Νεο μελος στην ταξιδιαρικη παρεα!

ifigeneiaki

Member
Μηνύματα
10
Likes
2
Επόμενο Ταξίδι
Ολλανδία
Ταξίδι-Όνειρο
Αυστραλία
Καλησπέρα σε όλους.
Μετά από πολύ καιρό που διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον ταξιδιωτικές ιστορίες, συζητήσεις, νέα στο forum πήρα την πρωτοβουλία να γράψω το πρώτο ουσιαστικά post μου και να γίνω επιτέλους ενεργό μέλος...Είμαι φοιτητρια στο τμημα διαιτολογίας στο Χαροκοπειο Πανεπιστημιο.
Τα ταξίδια ήταν από μικρή η μεγάλη μου αγάπη. Οι περιπλανήσεις στο εξωτερικό ξεκίνησαν με τη Γαλλία και την Ιταλία όντας ακόμα στο σχολείο και συνεχίστηκαν με επισκέψεις σε Αγγλία, Γερμανία, Τσεχια, Ουγγαρία, Σλοβακία, Αυστρία, Αίγυπτο, Πολωνία τα τελευταία χρόνια. Επόμενο προγραμματισμένο ταξίδι η Ιαπωνία, τον Νοέμβρη με τον xalara, απο τον οποίο άλλωστε γνώρισα και το site . Από τοτε που έμαθα για το forum, το συμβουλεύομαι για κάθε ταξίδι που σκόπευω να πάω, κάνοντας σημειώσεις που τις μετέφερω στη χωρα που επισκεπτόμαι. Πόσες φορές έχω ευχαριστήσει από μέσα μου όλα τα μέλη που αφιερώνοντας λίγο απο τον χρόνο τους για να μοιραστουν τις εμπειρίες τους με όλους όσους ενδιαφέρονται, μου εδωσαν τη δυνατοτητα να επισκεφτω ενα εστιατοριο, ενα μουσειο, ενα ξενοδοχειο... που μου άρεσε και απο μονη μου δε θα το ειχα βρει...Τώρα που ξεπερασα τις αρχικες μου αναστολες να γραψω στο site, καθοτι ντροπαλος ανθρωπος..., ελπίζω να προσθέσω και εγω ενα λιθαρακι στον ταξιδιωτικό πύργο που ολα τα μέλη αυτού του forum έχουν με μεράκι φτιάξει, βοηθώντας ετσι οποιονδήποτε χρειαζεται καποια πληροφορια σχετικα με τα μερη που εχω επισκεφτει...

Ουφ το εγραψα! ;)
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.289
Ουφ καλως ηρθες και καλη προετοιμασια για το επομενο ταξιδι! Θα περιμενουμε τα λιθαρακια σου!:)
 

xalara

Member
Μηνύματα
217
Likes
665
Επόμενο Ταξίδι
Αndromeda
Ταξίδι-Όνειρο
Bora-bora
καλως ηρθες ifigeneiaki ! η ιαπωνια μας περιμενει:clap:
 

skoumpi

Member
Μηνύματα
1.206
Likes
1.101