Μαλαισιανό Boeing συνετρίβη στην ανατολική Ουκρανία

Nicolas

Member
Μηνύματα
193
Likes
469
Επόμενο Ταξίδι
......
Ταξίδι-Όνειρο
Καραϊβική
Εφοσον επιβεβαιωθεί η καταρριψη τοτε δεν εχει καμια σχέση η εταιρια....
Οι αεροδιαδρομοι που θ'ακολουθηθουν δεσμευονται απο νωρίς και ο διαχειριστης του τοπικου FIR ή κυβερνητική αρχή ενημερωνει με αναλογες οδηγίες (NOTAM) για τυχον αλλαγες,δεσμευσεις περιοχων(στρατιωτικες ασκήσεις,εμπόλεμες,κτλ.) ωστε να γινουν οι απαραιτητες αλλαγες στα σχέδια πτήσης....
Κι αλλες εταιριες πέρασαν απο το σημειο οπότε μάλλον δεν υπηρχε δεσμευση.Απλά ειναι το απιστευτο της ιστορίας πως ετυχε να ειναι η ίδια εταιρια & αεροσκάφος....Κρίμα για τους ανθρώπους και τις οικογενειες τους,πλεον εχουν αγριεψει πολύ τα πραγματα....:(
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.819
Likes
18.765
http://flightaware.com/live/flight/AFR8399/history/20140716/1850Z/EHAM/WMKK
Άλλη πτήση, ορίστε, το ίδιο flight path περίπου είχαν. Αυτό που φαίνεται είναι ότι όλες οι αεροπορικές περνούσαν από τον εναέριο χώρο της Ανατολικής Ουκρανίας. Όχι πια απ'ότι φαίνεται, ορίστε η διαδρομή της παραπάνω πτήσης μετά το "ατύχημα":
http://flightaware.com/live/flight/AFR8399/history/20140717/1850Z/EHAM/WMKK
 

Traveller

Member
Μηνύματα
3.935
Likes
3.921
σε τι φταιει η εταιρια???μηπως στο οτι εδωσε αδεια να πεταξει πανω απο εμπολεμη ζωνη?????δεν υπαρχει αλλος αεροδιαδρομος???και βεβαια υπαρχει.απλα οι τυποι εκτος απο λαμογια οπως φανηκε και απο το δυστυχημα πριν 4 μηνες, ειναι και ακρως επικινδυνοι οπως φανηκε σημερα.
Έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις μυρουδιά από το θέμα... ΟΛΕΣ οι εταιρίες πετούσαν από τον συγκεκριμένο αεροδιάδρομο και όχι μόνο η ΜΗ... το λάθος, αν μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει λάθος, ήταν ότι ήταν ανοιχτός ο συγκεκριμένος αεροδιάδρομος... αλλά ποιος μπορούσε να φανταστεί τι θα γινόταν... αυτό λοιπόν το "λάθος" δεν ήταν σε καμία περίπτωση των Μαλαισιανών αλλά του ευρωπαϊκού κοντρόλ...

Η Malaysian πάντως είναι με διαφορά η πιο γκαντέμικη αεροπορική του κόσμου... κρίμα για τους ανθρώπους που χάθηκαν... πάρτε και μια από τις τελευταίες φωτό του 9Μ-MRD να το θυμόμαστε όμορφο όπως ήταν τις καλές μέρες...

http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=437417
 

thgr

Member
Μηνύματα
362
Likes
288
Ταξίδι-Όνειρο
Χαβάη
Ο ICAO είχε αποτρέψει τις εταιρείες να πετούν στην περιοχή. Άρα οι εταιρείες πετούν με δική τους ευθύνη εκεί.
Αυτό πάντως που μου φαίνεται παράξενο είναι το γεγονός ότι ούτε τώρα υπάρχει κάποια απαγόρευση. Μόνο η FAA φαίνεται ότι απαγόρευσε στις πτήσεις των ΗΠΑ να πετούν στην περιοχή.
Μεταξύ άλλων, η Lufthansa ανακοίνωσε ότι οι 4 πτήσεις της που περνούν από την περιοχή θα κάνουν παράκαμψη ενώ η Emirates σταματά και τις πτήσεις για Κίεβο μέχρι νεωτέρας...

Περισσότερα http://www.cnn.com/2014/07/17/travel/malaysia-airlines-crash-air-space/
 

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.132
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Έχω την εντύπωση ότι δεν έχεις μυρουδιά από το θέμα... ΟΛΕΣ οι εταιρίες πετούσαν από τον συγκεκριμένο αεροδιάδρομο και όχι μόνο η ΜΗ... το λάθος, αν μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει λάθος, ήταν ότι ήταν ανοιχτός ο συγκεκριμένος αεροδιάδρομος... αλλά ποιος μπορούσε να φανταστεί τι θα γινόταν... αυτό λοιπόν το "λάθος" δεν ήταν σε καμία περίπτωση των Μαλαισιανών αλλά του ευρωπαϊκού κοντρόλ...

