?

Πάμε τώρα στο θέμα των τιμών... Γνώμη μου είναι ότι οι τιμές θα ανέβουν φυσικά αλλά όχι παράλογα... 150-160 ? είναι μια λογική τιμή ή οποία ή θα πέφτει στα 90-100? με διάφορες προσφορές σε νεκρές περιόδους ή θα πηγαίνει στα 230-250? για ναύλα τελευταίας στιγμής... αποκλείεται ναι αποκλείεται οι τιμές να παγιωθούν πάνω από 200? και σε καμία περίπτωση δεν θα εκτοξευτούν... ο λόγος είναι απλούστατος... οι νόμοι της αγοράς... όσο κουλό είναι να πουλάς την SKG 20-30? άλλο τόσο κουλό είναι να την πουλάς 150-200?... αν γίνει κάτι τέτοιο θα έρθουν οι Θείοι από την Αγγλία και την Ιρλανδία και θα χαλάσουν εντελώς την πιάτσα... θα μυριστούν ψητό και θα την κάνουν λίμπα την αγορά... αυτό δεν συμφέρει ούτε τον Θόδωρα ούτε τον Αντρέα, συν τον καθημερινό πόλεμο και τις γκρίνιες που θα έχουν από τους δημοσιογράφους και τον κόσμο... γνώμη μου είναι ότι τα πράγματα κάπως έτσι θα πάνε... το μέλλον θα δείξει ποιός είχε δίκιο...
+10000000000
 

gd197

Member
Μηνύματα
73
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Ελβετία check, άλλα τώρα
καθε προϊον ή υπηρεσία έχει ένα περιθώριο κέρδους. και το εισητιριο έχει ένα περιθώριο κέρδους. στα δρομολόγια που όντως υπάρχει θέμα μονοπωλίου, τα οποία είναι του εσωτερικου μπορούν να βάλουν μια φόρμουλα που να θέτουν ένα δεδομένο και χαμηλό περιθώριο κέρδους για την εταιρία ή ακόμα ακόμα να θέσουν ένα cap, δηλαδή μια ανώτατη τιμή που κατ'αυτούς είναι το μάξιμουμ που δικαιολογεί ένα δρομολόγιο και το πρόβλημα λύθηκε

ο Traveller έχει δίκιο σε αυτό που λέει όσο αφορά τις τιμές. αν δουν οι ξένες ότι εδώ έχει ψωμί θα έρθουν και αυτές, γιαυτο δεν συμφέρει τοσο την Α3 όσο και την OA να βγάζουν τιμές τρελές. ήδη η Ryanair θα αρχίσει να μπαίνει σε μεγάλα αεροδρόμια καθώς και σε γραμμές εσωτερικού

κάποιες αγορές δεν μπορούν να δικαιολογήσουν πολλούς συμμετέχοντες. με τα δεδομένα του ελληνικού traffic δύο εταιρίες απλά δεν μπορούν να επιβιώσουν με ικανοποιητικά αποτελέσματα. αλλο ΟΑ υπό κρατικό έλεγχο που η κερδοφορία δεν υπάρχει στην ατζεντα και άλλο ιδιωτική ΟΑ
 

thanosth

Member
Μηνύματα
3.370
Likes
6.861
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
ευχαριστώ για το διευκρινιστικό πόστ!

τα περιθώρια κέρδους είναι γνωστά στο κοινό, έστω και στο εξειδικευμένο;

δηλαδη η αετζίαν πχ με τι περιθώριο κέρδους περιπου δουλευει στα εισιτήρια του Αθηνα Θεσσαλονικη, η Αθηνα Κρήτη και τι στο Αθήνα Λονδίνου η Αθήνα Βαρκελώνης;

μπορεί αλλού να ειναι μονοψήφιο και αλλου διψήφιο:roll:;
 

XRISTOS71

Member
Μηνύματα
3.388
Likes
1.498
κάποιες αγορές δεν μπορούν να δικαιολογήσουν πολλούς συμμετέχοντες. με τα δεδομένα του ελληνικού traffic δύο εταιρίες απλά δεν μπορούν να επιβιώσουν με ικανοποιητικά αποτελέσματα. αλλο ΟΑ υπό κρατικό έλεγχο που η κερδοφορία δεν υπάρχει στην ατζεντα και άλλο ιδιωτική ΟΑ
σωστά !!! ποια άλλη ευρωπαική χώρα εχει 2 ''μεγάλες ''αεροπορικές για πτησεις εσωτερικού ..
εδω μεχρι και στην αμερική συγχωνευονται εταιρείες στην ελλάδα δεν θα γίνει
αν δεν γίνει και οι θα πανε στον πάτο ειναι απλό και δεν νομίζω οτι οταν ο βγαινό πήρε ΟΑ δεν ειχε στηνπίσω μερια του μυαλού του να συγχωνευση -πουλησει την ΟΑ με την Α3 .
υπάρχει κανεις που να πιστέυει το αντίθετο .
Εδω τον ΟΤΕ τον πήρε σχεδόν για μερες και τον πούλησε στους Γερμανούς .
Περι τιμών ειναι ακριβώς όπως τα λεει ο Νικόλας
τερμα το τσαμπα αλλά οχι και υπερβολές
ειδατε τι εγινε με τα τσαμπα της Skyeurope ,πηγαμε με 59 ευρω πράγα και τωρα βλεπεις που ειναι η εταιρεία .
 

gd197

Member
Μηνύματα
73
Likes
22
Επόμενο Ταξίδι
Ελβετία check, άλλα τώρα
τα περιθώρια κέρδους κάθε εταιρία τα κρατάει για τον εαυτό της...αλλά προφανως στα δρομολόγια εξωτερικού που υπάρχει μεγαλύτερος ανταγωνισμός θα είναι χαμηλότερα. βέβαια λάβε υπόψη σου ότι τα δρομολόγια εσωτερικού έχουν μεγαλύτερο unit cost...δηλαδή με απλά ελληνικά έχουν μεγαλύτερο κόστος αναλογικά με ενα δρομολόγιο εξωτερικού.

το θέμα είναι ότι τουλάχιστον σε δρομολόγια του εσωτερικού που όντως υπάρχει θέμα το κράτος πρέπει να ελέγξει την αγορά. αν δεν μπορει να ελέγξει την αγορά που είναι κάτι σχετικά απλό τότε πως θα συμμετάσχει σε μια αγορά και δη μια τόσο δύσκολη αγορά και περίπλοκη όσο η αεροπορική αγορά

όσο αφορά την ακτοπλοία που έγινε αναφορά προηγουμένως, ότι και καλά λειτουργεί ο ανταγωνισμός να υπενθυμίσω ότι πριν λίγες ημέρες η Ανεκ πούλησε μερίδιο της στην Πειραιώς γιατί δεν μπορούσε να ξεχρεώσει δάνεια της. η αττικα επίσης αν δεν είχε από πίσω της την Μαρφιν Bank δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα ήταν. δηλαδή άλλο ο υγιείς ανταγωνισμός και άλλο το τσάμπα. δεν νομίζω ότι θα πρέπει να επιδιώκουμε το τσάμπα σαν κανόνα γιατί το τσάμπα δεν βγάζει πουθενά, μόνο στο κλείσιμο εταιριών και στην αύξηση της ανεργίας. εξάλλου εμείς που έχουμε λόξα με τα ταξίδια και όσοι το ψάχνουν γενικότερα το τσάμπα μπορούμε να το βρούμε. το θέμα είναι να μην υπάρχει ασυδοσία και οι τιμές να είναι λογικές

όχι σαν ένα κυριλέ μαγαζί με φωτιστικά που πούλαγε 700 ευρώ σε προσφορά φωτιστικό που εγώ το είχα πάρει από την βιοτεχνία 60! όχι εκεί να υπάρχει ο έλεγχος του κράτους και να πάει να του....
 

maltakias

Member
Μηνύματα
2.538
Likes
3.226
Επόμενο Ταξίδι
Όπου λάχει
Ταξίδι-Όνειρο
Περού
Για άλλη μια φορά,Welcome to Capitalism.

Και μην ακούω παράπονα.
 

dimpanayio

Member
Μηνύματα
52
Likes
1
Ταξίδι-Όνειρο
Παταγονία,γη του Πυρός,Αν
έλα μωρέ. Λεφτά υπάρχουν...:mad::mad::mad:.Τώρα για τους μετόχους της Aegean που τους υποσχέθηκαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες πριν μερικά χρόνια ,σε δημόσιες εγγραφες, οι "σοφοί" Έλληνες manager-ανεπαρκέστατοι επιχειρηματίες-νταβατζηδες-διαπλεκόμενοι- τύπου Βγενόπουλου-Βασιλάκη που δεν έχουν βγάλει ούτε ένα ευρω, χωρίς κρατικές προμήθειες ή αφορολόγητες "μαύρες" συναλλαγές καλά να πάθουν. Και θα τη ξαναπάθουν.:clap::clap::clap::clap:
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.191
Μηνύματα
883.464
Μέλη
38.897
Νεότερο μέλος
Ρεκομπα

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom