Παμ - παράμ, Χρόνια Πολλά!

Μηνύματα
9
Likes
3
Καλησπέρα σε όλους!

Είναι η πρώτη φορά που αποφάσησα να συμετάσχω ενεργά σε κάποιο forum, και δίλεξα το travelstories γιατί τα ταξίδια είναι ένα από τα κυριότερα.. hobby μου.

Λίγα πράγματα για τον εαυτό μου: Είμαι 25 χρονών. Αμέσως μετά το σχολείο πήγα στην Αγγλια για να σπουδάσω ηλεκτρονικός μηχανικός. Αφού πήρα το δίπλωμα μου έκανα ένα 'road trip' στην ευρώπη για 1,5 μήνα με έναν φίλο μου και αποφάσισα οτι δεν θελω να είμαι μηχανικός. Εργάστηκα σε μια εταιρία σε σχέση με χρηματιστιριοοικονομικά στο Λονδίνο, και μετά από 2 χρόνια αποφάσισα ότι δεν θέλω να ασχολούμαι με τα χρηματιστιριοοικονομικά. Μάζεψα χρήματα και τους τελευταίους 4 μίνες ταξιδεύω μόνος μου. Ξεκίνησα από την Γαλλία, και μόνο με τρένα και λεωφορεία έχω φτάσει στην Καμπόντια απο όπου και σας γράφω!

Μ'αρέσουν: τα βιβλία, η φωτογραφία, οι άνθρωποι και οι φιλοσοφικές τους ανησυχίες.

Δεν μ'αρέσoυν: Οι οργανωμένες θρησκείες, ο φανατισμός και να περιμένω σε ουρές.

Τι άλλα..; Έχω γνωρίσει πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους αυτόν τον καιρό, που ούτε που πίστευα ότι μπορεί να υπάρχουν τέτοιοι χαρακτήρες και έχω κάνει κάποιες πολύ καλές φιλίες, είμαι δυστυχώς άσχετος στη ορθογραφία, και αυτό το κείμενο πέρασε από spell check, δεν πολύ θέλω να κάνω το στρατιωτικό μου και νιώθω ότι δεν έχω αρκετό χρόνο να κάνω όλα αυτά που θέλω. Παρ'όλα αυτά αυτό μ'αρέσει γιατί σημαίνει ότι ο κόσμος μας είναι τεράστιος και γεμάτος με διαφορετικές εμπειρίες!

Αυτά για τώρα, καλή χρονιά σε όλους!

Δημήτρης
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Καλώς όρισες Δημήτρη!πω πω χείμαρρος είσαι:xmas_smile:,μάς τάπες όλα πολύ ωραία!,ανήσυχο πνεύμα ε;δεν κατάλαβα που βρίσκεσαι τώρα;:xmas_rolleyes:
Καλά να περνάς,τόσο ταξιδιάρης που είσαι και ζείς τώρα έξω μεγάλο διάστημα πιστεύω θάχεις αντιμετωπίσει ποικίλες καταστάσεις που αξίζει κάποια στιγμή να μοιραστείς μαζί μας...