Η Malaysian πάντως είναι με διαφορά η πιο γκαντέμικη αεροπορική του κόσμου... κρίμα για τους ανθρώπους που χάθηκαν... πάρτε και μια από τις τελευταίες φωτό του 9Μ-MRD να το θυμόμαστε όμορφο όπως ήταν τις καλές μέρες...

http://www.planespotters.net/Aviation_Photos/photo.show?id=437417
Γενικώς ο ICAO βγάζει ανακοινώσεις για όλα τα war zones του κόσμου, αλλά ως τώρα τουλάχιστον καμμία αεροπορική δεν τα έπαιρνε σοβαρά, καθώς η γενική πεποίθηση ήταν ότι από αντιαεροπορικά κινδυνέυουν μόνο αεροσκάφη που πετούν σε χαμηλά και μεσαία ύψη, και η ζώνη πάνω από τα 30.000 πόδια είναι ασφαλής. Έτσι, δεκαετίες τώρα, όλες οι αεροπορικές του κόσμου πετάνε σε μεγάλα ύψη πάνω από Ιράκ, Αφγανιστάν, Σομαλίες κλπ χωρίς κανείς να θεωρεί ότι υπάρχει πρόβλημα.
Τα δεδομένα αυτά άλλαξαν όταν την προηγούμενη Δευτέρα οι Ρώσσοι αντάρτες κατέρριψαν ένα Ουκρανικό Antonov An-26 που πετούσε στα 23.000 πόδια (10000 πόδια πιο χαμηλά από τη Malaysian), σε ύψος που θεωρούνταν δηλαδή ασφαλές. Αλλά κανένας δεν αντέδρασε (κι αυτό είναι το φάουλ...).

Παρεμπιπτόντως, το eurocontrol δεν έχει αρμοδιότητα στους αεροδιαδρόμους στην Ουκρανία.

Όλα αυτά, με την υπόθεση ότι το Μαλαισιανό 772 όντως καταρρίφθηκε από το έδαφος, κάτι που όμως, παρότι πιθανό, απομένει ακόμα να αποδειχθεί.
 

jousis

Member
Μηνύματα
542
Likes
1.278
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα
Δεν νομίζω κάποια εταιρεία να μην λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις προειδοποιήσεις.

Τα ΝΟΤΑΜ (ενημερώσεις) που αναφερόντουσαν στην περιοχή μιλούσαν ξεκάθαρα για ύψη μέχρι FL320 (32000 feet). Συνεπώς ο αεροδιάδρομος απο εκεί και πάνω ήταν ΟΚ να τον χρησιμοποιούν.
Αν πρόσεξα πετούσαν στα 33000 πόδια οπότε ήταν "τυπικοί".
Βέβαια ακόμα είναι νωρίς και ίσως βγουν 2-3 φίδια σε λίγο.

Πηγή: NOTAMs and Malaysia Airlines MH17
 

GTS

Member
Μηνύματα
6.819
Likes
18.765
Οπως ολα δειχνουν το αεροπλανο καταρριφθηκε απο ρωσους αυτονομιστες σε συνεργασια με ρωσους στρατιωτικους, διοτι οπως αναφερουν ειδικοι το αντιαεροπορικο συστημα που ειχαν στα χερια τους οι αυτονομιστες ειναι οπλο που απαιτει χρονοβορα και πολυπλοκη εκπαιδευση, δεν ειναι δηλαδη παταω ενα κουμπι και μπουμ. Το αιμα ειναι στα χερια της Ρωσιας και του Πουτιν πλεον.
 

G13_on_Tour

Member
Μηνύματα
22
Likes
6
Εχω την εντυπωση οτι τελικα την τρωει ο ...:icon_redface: την malaisian... δεν εξηγειται διαφορετικα...
εχουν χασει 2 αεροπλανα μεσα σε ελαχιστους μηνες και χτες πεταγανε μονοι τους πανω απο την... Συρια:eek:... κι εχουν και το θρασος να λενε οτι δεν εχουν απαγορευτει οι πτησεις πανω απο τη Συρια!!!
Βρε ηλιθιε Μαλαισιανε διευθυντη, μετα απο ολα αυτα βγαζεις και γλωσσα??
Σκυψε το κεφαλι, ζητα ταπεινα συγνωμη και παρε τεραστεια μετρα προστασιας και μην παιζεις κορονα γραμματα ζωες ανθρωπων και τη φημη-υπαρξη μιας εταιρειας για λιγα λιτρα αφορολογητου αεροπορικου καυσιμου!
Πραγματικα μεχρι χτες νομιζα οτι απλα ειναι σουπερ γκαντεμηδες! Πλεον νομιζω οτι πανε γυρευοντας και εχουν ευθυνη!
Ετσι οπως πανε σε 2 χρονια το πολυ, θα εχει σιγουρα εξαγωραστει απο αλλη εταιρεια για να μετονομαστει και να την ξεχασουν ολοι.

Για μενα πραγματικοι φταιχτες ειναι οι παγκοσμιοι οργανισμοι αρμοδιοι για τις πτησεις που δεν τις απαγορευουν πανω απο τετοιες χωρες... κατω σφαζονται κι εσυ περνας αμεριμνος απο ψηλα... κι ολα αυτα με την εντελως χαζη δικαιολογια των καυσιμων... τη στιγμη που τα αεροσκαφη κανουν ασκοπες βολτες πανω απο αεροδρομια ή ακολουθουν αεροδιαδρομους οχι και τοσο συντομους, μενουν με αναμενες μηχανες ωρες περιμενοντας τη σειρα τους για απογειωση. Δεν στεκει!
Η πρωην Γιουγκοσλαβια γιατι ηταν καπου 10 χρονια κλειστη??
Ολα θυσια στο βωμο του χρηματος.

Οσο για το ποιος πραγματικα κατεριψε το αεροσκαφος δεν νομιζω να το μαθουμε ποτε αφου ηδη εχουν περασει παρα πολλες μερες και οι αμεσα εμπλεκομενοι προφανως θα εσβησαν τα ιχνη τους... αν ποτε το μαθουμε μαλλον θα ειναι τοσο μακρινο που ολα θα εχουν ξεχαστει.
 
Last edited:

GTS

Member
Μηνύματα
6.819
Likes
18.765
Γιατί, οι μόνοι είναι που πετάνε πάνω από τη Συρία ή και άλλες εμπόλεμες ζώνες? (π.χ. Αφγανιστάν).
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.263
Μηνύματα
885.467
Μέλη
38.941
Νεότερο μέλος
doremmy

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom