Πτώση στην 24η θέση σε κατάταξη για τον τουρισμό!

thanosth

Member
Μηνύματα
3.372
Likes
6.870
Επόμενο Ταξίδι
Θάσος με ιστιοπλοϊκό!
Ταξίδι-Όνειρο
Happy Slam, AO
'Επεσε στην 24η θέση η Ελλάδα στην παγκόσμια κατάταξη για τον τουρισμό
awww.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Η φετινή έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, αντανακλά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος, που θα πρέπει να ξεπεραστούν για να εξασφαλιστεί ισχυρή ανάπτυξη στο μέλλον.
asup.kathimerini.gr_kathnews_photos_04_03_09_04_03_09_269687_21.jpg
asup.kathimerini.gr_kathnews_images_dot_clear.gif
Η Ελβετία, η Αυστρία και η Γερμανία έχουν το πιο ελκυστικό περιβάλλον για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου, σύμφωνα με την τρίτη ετήσια έκθεση Ταξίδια & Τουρισμός, που δημοσιεύθηκε από το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. Η φετινή έκθεση αντανακλά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει σήμερα ο κλάδος, που θα πρέπει να ξεπεραστούν για να εξασφαλιστεί ισχυρή ανάπτυξη στο μέλλον.
Μεταξύ των δέκα πρώτων είναι η Γαλλία (4η θέση), Καναδάς (5η θέση), Σουηδία (8η θέση) και τη Σιγκαπούρη (10η θέση). Η Ελλάδα καταλαμβάνει την 24η θέση παγκοσμίως (από την 22η που κατείχε στην προηγούμενη έκθεση) και την 18η στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με την έκθεση η Ελλάδα έχει σταθερή απόδοση σε σχέση με πέρσι. Καθώς επωφελείται από τον πλούσιο πολιτισμό, την υγιεινή και τις τουριστικές υποδομές (5η θέση). Ωστόσο, όπως αναφέρει τα Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, η συνολική αξιολόγηση της χώρας υστερεί εξαιτίας κάποιων κανονισμών που δεν είναι απολύτως υποστηρικτικοί στην ανάπτυξη του τομέα, καθώς έχει αυστηρούς κανόνες που δεν ωθούν τις άμεσες ξένες επενδύσεις (ΑΞΕ), αλλά λόγω του υψηλού κόστους για την έναρξη μια νέας επιχείρησης. Επίσης, άλλος ένας αρνητικός παράγοντας είναι οι υποδομές της Ελλάδας στις μεταφορές.


Πηγή:
kathimerini.gr | home page
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.880
Likes
14.433
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ταξίδι-Όνειρο
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
και θα πεσουμε και πιο κατω
 

SPROM

Member
Μηνύματα
774
Likes
177
Επόμενο Ταξίδι
Εξεταστική
Ταξίδι-Όνειρο
Δεν ξέρω τώρα...
Γιατί ρε γαμώτο;; Eίναι κρίμα, γιατί η Ελλάδα είναι πολύ όμορφη αντικειμενικά και προσφέρει ένα τεράστιο πεδίο δραστηριοτήτων: από τέχνη και αρχαιολογία μέχρι θάλασσες και βουνά και βουκόλους...
 

ΕΡΣΗ

Member
Μηνύματα
6.454
Likes
2.531
Επόμενο Ταξίδι
Βερολίνο (ξανά!)
Ταξίδι-Όνειρο
Λάος, Βιετνάμ, Καμπότζη
Γιατί ρε γαμώτο;; Eίναι κρίμα, γιατί η Ελλάδα είναι πολύ όμορφη αντικειμενικά και προσφέρει ένα τεράστιο πεδίο δραστηριοτήτων: .................και βουκόλους...
Ειναι που δεν τους διαφημιζουμε επαρκως! :D
 

SPROM

Member
Μηνύματα
774
Likes
177
Επόμενο Ταξίδι
Εξεταστική
Ταξίδι-Όνειρο
Δεν ξέρω τώρα...
Εμ, δεν τους διαφημίζουμε κι οι άλλοι τρέχουν στις Άλπεις να βρουν τη Χάϊντι! Δεν γνωρίζουν ότι οι αληθινές προβιές στρατοπεδεύουν στην Πίνδο.
Βέβαια, οφείλω να παρατηρήσω ότι μπορεί να μη διαφημίζουμε τους βουκολους, διαφημίζουμε όμως τους κώλους.
Αν ξαναδώ διαφήμιση του ΕΟΤ με μοντέλα να ποζάρουν σε σαχλές παραλίες, θα τραβήξω τα μαλλιά μου.
 

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
http://www3.weforum.org/docs/WEF_TravelTourismCompetitiveness_Report_2011.pdf


Country/Economy Rank/139 Score Rank/133​
Switzerland 1 5.68 1
Germany 2 5.50 3
France 3 5.41 4
Austria 4 5.41 2
Sweden 5 5.34 7
United States 6 5.30 8
United Kingdom 7 5.30 11
Spain 8 5.29 6
Canada 9 5.29 5
Singapore 10 5.23 10
Iceland 11 5.19 16
Hong Kong SAR 12 5.19 12
Australia 13 5.15 9
Netherlands 14 5.13 13
Luxembourg 15 5.08 23
Denmark 16 5.05 14
Finland 17 5.02 15
Portugal 18 5.01 17
New Zealand 19 5.00 20
Norway 20 4.98 19
Ireland 21 4.98 18
Japan 22 4.94 25
Belgium 23 4.92 22
Cyprus 24 4.89 21
Estonia 25 4.88 27
Malta 26 4.88 29
Italy 27 4.87 28
Barbados 28 4.84 30
Greece 29 4.78 24
United Arab Emirates 30 4.78 33
Czech Republic 31 4.77 26
Korea, Rep. 32 4.71 31
Slovenia 33 4.64 35
Croatia 34 4.61 34
Malaysia 35 4.59 32
Montenegro 36 4.56 52
Taiwan, China 37 4.56 43
Hungary 38 4.54 38
China 39 4.47 47
Bahrain 40 4.47 41
Thailand 41 4.47 39
Qatar 42 4.45 37
Mexico 43 4.43 51
Costa Rica 44 4.43 42
Puerto Rico 45 4.42 53
Israel 46 4.41 36
Tunisia 47 4.39 44
Bulgaria 48 4.39 50
Poland 49 4.38 58
Turkey 50 4.37 56
Latvia 51 4.36 48
Brazil 52 4.36 45
Mauritius 53 4.35 40
Slovak Republic 54 4.35 46
Lithuania 55 4.34 49
Panama 56 4.30 55
Chile 57 4.27 57
Uruguay 58 4.24 63
Russian Federation 59 4.23 59
Argentina 60 4.20 65
Oman 61 4.18 68
Saudi Arabia 62 4.17 71
Romania 63 4.17 66
Jordan 64 4.14 54
Jamaica 65 4.12 60
South Africa 66 4.11 61
Brunei Darussalam 67 4.07 69
India 68 4.07 62
Peru 69 4.04 74​
(Cont’d.)​
2011 2009​
Country/Economy Rank/139 Score Rank/133​
Lebanon 70 4.03 n/a
Albania 71 4.01 90
Dominican Republic 72 3.99 67
Georgia 73 3.98 73
Indonesia 74 3.96 81
Egypt 75 3.96 64
Macedonia, FYR 76 3.96 80
Colombia 77 3.94 72
Morocco 78 3.93 75
Trinidad and Tobago 79 3.91 84
Vietnam 80 3.90 89
Sri Lanka 81 3.87 78
Serbia 82 3.85 88
Azerbaijan 83 3.85 76
Namibia 84 3.84 82
Ukraine 85 3.83 77
Guatemala 86 3.82 70
Ecuador 87 3.79 96
Honduras 88 3.79 83
Cape Verde 89 3.77 n/a
Armenia 90 3.77 91
Botswana 91 3.74 79
Gambia, The 92 3.70 87
Kazakhstan 93 3.70 92
Philippines 94 3.69 86
Kuwait 95 3.68 95
El Salvador 96 3.68 94
Bosnia and Herzegovina 97 3.63 107
Guyana 98 3.62 102
Moldova 99 3.60 93
Nicaragua 100 3.56 103
Mongolia 101 3.56 105
Rwanda 102 3.54 n/a
Kenya 103 3.51 97
Senegal 104 3.49 101
Syria 105 3.49 85
Venezuela 106 3.46 104
Kyrgyz Republic 107 3.45 106
Ghana 108 3.44 110
Cambodia 109 3.44 108
Tanzania 110 3.42 98
Zambia 111 3.40 100
Nepal 112 3.37 118
Algeria 113 3.37 115
Iran, Islamic Rep. 114 3.37 n/a
Uganda 115 3.36 111
Swaziland 116 3.35 n/a
Bolivia 117 3.35 114
Tajikistan 118 3.34 109
Zimbabwe 119 3.31 121
Benin 120 3.30 120
Malawi 121 3.30 117
Ethiopia 122 3.26 123
Paraguay 123 3.26 122
Libya 124 3.25 112
Pakistan 125 3.24 113
Cameroon 126 3.18 125
Madagascar 127 3.18 116
Mozambique 128 3.18 124
Bangladesh 129 3.11 129
Nigeria 130 3.09 128
Côte d’Ivoire 131 3.08 130
Burkina Faso 132 3.06 126
Mali 133 3.05 119
Timor-Leste 134 2.99 n/a
Lesotho 135 2.95 132
Mauritania 136 2.85 127
Burundi 137 2.81 131
Angola 138 2.80 n/a
Chad 139 2.56 133​
 
Last edited by a moderator:

ZephX

Member
Μηνύματα
401
Likes
198
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Azerbaijan/Bhutan
Και αναλυτικά για την Ελλάδα απο το ίδιο report...


The Travel & Tourism Competitiveness Index in detail
INDICATOR RANK/139
1st pillar: Policy rules and regulations
1.01 Prevalence of foreign ownership......................................79
1.02 Property rights ..................................................................53
1.03 Business impact of rules on FDI ....................................122
1.04 Visa requirements*...........................................................42
1.05 Openness of bilateral Air Service Agreements* ..............52
1.06 Transparency of government policymaking ......................89
1.07 Time required to start a business* ..................................73
1.08 Cost to start a business* .................................................97
1.09 GATS commitments* .......................................................62
2nd pillar: Environmental sustainability
2.01 Stringency of environmental regulation............................83
2.02 Enforcement of environmental regulation........................99
2.03 Sustainability of T&T industry development.....................90
2.04 Carbon dioxide emissions* ............................................105
2.05 Particulate matter concentration* ...................................69
2.06 Threatened species* .......................................................85


2.07 Environmental treaty ratification* ......................................1

3rd pillar: Safety and security
3.01 Business costs of terrorism..............................................94
3.02 Reliability of police services..............................................92
3.03 Business costs of crime and violence..............................79
3.04 Road traffic accidents* ....................................................62
4th pillar: Health and hygiene
4.01 Physician density* .............................................................1



4.02 Access to improved sanitation* ......................................39
4.03 Access to improved drinking water* .................................1



4.04 Hospital beds* .................................................................37

5th pillar: Prioritization of Travel & Tourism
5.01 Government prioritization of the T&T industry .................28




5.02 T&T government expenditure* ........................................14



5.03 Effectiveness of marketing and branding.........................65
5.04 Comprehensiveness of annual T&T data*........................58
5.05 Timeliness of providing monthly/quarterly T&T data* ......46
6th pillar: Air transport infrastructure
6.01 Quality of air transport infrastructure ...............................45
6.02 Available seat kilometers, domestic* ...............................35
6.03 Available seat kilometers, international* ..........................33
6.04 Departures per 1,000 population* ...................................32
6.05 Airport density* ..............................................................15


6.06 Number of operating airlines* ..........................................15

6.07 International air transport network ..................................53
7th pillar: Ground transport infrastructure
7.01 Quality of roads ................................................................57
7.02 Quality of railroad infrastructure .......................................64
7.03 Quality of port infrastructure ............................................74
7.04 Quality of ground transport network ................................48
7.05 Road density*...................................................................39
8th pillar: Tourism infrastructure
8.01 Hotel rooms*......................................................................4



8.02 Presence of major car rental companies*..........................1


8.03 ATMs accepting Visa cards*.............................................20


9th pillar: ICT infrastructure
9.01 Extent of business Internet use .....................................100
9.02 Internet users* .................................................................50
9.03 Telephone lines*.............................................................16



9.04 Broadband Internet subscribers* .....................................36

9.05 Mobile telephone subscribers* ........................................39
10th pillar: Price competitiveness in the T&T industry
10.01 Ticket taxes and airport charges*...................................108
10.02 Purchasing power parity* ...............................................116
10.03 Extent and effect of taxation ............................................99
10.04 Fuel price levels*..............................................................86
10.05 Hotel price index*.............................................................93
11th pillar: Human resources
11.01 Primary education enrollment*.........................................12



11.02 Secondary education enrollment* ....................................20

11.03 Quality of the educational system..................................118

11.04 Local availability of research and training services...........88
11.05 Extent of staff training....................................................105
11.06 Hiring and firing practices...............................................126
11.07 Ease of hiring foreign labor...............................................70
11.08 HIV prevalence*...............................................................20



11.09 Business impact of HIV/AIDS...........................................19

11.10 Life expectancy*...............................................................15

12th pillar: Affinity for Travel & Tourism
12.01 Tourism openness* ..........................................................60
12.02 Attitude of population toward foreign visitors..................26




12.03 Extension of business trips recommended......................53
13th pillar: Natural resources
13.01 Number of World Heritage natural sites*.........................24




13.02 Protected areas*...............................................................73
13.03 Quality of the natural environment...................................41
13.04 Total known species* .......................................................76
14th pillar: Cultural resources
14.01 Number of World Heritage cultural sites*........................12




14.02 Sports stadiums*..............................................................36
14.03 Number of international fairs and exhibitions*.................19



14.04 Creative industries exports*.............................................42
 
Last edited by a moderator:

interted

Member
Μηνύματα
1.355
Likes
8.197
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ράφτινγκ στον Ουρουμπάμπα
visa requirements, environmental sustainability, road accidents... είναι λογικό χώρες σαν την Ελλάδα, την Τουρκία κτλ. να είναι χαμηλά τότε. Ούτε τις περιοχές natura δεν μπορούμε να προσέξουμε σωστά.
 

gligli

Member
Μηνύματα
41
Likes
10
Επόμενο Ταξίδι
βλέπουμε...
Ταξίδι-Όνειρο
Κιργιζία
Καλά, μας ξεπέρασε η Μάλτα; Αυτό δεν καταπίνεται με τίποτε!
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.836
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom