konstantinos36
Member
- Μηνύματα
- 56
- Likes
- 377
- Ταξίδι-Όνειρο
- Παντου
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
26/03/2012
Στις 7 παρα 5 ήμουν όρθιος.Στις 7 Θα ερχόταν ο υπάλληλος της Blue car rental για να μας παραδώσει το δεύτερο "σπίτι μας", ένα Huyndai Tuscon. Άργησε,ήρθε στις 7 και 1 λεπτό. Όσο το πρωινό ετοιμαζόταν, εγω και ο Άρναρ ξεμπερδεύαμε με τη χαρτούρα.Έπειτα ,μου έδειξε το αυτοκίνητο να το ελέγξω εξονυχιστικά.Απροβλημάτιστο και αγραντζούνιστο.Για την εν λόγω εταιρία θα αναφερθώ στο τέλος της ιστορίας.
Απο εδώ και μπρος ξεκινάει το ουσιαστικό μερος του ταξιδιού μας.Αφου λοιπόν αναβλήθηκε η εκδρομή με τα έλκηθρα,ξεκινήσαμε με το πάσο μας,ήταν 9 το πρωί.Μαζί μας ξεκίνησε,για ακόμη μία φορά,το γνωστό μας 80άρι(αέρας) είτε για να μας κοντράρει, να μας σπρώχνει είτε να μας πλαγιοκόπεί.Και έφερε μαζί του και μία δυνατή συνεχή βροχη.
Οι υαλοκαθαριστήρες στο φουλ.Πρώτη στάση τα γραφεία της Icelandic Farm Holidays.Αγοράζουμε τα κουπόνια για τη διαμονή μας στις φάρμες και άντε γειά σου Ρέυκιαβικ!
Θα οδηγήσουμε το νησί αριστερόστροφα.Είμαστε στον περιφερειακό δρομο νο 1 τον οποίο και αφήνουμε σύντομα για τον Νο 36. Μέσω αυτου θα βρεθούμε στο εθνικό πάρκο Thingvellir.
Ιστορικής σημασίας για τους Ισλανδούς.Εάν θυμάμαι καλά εκεί έγινε η πρώτη βουλή,αυτή τη στιγμή βρίσκεται εκεί απλώς ένα ξύλινο σπιτάκι, και αργότερα ξεκίνησε και η ανεξαρτητοποίση από τη Δανία(?).
Από φυσικης πλευράς,υπάρχει μία λίμνη και ένας καταρράκτης,γεφυρούλες,δεντράκια κλπ.
Από γεωλογικής πλευράς υπάρχει το ρήγμα μεταξύ των τεκτονικών πλακων της Αμερικής και της Ευρασίας.Σε κάποια σήμεία είναι γεμάτο νερό και κάνουν καταδύσεις όλο το χρόνο.Απο πλευράς καθαρότητας,διαύγειας και ορατότητας του νερου συγκαταλέγεται στα 10 καλύτερα σημεία παγκοσμίως.
Πέρυσι όλα αυτά τα περπάτησα ,τα είδα με την ησυχία μου.Φέτος ήταν αδύνατο.Προσεγγίζοντας το πάρκο υπάρχει μία ξύλινη ράμπα απο την οποία βλέπεις το πάρκο πανοραμικά.Ο τρελός λυσσομανούσε,η βροχή σε χτυπούσε σε σημείο που πονούσες,όλοι οι τουρίστες μαζεμένοι στο ξύλινο καφέ παραδιπλα.Σε κάποια ηρωική μας έξοδο προς τη ράμπα ,δε φτάσαμε ούτε στα μισά και επιστρέψαμε.Στο πήγαινε ο αέρας ήταν κόντρα και μας νίκησε.Στην επιστροφή περπατούσαμε με την όπισθεν και το κεφάλι κάτω.Φαντάζεστε να κάναμε σήμερα και έλκηθρα με χάσκι; δε νομίζω πως θα χρειαζόμασταν τα σκυλιά!
Αποφασίσαμε να κατέβουμε με το αυτοκίνητο μέσα στο εθνικό πάρκο κάνοντας ένα μικρό κύκλο από το παρατηρητήριο,με την ελπίδα ότι πιο χαμηλά ο αέρας θα κόβει κάπως.Δικαιωθήκαμε.
Έτσι,έστω και οριακά,μπορέσαμε να κάνουμε μια βόλτα στο πάρκο.Στις μικρές χαράδρες ο αέρας έκοβε κάπως και τουλάχιστον μπορούσαμε να περπατήσουμε.Σε γένικες γραμμές,το Thingvellir,χωρίς να σε ξετρελαίνει,είναι γραφικό.
Συνεχίζοντας,παίρνουμε τον δρόμο 37 με κατεύθυνση τον θερμοπίδακα Geysir και τον καταρρακτη Gullfoss.Ομολογώ οτι το gps μέχρι στιγμής μας βοήθησε .Απο τη βροχή πολλές φορές δε βλέπαμε ούτε τις πινακίδες και σε κάποιες διασταυρώσεις δεν υπήρχε σήμανση.Το ίδιο μας βοήθησε και το Tuscon. Ίσως το γεγονός ότι είναι σχετικά βαρύ να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πρόσφυση του στο οδόστρωμα,πιθανολογώ.Ειδικά στις πολύ δυνατές πλαγιοκοπήσεις του αέρα αναδείχθηκε νικήτης.Πάντως,στο δρόμο είδα κάποια μικρά ενοικιαζόμενα να έχουν σταματήσει στην άκρη με αλάρμ.Δόξα τω Θεώ, η βροχή και ο αέρας αρχίσανε λίγο να ξεθυμαίνουν.
Ο Stokkur είναι ο μοναδικος θερμοπίδακας του νησιού που κάνει εκρήξεις.Κάθε 4 περίπου λέπτα κάνει και μία έκρηξη στέλνοντας το νέρο στα 20 μέτρα,που απότελεί και το Highlight της υπόθεσης.Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η "μπλε φούσκα" λιγο πριν την έκρηξη,η οποία κάποιες φορές μπορεί να είναι διπλή ή και τριπλή(είδα μία).
Το μεγάλο Geysir. το οποίο αυτή τη στιγμή κοιμάται,στέλνει το νερό σε ύψος 60 μέτρων.Λέγεται ότι στο παρελθόν κάποιοι τουρίστες έριξαν μέσα πέτρες για να το κάνουν να εκραγεί και αντί αυτού το μπούκωσαν. Οι εκρήξεις του πλέον είναι πολύ σπάνιες και συμβαίνουν μόνο οταν στην περιοχή υπάρχει έντονη σεισμική δραστηριότητα.Θεωρείται το παλαιότερο στον κόσμο και απο αυτό πήραν την ονομασία Geysir όλα τα υπόλοιπα του πλανήτη...
Στις 7 παρα 5 ήμουν όρθιος.Στις 7 Θα ερχόταν ο υπάλληλος της Blue car rental για να μας παραδώσει το δεύτερο "σπίτι μας", ένα Huyndai Tuscon. Άργησε,ήρθε στις 7 και 1 λεπτό. Όσο το πρωινό ετοιμαζόταν, εγω και ο Άρναρ ξεμπερδεύαμε με τη χαρτούρα.Έπειτα ,μου έδειξε το αυτοκίνητο να το ελέγξω εξονυχιστικά.Απροβλημάτιστο και αγραντζούνιστο.Για την εν λόγω εταιρία θα αναφερθώ στο τέλος της ιστορίας.
Απο εδώ και μπρος ξεκινάει το ουσιαστικό μερος του ταξιδιού μας.Αφου λοιπόν αναβλήθηκε η εκδρομή με τα έλκηθρα,ξεκινήσαμε με το πάσο μας,ήταν 9 το πρωί.Μαζί μας ξεκίνησε,για ακόμη μία φορά,το γνωστό μας 80άρι(αέρας) είτε για να μας κοντράρει, να μας σπρώχνει είτε να μας πλαγιοκόπεί.Και έφερε μαζί του και μία δυνατή συνεχή βροχη.
Οι υαλοκαθαριστήρες στο φουλ.Πρώτη στάση τα γραφεία της Icelandic Farm Holidays.Αγοράζουμε τα κουπόνια για τη διαμονή μας στις φάρμες και άντε γειά σου Ρέυκιαβικ!
Θα οδηγήσουμε το νησί αριστερόστροφα.Είμαστε στον περιφερειακό δρομο νο 1 τον οποίο και αφήνουμε σύντομα για τον Νο 36. Μέσω αυτου θα βρεθούμε στο εθνικό πάρκο Thingvellir.
Ιστορικής σημασίας για τους Ισλανδούς.Εάν θυμάμαι καλά εκεί έγινε η πρώτη βουλή,αυτή τη στιγμή βρίσκεται εκεί απλώς ένα ξύλινο σπιτάκι, και αργότερα ξεκίνησε και η ανεξαρτητοποίση από τη Δανία(?).
Από φυσικης πλευράς,υπάρχει μία λίμνη και ένας καταρράκτης,γεφυρούλες,δεντράκια κλπ.
Από γεωλογικής πλευράς υπάρχει το ρήγμα μεταξύ των τεκτονικών πλακων της Αμερικής και της Ευρασίας.Σε κάποια σήμεία είναι γεμάτο νερό και κάνουν καταδύσεις όλο το χρόνο.Απο πλευράς καθαρότητας,διαύγειας και ορατότητας του νερου συγκαταλέγεται στα 10 καλύτερα σημεία παγκοσμίως.
Πέρυσι όλα αυτά τα περπάτησα ,τα είδα με την ησυχία μου.Φέτος ήταν αδύνατο.Προσεγγίζοντας το πάρκο υπάρχει μία ξύλινη ράμπα απο την οποία βλέπεις το πάρκο πανοραμικά.Ο τρελός λυσσομανούσε,η βροχή σε χτυπούσε σε σημείο που πονούσες,όλοι οι τουρίστες μαζεμένοι στο ξύλινο καφέ παραδιπλα.Σε κάποια ηρωική μας έξοδο προς τη ράμπα ,δε φτάσαμε ούτε στα μισά και επιστρέψαμε.Στο πήγαινε ο αέρας ήταν κόντρα και μας νίκησε.Στην επιστροφή περπατούσαμε με την όπισθεν και το κεφάλι κάτω.Φαντάζεστε να κάναμε σήμερα και έλκηθρα με χάσκι; δε νομίζω πως θα χρειαζόμασταν τα σκυλιά!
Αποφασίσαμε να κατέβουμε με το αυτοκίνητο μέσα στο εθνικό πάρκο κάνοντας ένα μικρό κύκλο από το παρατηρητήριο,με την ελπίδα ότι πιο χαμηλά ο αέρας θα κόβει κάπως.Δικαιωθήκαμε.
Έτσι,έστω και οριακά,μπορέσαμε να κάνουμε μια βόλτα στο πάρκο.Στις μικρές χαράδρες ο αέρας έκοβε κάπως και τουλάχιστον μπορούσαμε να περπατήσουμε.Σε γένικες γραμμές,το Thingvellir,χωρίς να σε ξετρελαίνει,είναι γραφικό.
Συνεχίζοντας,παίρνουμε τον δρόμο 37 με κατεύθυνση τον θερμοπίδακα Geysir και τον καταρρακτη Gullfoss.Ομολογώ οτι το gps μέχρι στιγμής μας βοήθησε .Απο τη βροχή πολλές φορές δε βλέπαμε ούτε τις πινακίδες και σε κάποιες διασταυρώσεις δεν υπήρχε σήμανση.Το ίδιο μας βοήθησε και το Tuscon. Ίσως το γεγονός ότι είναι σχετικά βαρύ να έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην πρόσφυση του στο οδόστρωμα,πιθανολογώ.Ειδικά στις πολύ δυνατές πλαγιοκοπήσεις του αέρα αναδείχθηκε νικήτης.Πάντως,στο δρόμο είδα κάποια μικρά ενοικιαζόμενα να έχουν σταματήσει στην άκρη με αλάρμ.Δόξα τω Θεώ, η βροχή και ο αέρας αρχίσανε λίγο να ξεθυμαίνουν.
Ο Stokkur είναι ο μοναδικος θερμοπίδακας του νησιού που κάνει εκρήξεις.Κάθε 4 περίπου λέπτα κάνει και μία έκρηξη στέλνοντας το νέρο στα 20 μέτρα,που απότελεί και το Highlight της υπόθεσης.Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η "μπλε φούσκα" λιγο πριν την έκρηξη,η οποία κάποιες φορές μπορεί να είναι διπλή ή και τριπλή(είδα μία).
Το μεγάλο Geysir. το οποίο αυτή τη στιγμή κοιμάται,στέλνει το νερό σε ύψος 60 μέτρων.Λέγεται ότι στο παρελθόν κάποιοι τουρίστες έριξαν μέσα πέτρες για να το κάνουν να εκραγεί και αντί αυτού το μπούκωσαν. Οι εκρήξεις του πλέον είναι πολύ σπάνιες και συμβαίνουν μόνο οταν στην περιοχή υπάρχει έντονη σεισμική δραστηριότητα.Θεωρείται το παλαιότερο στον κόσμο και απο αυτό πήραν την ονομασία Geysir όλα τα υπόλοιπα του πλανήτη...
Attachments
-
204,9 KB Προβολές: 297