karfitsa
Member
- Μηνύματα
- 4.546
- Likes
- 8.035
Αυτό ετοιμαζόμουν να σου γράψω...την διαδικασία!
Ουφ...εκνευρίστηκα πρωινιάτικα!
Μην τα κάψεις...ετοίμασε ταξιδακι
Ουφ...εκνευρίστηκα πρωινιάτικα!
Μην τα κάψεις...ετοίμασε ταξιδακι
Θα κάνεις αναφορά στην τράπεζα γιατί σου χρέωσαν ένα ποσό χωρίς την έγκριση σου.Εσύ έδωσες έγκριση για το ποσό της αξίας του εισιτηρίου,δεν πήρες εισιτήριοΜου ειπαν να παω απο καταστημα της τραπεζας να κανω αιτηση για αμφισβητηση συναλλαγης κλπ κλπ.... Θα παρει λεει ομως αρκετο καιρο! Δεν πειραζει ας παρει όσο χρειαστει!!!! Αρκει να εχω θετικα αποτελεσματα!
Τι πάει να πει ''αν δεν μπορέσει να μου βγάλει το e-tick''? Γι΄αυτό δεν την έχει πληρώσει, ώστε να βγάλει το εισιτήριο; Αν δεν μπορεί να το βγάλει για ποιο λόγο το πουλάει;Δεν είναι αδιανόητο. Η fluege το κάνει συχνά αυτό. Αν δε μπορέσει να σου βγάλει το e-tix σου χρεώνει 100 ευρώ. Και δε μπορείς να κάνεις τίποτα γιατί έκανες accept τους όρους
Ή οποία εταιρεία unister, στην οποία ανήκει κ το σάιτ flűge.de πριν λίγες μέρες κήρυξε πτώχευση
Εχουν κανει χρεωση κανονικη οι ατιμοι! Περασα ομως και εγω στην αντεπιθεση. Επικοινωνησα με την τραπεζα, τους εξηγησα οτι να φευγω συνεχως απο την δουλεια δεν ειναι ευκολο ειναι και αυτος ο κρυος και καθολου εξυπηρετικος υπαλληλος στο κοντινο μου καταστημα που οπως πολυ σωστα ειπαν τα παιδια εδω, μαλλον ηθελε να με ξεφορτωθει και μου ειπαν οτι μπορω να κανω την αιτηση ηλεκτρονικα. ( μολις την ελαβα). Μετα απο την συννενοηση με την τραπεζα δεν μπορουσα να ησυχασω και ξεκινησα τα ξεκατινιασματα στο ιντερνετ. Σε ηδη υπαρχων θεμα στο trip advisor απο αλλον πονεμενο οταν του ειχε απαντησει η travelegenio μας συγχωρειτε για το inconvenience θα κοιταξουμε την περιπτωση σας και καποιος συναδελφος θα επικοινωνησει μαζι σας στις επομενες ωρες...τσουπ απο κατω και εγω ..."ναι φυσικα αυτη ειναι μια πολυ ευγενικη και γρηγορη απαντηση που δωσατε και σε μενα αλλα εδω και τρεις μερες ακομα περιμενω" σε οτι σελιδα εβλεπα οτι απαντανε, να'την και η τρελη να σχολιαζει απο κατω. Trustpilot, facebook ( το οποιο σχολιο σβηστηκε νομιζω με μπλοκαραν κιολας).Αμφισβητηση συναλλαγης. Αν και μου φαινεται αδιανοητο να τα χρεωσαν, αν πραγματι συνεβη αυτο θα δεις σε 2-3 εργασιμες μερες να εμφανιζεται η συναλλαγη στην αναλυση του λογαριασμου. Αν περασει αυτο το διαστημα και δεν εμφανιστει η χρεωση,τοτε απλα εγινε εγκριση και δεν εχουν παρει φραγκο.
Η αυτοματη αποδεσμευση κανει γυρω στις 15-20 εργασιμες μερες. Το εχω παθει και εγω με το travelodge αυτο στο Λονδινο.
Οπως και να εχει τα λεφτα δεν θα τους τα χαρισεις. Με τα σημερινα συστηματα ασφαλειας των καρτων δεν μπορουν να σου φανε cent.
Καλη τυχη!
Ευχαριστω πολυ! Αλλα δεν επαναπαυομαι μεχρι να τα δω στον λογαριασμό...δεν τους εμπιστευομαι κ πολύ!παρολο που μου ειπαν οτι θα τα επιστρεψουν λεω να προχωρησω την διαδικασια αμφισβητησης μα δεν θα χασω και τπτ...η εστω να περιμενω μερικες μερες μηπως λυθει το προβλημα χωρις την παρεμβαση της τραπεζας και κανω πιο περίπλοκα τα πραγματα...Καλα νεα,μπραβο!!!!