Aegean Airlines Νέα κ Πληροφορίες για Aegean

AlexG

Member
Μηνύματα
144
Likes
51
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα γίνονται...
Now it makes sense ... γιατι θα μου φαινοταν πολυ ενδιαφερον αν εκανε η LH Upgrade σε Α3*G
 

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.134
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Now it makes sense ... γιατι θα μου φαινοταν πολυ ενδιαφερον αν εκανε η LH Upgrade σε Α3*G
E, με τους καινούργιους κανόνες (ένταξη στο grading list για upgrade μόνο με ναύλο Q ή ανώτερο) δεν αποκλείεται να το δούμε κι αυτό....
 

AlexG

Member
Μηνύματα
144
Likes
51
Ταξίδι-Όνειρο
Όλα γίνονται...
Δυστυχως ακόμη κλαίω το Qualiflyer της Swiss που εδινε απλοχερα upgrades και χαριζε απλοχερα και μιλια ... με το που μπηκε στο Miles and More, η τσιγκουνιά σε όλο της το μεγαλείο (ακόμη και για το γεγονος οτι για να κανεις Upgrade απο Economy σε business, επιτρεπεται ΜΟΝΟ οταν έχει κλεισει σε specific fare το economy ticket, εχοντας πληρωσει πολλα περισσοτερα απο το Lowest available economy fare)
 

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.134
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δυστυχως ακόμη κλαίω το Qualiflyer της Swiss που εδινε απλοχερα upgrades και χαριζε απλοχερα και μιλια ... με το που μπηκε στο Miles and More, η τσιγκουνιά σε όλο της το μεγαλείο (ακόμη και για το γεγονος οτι για να κανεις Upgrade απο Economy σε business, επιτρεπεται ΜΟΝΟ οταν έχει κλεισει σε specific fare το economy ticket, εχοντας πληρωσει πολλα περισσοτερα απο το Lowest available economy fare)
Είμαστε εντελώς εκτός θέματος, αλλά μπορείς πάντα (intra-europe) να κάνεις το upgrade με μετρητά.... (?130 ανά κατέυθυνση, μέχρι 2 segments, και 2000 μίλια/segment στο χέρι).
 

fotast

Member
Μηνύματα
9.408
Likes
14.383
Βραβεία για την εταιρεία.

Το βραβείο της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας στην Ευρώπη για το 2011 έλαβε η Aegean Airlines από τα Skytrax World Airline Awards.
Η επιλογή έγινε από τους ίδιους τους ταξιδιώτες σε δείγμα 18,8 εκατ. επιβατών από 100 εθνικότητες, που βαθμολόγησαν τις εμπειρίες τους με 200 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως.
Η απονομή του βραβείου έγινε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Le Bourget κατά τη διάρκεια του Paris Air Show.
Παράλληλα η Aegean κατετάγη δεύτερη στην κατηγορία Παγκόσμια Περιφερειακή Αεροπορική εταιρεία (World's Best Regional Airline) και δεύτερη στην Ευρώπη στην κατηγορία Airline Staff Service Excellence (Υπεροχή στην εξυπηρέτηση από το προσωπικό).
«H Aegean Airlines πρέπει να είναι υπερήφανη για το επίτευγμά της να βραβευτεί ως η καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη. Αυτό αποτελεί ένα καταπληκτικό επίτευγμα, καθώς έχει συγχρόνως ονομαστεί η δεύτερη καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως. Το ότι, επίσης, συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις 25 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, κάνει τη φετινή χρονιά και τη συμμετοχή της AEGEAN στα Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία μοναδική», δήλωσε ο κ. Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της Skytrax.

Πηγή:ΝΑΥΤΕΜΟΡΙΚΗ
 

taver

Member
Μηνύματα
12.497
Likes
29.134
Ταξίδι-Όνειρο
Iles Kerguelen
Δεύτερη στο Airline staff service excellence? Ποιός ψηφίζει? Αστειευόμαστε? Μήπως δεύτερη από το τέλος μετά την Alitalia? (και πριν το πει κανείς, airline staff δεν είναι μόνο οι ιπτάμενοι...)
 

jpsih

Member
Μηνύματα
243
Likes
110
Επόμενο Ταξίδι
???
Η AEGEAN βραβεύτηκε από τα SKYTRAX 2011 World Airline Awards ως η καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρία στην Ευρώπη για το 2011

Οι νικητές των World Airline Awards επιλέγονται από τους ίδιους του ταξιδιώτες

Η AEGEAN, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας και μέλος της Star Alliance, με ιδιαίτερη τιμή αποδέχτηκε το βραβείο της Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρίας στην Ευρώπη για το 2011, από τα Skytrax World Airline Awards. Η διάκριση γίνεται ακόμη πιο σημαντική, δεδομένου ότι η επιλογή έγινε από τους ίδιους τους ταξιδιώτες σε δείγμα 18,8 εκατ. επιβατών από 100 εθνικότητες, που βαθμολόγησαν τις εμπειρίες τους με 200 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Η απονομή του βραβείου έγινε σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Le Bourget κατά την διάρκεια του Paris Air Show.

Παράλληλα η AEGEAN κατετάγη:
- δεύτερη στην κατηγορία Παγκόσμια Περιφερειακή Αεροπορική εταιρεία (World’s Best Regional Airline),
- δεύτερη στην Ευρώπη στην κατηγορία Airline Staff Service Excellence (Υπεροχή στην εξυπηρέτηση από το προσωπικό).


Ο κ. Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της Skytrax, συνεχάρη την AEGEAN για την τιμητική της διάκριση και δήλωσε σχετικά: «H Aegean Airlines πρέπει να είναι υπερήφανη για το επίτευγμά της να βραβευτεί ως η καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη. Αυτό αποτελεί ένα καταπληκτικό επίτευγμα, καθώς έχει συγχρόνως ονομαστεί η δεύτερη καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία παγκοσμίως. Το ότι, επίσης, συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις 25 κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως, κάνει τη φετινή χρονιά και τη συμμετοχή της AEGEAN στα Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία μοναδική».

Από την πλευρά του, ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, παραλαμβάνοντας το βραβείο δήλωσε: “Όλοι εμείς στην AEGEAN είμαστε πολύ περήφανοι γιατί το βραβείο αυτό μας το απένειμε το πιο σημαντικό κοινό: οι επιβάτες μας. Ειδικά αυτή την περίοδο είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται ότι μία Ελληνική Εταιρία βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες της Ευρώπης αλλά και παγκοσμίως. Αυτές οι διακρίσεις ενισχύουν τη δέσμευση όλων μας για τη διατήρηση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρουμε και παράλληλα αποδεικνύει ότι υπάρχει η φωτεινή πλευρά της χώρας μας, αρκεί να πιστέψουμε σε αυτή και να την υπηρετήσουμε κάθε μέρα”.

Τα βραβεία World Airline Awards, τα βραβεία Επιλογής Επιβατών (the Passengers Choice awards), είναι τα πιο έγκριτα βραβεία του κλάδου και βασίζονται στην Παγκόσμια Έρευνα Αεροπορικών Εταιρειών (World Airline Survey) της Skytrax, της κορυφαίας παγκόσμιας εταιρίας συμβούλων στην αεροπορία, που βραβεύει κάθε χρόνο τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες, βασιζόμενη σε εκατομμύρια μαρτυρίες, βαθμολογήσεις, σχόλια και έρευνες ταξιδιωτών.

Σε έρευνα που διήρκεσε 10 μήνες, μεταξύ Ιουλίου 2010 και Μαΐου 2011, έλαβαν μέρος 18,8 εκατομμύρια επιβάτες αεροπορικών εταιρειών από περισσότερες από 100 εθνικότητες. Η έρευνα περιλαμβάνει περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρείες και μετρά τα επίπεδα ποιότητας για περισσότερα από 38 διαφορετικά χαρακτηριστικά αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής. Η μελέτη αναλύει την ικανοποίηση των επιβατών όσον αφορά την εμπειρία του επιβάτη από την αεροπορική εταιρεία (Airline Passenger Experience), τόσο στον χώρο του αεροδρομίου όσο και εντός του αεροσκάφους λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες που μπορεί να καθορίσουν την ποιότητα μας πτήσης. Από την online κράτηση μέχρι τις υπηρεσίες εδάφους κατά το check in και το χρόνο αναμονής σε αυτά, την έξοδο των αποσκευών, το χειρισμό των καθυστερήσεων και φυσικά την ίδια την πτήση - την καθαριότητα και την άνεση της καμπίνας, το προσφερόμενο γεύμα, τα ποτά, την ευγένεια του προσωπικού και την ικανότητά του στην επίλυση προβλημάτων, το σύστημα ψυχαγωγίας επιβατών, κ.ά. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πληροφορίες που συλλέγονται αφορούν επιβάτες που ταξιδεύουν είτε γα εργασία είτε για αναψυχή, και σε κάθε είδος καμπίνας (επιβάτες πρώτης θέσης, θέσης business, Premium οικονομικής θέσης και οικονομικής θέσης).
 

chrisbd

Member
Μηνύματα
2.678
Likes
16.466
Υπάρχουν 6 ενότητες και η κάθε ενότητα με 8 περίπου μέσο όρο βραβεία επ'ι 3 νικητές ένα σύνολο περίπου 140 νικητών .....όποιος δεν πήρε βραβείο να σηκώσει το χέρι του ...:D

Δεν θέλω βέβαια να μειώσω το βραβείο της Aegean την οποία θεωρώ καλή εταιρεία αλλά αυτά τα awards καμιά φορά δεν ξέρω πόσο αντικειμενικά είναι και τι σκοπούς εξυπηρετούν...
 

panosast

Member
Μηνύματα
320
Likes
34
Για οσους ενδιαφέρονται το φθινόπωρο-χειμώνα υπάρχουν πολύ καλές τιμές για βιέννη στα 134 ενδεικτικά.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.265
Μηνύματα
885.722
Μέλη
38.946
Νεότερο μέλος
Delmary

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom