Πως αναβάλλουμε/ακυρώνουμε ταξίδι λόγω κοροναϊού;

Μηνύματα
35
Likes
16
θα ηθελα να σε ρωτησω. Οταν σου ηρθε το μειλ της ακυρωσης της πτησης, ειχες συμπληρωσει τη φορμα για επιστροφη χρηματων; Εαν νσι, τοτε για ποιο λογο δεν ειχεε μπει στη λιστα για refund τοτε και θα πρεπει να κανεις ολα αυτα τωρα. Αυτα που ρωτω ισχυουν και για εμαα τους υπολοιπους. Ευχαριστω
Την είχα συμπληρώσει ναι κανονικά και του το επισυναψα στην συνομιλία την απόδειξη της αίτησης επιστροφής και επέμεινε ότι άμα θέλω επιστροφή και δεν θέλω το voucher ας στείλω αυτά.
 

penelopebek

Member
Μηνύματα
256
Likes
262
Ταξίδι-Όνειρο
Οπου λαμπει ο Ηλιος
Την είχα συμπληρώσει ναι κανονικά και του το επισυναψα στην συνομιλία την απόδειξη της αίτησης επιστροφής και επέμεινε ότι άμα θέλω επιστροφή και δεν θέλω το voucher ας στείλω αυτά.
Ευχαριστω πολυ
 
Μηνύματα
35
Likes
16
Θα ηθελα ακομη να ρω4ησω. αυτα που σου εγραψαν τα εκανες; η τα εψαξες; Εγω εαν μπω στο my bookings δεν μου βγαζει καν αυτο το ταξιδι. μονο τα προηγουμενα. Αρα πως υα μπορουσα να το κανω με αυτο τον τροπο; Ρωταω αυτους!!!!
Αυτά που ζήτησαν τα βρήκα από το email που έκανα την κράτηση και μου ήρθε το εισιτήριο τότε που το είχα κλείσει καθώς το είχα αποθηκεύσει στα πρόχειρα. Εγώ τα έστειλα στο messenger στο Facebook... Θεωρώ ότι αφού τα απαίτησε εκεί και δεν με παρέπεμψε κάπου αλλού άρα εκεί ήθελαν επισήμανση.

Έβαλες τα στοιχεία σου?
Γιατί και εγώ έκανα το ίδιο μου απάντησαν τα ίδια με σένα και τους έστειλα τα στοιχεία που ζητήσαν.
Και τώρα είμαι στη φάση
We're connecting you to one of our agents now. Thanks for providing your information
Αα έβαλα και περιμένω και εγώ εξίσου απάντηση σαν εσένα... Τουλάχιστον έχουμε αποδεικτικό την συνομιλία που κάναμε τον τελευταίο agent από εκεί... Εμένα αυτό με καλύπτει καθώς έκανα αυτά που ήθελε... Πρόβλημα τους αν δεν τα έχουν διαβάσει λόγω φόρτους...
 

mikrh tsopana

Member
Μηνύματα
1.718
Likes
7.801
Επόμενο Ταξίδι
Ελλάδα-Παλέρμο-Μπιλμπάο
Ταξίδι-Όνειρο
θα το αποφασίσω αύριο
Παίδες μπορείτε να εξηγήσετε και σε μένα που δεν έχω face αλλά ήδη από 6 Απριλίου έχω ζητήσει επιστροφή σύμφωνα με το μέιλ που μου έστειλαν τότε, το σημερινό μέιλ που πήρατε και σεις και λέει πάλι για voucher ή επιστροφή να το αγνοήσω; Οσον αφορά το λινκ που δίνει το τελευταίο μέΊΛ που υποτίθεται πατάμε για να (ξανα)ζητήσουμε επιστροφή δεν λειτουργεί. Στο chat (3 προσπάθειες ) μου απαντάνε άλλα αντ΄άλλων.
Είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση και δε ξέρω τι να κάνω. Είναι απαράδεκτο το ότι ζητάν να επικοινωνήσουμε μέσω messenger, λες και είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε. Θεωρώ ότι το αίτημά μου για επιστροφή χρημάτων ισχύει, αφού δε δέχτηκα το voucher (προς το παρον, γιατί μάλλον θα το δεχτώ στο τέλος).
 

paefstra

Member
Μηνύματα
13.166
Likes
41.542
Πήγαινε εδώ και κάνε αίτημα επιστροφής (flight cancelled), μόνο αν δεν έχεις υποβάλλει ίδιο αίτημα:
https://refundclaims.ryanair.com/
Εν τω μεταξύ, οι περισσότεροι επιβάτες κάνουν δυο και τρία αιτήματα για την ίδια κράτηση, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να διπλασιάζεται ή να τριπλασιάζεται αντίστοιχα ο χρόνος ανταπόκρισης. Υπομονή.
Εκανα μια δοκιμη και μου εβγαλε οτι ηδη εχει γινει το αιτημα. Αρα δεν γινονται πολλαπλα αιτηματα. Το αιτημα για refund ειναι ενεργο, επομενως. Εχω στειλει και στο μεσαντζερ, τελος, νομιζω οτι δεν εχω κατι αλλο να κανω.
 

Knik

Member
Μηνύματα
68
Likes
58
Α τόσο καλά... Τι να πω, αν τους πιέσουμε, ελπίζω μέσα στις επόμενες μέρες να έχουμε καλά νέα. Προσωπικά θα δεχόμουν το κουπόνι αλλά δεν ξέρω καθόλου πως θα είναι η κατάσταση, ακόμα και την επόμενη χρόνια, οποτε δεν θα ήθελα να το ρισκάρω. Ξέρει κανεις αν το λινκ που δίνουν για να δεχτείς το κουπόνι λήγει; Δηλαδή μέχρι ποτε έχω το δικαίωμα να το δεχτώ;
Καλησπέρα το voucher έχει διάρκεια 12 μήνες μέχρι δηλ την ημερομηνία αναχώρησης της ακυρωμενης πτησης
 

adiaforos

Member
Μηνύματα
1.072
Likes
1.624
Εκανα μια δοκιμη και μου εβγαλε οτι ηδη εχει γινει το αιτημα. Αρα δεν γινονται πολλαπλα αιτηματα. Το αιτημα για refund ειναι ενεργο, επομενως. Εχω στειλει και στο μεσαντζερ, τελος, νομιζω οτι δεν εχω κατι αλλο να κανω.
Στο link αυτό ευτυχώς όχι. Εγώ μιλώ για πολλαπλά αιτήμτα που υποβάλλονται για την ίδια κράτηση, και μέσω του παραπάνω link, και με αίτημα refund στο chat, και ακόμη χειρότερα σε συνέχεια απορριπτικής απάντησης για άλλο ανύπαρκτο claim (π.χ. αποζημίωσης). Έτσι, αντί για ένα case number έχεις τρία που τα χειρίζονται τρεις διαφορετικοί υπάλληλοι, μέχρι στο τέλος να καταλήξουν ότι το αίτημα είναι ένα, προκαλώντας ντόμινο καθυστερήσεων... Άσε που κάποιοι ζητάνε κουπόνι και μετά μπαίνουν στο chat και ζητάνε refund, ξέρω τι γράφω.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
MAD RESPECT για την ALPHA BANK !

Πτήση Vietjet 17/4: Ακυρώθηκε (κλεισμένη από Vietjet)
Πτήση Vietjet 19/4: Ακυρώθηκε (κλεισμένη από Pamediakopes)

H Vietjet μου πρόσφερε μόνο αλλαγή ημερομηνίας ή κουπόνι.
Το Pamediakopes πέταξε το μπαλάκι σε εμένα και είπε ότι εγώ πρέπει να κυνηγήσω το refund και να τους ενημερώσω όταν δεχτεί η αεροπορική να τα επιστρέψει... ό,τι να ναι........

24/3 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής,
17/4 η Alpha μού ζήτησε κάποια επιπρόσθετα στοιχεία (κρατήσεις και προσπάθειες επικοινωνίας)

23/4 επιστράφηκαν τα χρήματα!
 
Last edited:

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
MAD RESPECT για την ALPHA BANK !

Πτήση Vietjet 17/4: Ακυρώθηκε (κλεισμένη από Vietjet)
Πτήση Vietjet 19/4: Ακυρώθηκε (κλεισμένη από Pamediakopes)

24/3 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής,
17/4 η Alpha μού ζήτησε κάποια επιπρόσθετα στοιχεία (κρατήσεις και προσπάθειες επικοινωνίας)

23/4 επιστράφηκαν τα χρήματα!
Να και ένα ευχάριστο νέο.
Η πληρωμή από ALPHA BANK ήταν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας ?
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
Η μια πτήση σε πιστωτική και η άλλη σε χρεωστική. Είχαν κλειστεί οι πτήσεις 13/2.
 

PhysioDuck

Member
Μηνύματα
286
Likes
489
Επόμενο Ταξίδι
Είναι τόσο πολλά...
Ταξίδι-Όνειρο
Warwick, NY
MAD RESPECT για τη Scoot!
Σήμερα μου επέστρεψε τα χρήματα και των 3 πτήσεων που ακυρώθηκαν.

Εν τω μεταξύ, μου είχε έρθει email για επιλογή refund ή voucher μόνο για τις 2 από τις 3 πτήσεις.
Προφανώς, είδαν ότι είχα κάνει αίτηση refund στο https://help.flyscoot.com/s/email-us και για την 3η πτήση και τα έβαλαν όλα μαζί.
Τελικά το MAD RESPECT νομίζω ότι το αξίζει η ALPHA BANK!

Πραγματικά δεν ξέρω ποιος επέστρεψε τα λεφτά -δεν μου ήρθε δηλαδή κάποια ειδοποίηση από Alpha- αλλά ποντάρω στην Alpha (31/3 έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής) γιατί:

1. Μου ήρθε email από Scoot για να επιλέξω refund μόνο για τις 2 από τις 3 πτήσεις.
2. Όταν κάνω login στη Scoot, η 3η πτήση φαίνεται ακόμα ενεργή. Άρα, δεν την έχουν επεξεργαστεί.

2 στα 2 η αμφισβήτηση συναλλαγής. Πραγματικά, δεν το περίμενα...

Υ.Γ. Τα εισιτήρια ήταν κλεισμένα Αύγουστο 2019 με χρεωστική.
 

Kostassp

Member
Μηνύματα
47
Likes
77
Η μια πτήση σε πιστωτική και η άλλη σε χρεωστική. Είχαν κλειστεί οι πτήσεις 13/2.
Ευχαριστώ, σκέφτομαι μήπως κάνω κάτι παρόμοιο (αμφισβήτηση συναλλαγής) λόγω του ότι έχω πληρώσει μέσω χρεωστικής ALPHA BANK.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.297
Μηνύματα
887.131
Μέλη
38.965
Νεότερο μέλος
mareeap

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom